الله يحييك معنآ هـنـا


 
العودة   منتديات قصايد ليل > ..✿【 قصــــــايـــد ليـــــــل 】✿.. > …»●[الرويات والقصص المنقوله]●«…
 

…»●[الرويات والقصص المنقوله]●«… { .. حكاية تخطها أناملنا وتشويق مستمر .. }

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-19-2017   #21


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي













جــــالسه على الكــرسي الهــزاز..وفي حظــنها القطــه..

ومشغولة بلعــب معــاها ...

قفـــــلت رشــا الكتاب بالقوة وهيـــا زهقــانه..:طفشـــت..مــلل..

ولاء:بـــلاشي دلـــع وارجعي ذاكـــري ..ترا الانجـليزي مـو مـاده سهله

دق بــــــاب غـــرفتها ..الخدامة:الغـــدا جــاهز

رشــا تمـدد:الحيـــن نـــازليـــن

لبــست ولاء غطـــاء الرأس ..ووقفــت أمام المـــرايــه.: أنا نـــازله على

أسفــــل ..اوكي

رشــا تشيـــل كتبـــها:أنتظــريني ارتب الفـــوضى وبعــدين

ننـــزل أنا وانتي مع بعض

ولاء تفتـــح البـــاب:لا أنا بنــزل وأنتي الحقيني

رشــا:مــا تفكــري إلا فــــــي بطــنك

نـــزلت ولاء من الـــــدرج ..ودخــلت على غــرفة طعـــام..:الســـلام عليــكم

الكــــــل مـــارد الســـلام عليـــها..

نـــزلت راســـها وجــلست جنــب جــابــر ..رفعت راســـها ..لقـــت

جــاسـم ينــاظرها أبتســـم ونـــزل عيـــونه

استغربت ولاء من ســـــر الابتسامة..

مـوضـي :ويــن رشــا؟؟

ولاء :تــرتب غـــرفتها والحــين نـــازله

مـوضـي سكتت ..وكمــل جــابــر كــلامــه:وليــــه مــا رتبتي معــاها الغــرفة..

أخر مـــره أشـــوفك تنـــزلي لـي وحــدك ورشــا مــو معـــاكي...

البيت فيه رجـــال وأنتي خبــله تـــدوري في البيــت

جــاسـم نـــاظره مستغـــرب..إيـــش يقـــصد بكــــلامـــه..

ولاء تنـــزل راســـها وهـــزت راســـها..

دخــلت رشــا:الســـلام عليــكم

الكـــل:وعليــكم الســـلام

جــلست رشــا جــنب جــاسـم ..وأستغــربت انه ولاء منــزله رأسها

وحزينة..شكـله جــابــر أعطــاها كلمتيــن

شمــــر كــم ثــوبه ..جــاسـم ..وصـــار يــاكل بيـــده الكبسة

رشــا وهيــا تأكل:إلا صـــــح جــابــر ليش مــاتخلي ولاء تكمــل دراستـها

في جـامعه أم القــرى

جــابــر ينــاظر ولاء من طـــرف عينـــه:وليــه يعني..هيــا أشتكت لك

ولاء صــارت تــاكل ويـــدها تــرتــجف من الخــــوف

رشــا :لا ولافكـــرت تقــولي حتى..بـــس حـــرام تضــ..

قــاطعتــها أمها بعصبيـــه:وبعـــدين معــاكي رشــا..مــا تخلي الــواحــد يــاكل

رشــا تمـــد بــوزها..وتكمــل صحنــها:خلاص سكــت

خـــلص جــابــر أكـــله ووقف وهـــوا يقــــول:ولاء تعـــــالي

ولاء :دقيقــه أخــلص صحــني

جــابــر أعطـــها نظـــره حقــــد....خــــافت بســـــرعة وطــلعت معاه


__ في غـــــــــرفة النـــــوم_


جــابــر واقــف قـــدامــها وعـــاكف إيـــده وينـــاظرها ..


ولاء بخــوف:ليـــه طـــالع فيــا كــدا..أنا ايش ســويت...والله مـا دري عن

رشــا مــدري كــيف بتفكـــر وتورطني..وقســم يــا جــابــر مــاقلت لها

أني ابــــدخــل الجــــامعـــه

جــابــر باستخفاف:خـلصتي

ولاء نـــزلت دمـــوعها ..واتنهـــدت:مــا عندي شئ أقـــوله

جــابــر :إيـــش بينــك وبين نجــوى

ولاء رفعــت وجها مستغــربه:نجــوى؟؟؟ مـافي بينــنا شئ

مسكــها جــابــر من رقبتــها:بسررررررررعة قـــولي إيـــش قــالت لكي

ولاء بـــألم:أآآآآآآي أتــــرك رقبتي جآآآآآآبر..والله مــا قالت شئ..

وإذا مــو مصــدق أســألها


جــابــر رمــها في الأرض:أبعــــدي عن طـــريق نجــوى..وإذا أعطتكي رقــمها

..لادقين عليـــها فــاهمه

ولاء تمســـك رقبــتها:ليـــــــه تعـــاملني كـــده يــاجــابــر ..

ليــــه تعــاملني بجفــاء وقســـاوة.

_ نــزلت دمــوعها وقــالت وهيــا تصيـــح _

أفتكـــر أني كنـت أتعـــب لمــن تمــرض وأفكر فيـــك وقلــبي أحــن من

قلــب أمــك..أعطيــتك قلبي وحبي..وانته تـرد لي الجميـــل ..جـرحتني

كــم مــرة وطعنت قلبي مليــون مــرة ..وصـارت دمــوعي مــاتفـارقيني...

إذامـا تحبني وتكـرهني..أحتــرمني على الأقل..أحــترم إنسانه جـرحتها كثيـــر

وتعبت معـــاك كثيـــر..

._ مسحــت دمــوعها الغــزيــرة_


جــابــر أنا عنــدي أحســـــاس ومشــــاعر وانتى تجــرحني وتهــين

كــرامتي..وأنا أبلعــها واسكــت..عـــــــارف ليــه..لان مــالي احـــــد إذا طــلقتني

نـــزلت راســـها وانفجــــرت بكــآآآآء

**************


خد بالك علية دى مش معاملة تعاملنى بيها

وابقى افتكر لية ايام تعبت عشانك فيها


ياريتك بس تفهمنى ومتستهونش بواحدة تبقى مجروحة ومابتبينش

بواحدة اد ماتضحى وتستحمل اول ماتفكر مابتستاذنش


كان فى حاجات نافصاك وانا كملتها

وحاجات كتير مش حلوة فيك جملتها


انا فرصة لو ضيعتها هتزعل عليها

مين غيرى عايشة تخاف عليك طول عمرها

مين هتسيب روحها ليك لو سبتها

مين غيرى لو احتجتلها اوام هتلاقيها


ياريتك بس تفهمنى ومتستهونش بواحدة تبقى مجروحة ومتبينش

بواحدة قد ماتضحى وتستحمل اول مابتفكر

مابتستاذنش

خــــذ بــالك عليــا

************



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))








أصــــــوات النـــافورة داخـــل المنـــزل

الخــــدم متجــولين في أنحـــآء البيـــت

ورده جـــوري ذبـــلانه في يــــدها ..

رمتــــها في مــويــه النـــافوره..ونــاظرت بأسى


هــــذي هيـــا حيــــاتها ..مثــــل الــــورده


تكــــون مشــرقة وسعيـــده...وفي نهــآآيه ذبـــلانه وميتــــه


أخـــذت وردة الجـــوري ثــانيـه وتـــأملتــها..لبضع دقـــائق...

ثـــم رمتــها مثـــل شقيقتـــها..





أخــذت جــوالها إلي أشتـــرا لهــا أبوها..علشـــان يقنعها انها تعيــش عنــدهم

وتنسى شئ أسمــــه أهـــل امــها

دقـــت على أخـــوها أســــامه



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))











علـى شـــــارع العتبيـــــه..

المشهـــــور بصيــــاعة والهمـــج والمعــاكســات..عنـــد الشبـــاب

والصيـــاعة والخـــراب عنـــد البنـــــات


أســـامــه : منتصــر خــلاص مغازله في البنات .. هذولا بنات ناس ..

منتصــر : ادري انهم بنات ناس يعني بنات حمير ..

أســـامــه : تستخف دمك انت ووجهــك

منتصــر : ايه يلا خلنا نتسلى ..

أســـامــه : تسلى بشي عدل مو تغازل البنات ..

منتصــر : انت شحــارق رزك؟ .. انا إن ماخليتك راعي بنــات ما اكون

منتصــر ولـــد عبــدالله

أســـامــه : فال الله ولا فالك .. انا اصير مثلك..بسم الله علي ..

منتصــر : ليش يعني ؟؟ انا شفيني ؟؟

أســـامــه : بسم الله عليك مافيك شي ..

منتصــر : ايه حسبالي بعد

أســـامــه : بس اسكت وشوف من فاتح بلوتوثه .. خلنا نشوف اساميهم ..

منتصــر : واااااههههههههه .. .. انا قلت لك ما ارتاح الا اذا صرت

مغازلجي نفسي ..والدرس الاول اليوم..هههههههههه

أســـامــه : انطم بس انطم .. انا قلت اشوف اسماميهم .. ما قلت أعطيـهم لهم رقمي

منتصــر : ههههههههه طيــب انا قلت لك هذا الدرس الاول ..

والدروس الباقيه جــايه في طـــريق

أســـامــه : انت بتسكت ولا كــيف

منتصــر : خـــلاص بسكت ..

((جـــوال أســـامه دق))

أســـامه ينـــاظر في رقـــم الغـــريب..وحـط مشغـــول

منتصـــر..بفضـــول:ميـن إلي دق

أســـامه مستغـــرب:مــدري رقـــم غـــريب

منتصـــر:هــات الرقـــم خليني أشــوف مين

أســــامه:أقــــول العـــب مــع واحــد غيــري..قـال أعطيـك رقــم من جــوالي

جــواله دق مــره ثــاني

منتصـــر ينــاظره:خليني أرد أشــــوف ميــن

أســـامه طنشـــه ورد على الـــرقم ..وسكــت:____

كـوثـر :الووو أســـامــه

أســامه فتـح عيــونه:كـوثـر ؟؟

منتصـــر:مـنو كـوثـر ..هــاه

أســـامه نـاظره بنص عيــن..وكمـــل كـــلامــه:هلا أختي كيــفك

كـوثـر :تســأل عن حـــالي يــاخوي وانــا_ نــزلت دمــوعها وبكيــت بصمــت_

أســــامــه قــــام من المكـــان إلي هـــوا جـــالس فيــــه..وصـــار يمشي في شـــارع

وهــوا يتكلمــ معـــاها: فـــديت دمــوعك يــاغـاليــه..والله مــابيـدنا حيــله

يـاكـوثـر ..أنتـي أصبـــري وانشــالله يجي الفـرج

كـوثـر تصيـــح:والله تعـبت يـاخوي..حـاسه نفسي ميتــه ومـو ميتـــة ..

أنــا يـــوم واحــد مــاقدرت أصبـــر

أســـامــه يتنهـــد:أصبـري أصبــري ..وإذا أبــوي ولا مــرت أبــوكي عمـلو لكي

شئ..لا تتــرددي..دقي على طـــول..حتى ولــو الشــرطــه

كـوثـر تمســـح دمـــوعها:حـــاضر..أسمــع هـــذا رقمــي الجــديد

خــزنه عنــدك..اوكي

أســـامـه:الله الله مـاجلستي يـــوم واحـــد إلا وطـلعو لكي جــوال ..إذن الأيام الجـايه

إيــش راح يجيبــو لكي

كـوثـر تضحك:والله مــدري عنـــهم

أســـامــه: يلا حبيبتي أنــا رايــح عنـــد الشبـــاب تبين شئ

كـوثـر :ســـلامتـــك يـاغالي

قفـــلت الخــــط...وهيــــا حــــاسه أنـــها مـــرتـــاحه شــــوي

أبتسمـــت بخبـــث وهيـــا تخـــطط لي شئ...يخليـــها تسيطــر على أبـــوها...

تمثـــــل أنــها تحبـــه..تـــدلع عليــــه..تمـــوت فيــــه

وهـــوا يـــلبي كـــل طـــلبــاتها..

وتكســــر شـــــوكـــه(( الـــوجــه الملعـــــون))

راح تخــلي أبـــوها..يحبـــها ويثق فيـــها ..

في هــــذي الحــــاله...

راح تعمـــل مشكــــله..وتحـــط اللـــوم على ســـوزان

وهـــوا راح يخــاصمها..أو يضـــربها

وفي نهــآآآآيه....

راح يطـــلقــوا

متحمســــــه مـــــره لي فكـــرتها ..

طـــلعت على غـــرفتـــها بســـرعة ..

جنــــــــاح صغيـــــــر

غــــــرفة نـــومــها PinK..

ســـرير نــــاعم ومــــريح..ستة مخـــدات صغـــار مــرميــه على الســـرير

دولاب يـــاخذ مســـاحه الغـــرفة

تســريحــــه خيآآآآليــــه..

((كــــل مــايتمنى المــرء يجــده))

وفي ركــــن الغــــرفة ..عطـــر كبيــــر من قـــزاز

شـــرفـــه مطــله على الحـــديقـــه


الغـــرفة ثــــانيــــه.صغيــــره شــوي.

كـــلها
أبيــض× أســود

شــــاشـــه تلفـــاز وكنبـــ من إيكيــــا


رمــــت روحــها على الســـــرير ..إلي غـــاصت في داخــله من كثـــر

منه ليـــن ومــــريح

جــلست وهيـــا مشتـــاقه لي دانيــه أنــها تجــي

عنـــدها تــذاكر أختبــار الانجـليزي

دقـــت على بيتـــهم..وردتــ:الـووو

رحمــه بجفـــاء:نعــم

كـوثـر مستغــربه:هـذا مــو بيـــت دانيــه ولا انا غلطــانه

سكــتت رحمـــه ورمـــت التلفـــون لي دانيــه :خــذي كلمـــي كـوثـر

دانيــه تـأخـذ الخــط وتتكلــم ببـــرود:هلا كـوثـر تبي شئ

كـوثـر على راســـها أكبـــر علامــه أستفــهــام:دانيــه ؟؟أيـش فيكي؟؟أيــش صـــار

لكي؟؟؟ إيــش فيــها خـالتي رحمــه معصبــه

دانيــه بنفـــس بــرودها:بكـــرة في المـــدرســـة أقـلك

كـوثـر : مـاتقـدري تجي عنــدي..بصـراحه مني فـاهمه شئ في الانجـليزي

دانيــه :بــس أنتــي في بيــت أبــوكي كـيف أجي عنــدك

كـوثـر :الامــور أتصلحت بينــنا..تعــالي وانا أقلك إيـــش صـــار

دانيــه بسخــريه:مشــالله عليــكم أنتـــو مشــاكلكم تتخــلص بســـرعة ..

مــو مثــل مشــاكلنــا نــدخل في زفــت يجينــا أزفـت منـنا

كـوثـر :دانيــه صــار لكم أشيـاء صــح

دانيــه :دنيــا أتصـلت

كـوثـر حطــت يــدها في فمــها منصـــدمــه..هيـــا عـــارفة أنــه خـالتها رحمــه

معصبــه من دنيــا..واتــوقعت صــار بينـهم شئ...:الله يــوصلها لـكم بـسلامــه...

هـا تقــدري تجي ولا لاء

دانيــه :شــوفي يـاخبله الســاعة 2 ونصـــ ..حتى مـاأتغــدينــا

كـوثـر : طيب تعـــالي في العصــريه ..انا راح انتظـــرك

دانيــه رجعت لي بـــرودها:بــس مــاعرف بيتكــم

كـوثـر :انا راح أرســــل ســـوقنا

دانيــه :أووووه اتطــورنا والله ســــواق وحــركـــات

كـوثـر تضحــك: وبعـــد جـــوال

دانيــه ســـاكته

كـوثـر :دانيــه عن جد تعـــالي بالله..حــاسه نفســك مره مضــايقه ومخنــوقه

دانيــه بصــوتها المخنـــوق: تـــدري يـا كـوثـر لمــن قلت لي أمـي بكـــره عيـــد

ميــلاد دنيــا راح تــدخل العشـــرين..تــدري إيــش قــالت لي

كـوثـر بحــزن:إيــه

دانيــه :قــالت عســاها مـاتكمـــل العشــرين ويصيــر لها شئ..شفـتي في حيــاتك ام

تقـــول لي بنتــها كــدا ...ولا أزيـــد من البيـــت شعــر كمــان..تقــول يــاليــت

دنيــا تمـــوت بـــدل إيمـــي..أنــا تعبــت..تعبــت..حـــاسه نفـسي مخنــوقه

والله..أنقـــذيني يـاكـوثـر

كـوثـر جـــالسه تبكــي لي حـــالهم..ومــابينت لها أنــها تبكــي..:مـاعليــه حبيبتي

..أنتــي جهـــزي حـــالك وانــا جــايه مــع الســواق في العصــريه

دانيــه :لا تتــأخري بليــــز

كـوثـر تمســـح دمــوعها:أبشـــري يالله بـــاي

دانيــه :بـــاي

قفــلت الخـــط كـوثـر ..ورمــــت روحــها تبكـــي على حـــال صــديقتــها..

كـوثـر حسآآآآســه جـدا ودمــوعها على خـــدها..

وطيبــــه مــــره ..ومـاتحب أحــد يــزعل أو يبكـــي

طـــلعت من غـــرفتها وهيــا تمســـح دمــوعها ..نــزلت تحــت وشــافت أبـــوها

جــالس يقـــرا جــريــده ..وســـوزان تشـــرب القهــوة

دخــلت المجــلس ..وهيــا مصممــه أنــها راح تنفـــذ إلي في بــالها..:

الســـلام عليــكم

سلمـــان نـــزل الجـــريدة ونــاظرها ..:وعليــكم الســلام..

أنتـي لســه مـاطفشتي من دمــوعك هــذي

كـوثـر تجــلس جنــب ابـــوها :لا يـــايبـــه أنــا أبكي علشــان صحبتي

ســـوزان نــاظرتها :شــوفيــها صحبـتك ..حتى تخـليــكي تبكــي

كـوثـر ..((إنتـــي بـــذات تسكــتي...مــابقي غيـــر أهــرج معــاكي

وأقــولك إيـــش صــــار))

طنشتـــها وقــــالت:لابــس مضــايقه شــوي...

_ نــزلت راســها_ ممكــن أطــلب طــلب

سلمـــان قفـــل الجـــريــده وحطــها في كــرشته المنتفخـــه..: ضفـي وجهـك إذا

بتقــولي عــن أمــك..

كـوثـر بتســـرع:لالا إيــــش جــــاب سيـــرتها دي بعـــد

سلمـــــــان...ســـوزان ؟؟؟؟؟؟؟؟

نــــاظر سلمـــان في ســـوزان ...والابتســـامه شـــاقه حلقـــه

امـــا ســـوزان ...كــانت مستغـــربه من تغيـــر كـوثـر من يـــوم وليــله

سلمــــان:أطـلبي يـا حبيبتي..إلي تبيـــه

كـوثـر :أقـــدر أجيــب صحبتي دانيــه هنـــا

سلمـــان:تقــدري وليـــه مــاتقـدري حتى تقـــدري بتعملي حفله وتعــزمي

كــل صحبـــاتك..

كـوثـر بفـــرح ..بــاست راس ابـــوها وقــالت:الله لايحــرمني منـــك

وقبـــل لاتتطـــلع..نــاظرت في ســـوزان بخبــث..وطــلعت على غــرفتها

سلمــــان وهـــوا يضحــك:شفــتي إلي شفتــــه يـاســـوزان

ســـوزان مستغــربه:أيـــوة

سلمـــان:قــــدرت تنسى أهـلها وبكــره راح تنكــرهم

ســـوزان :مـافي أحــد ينسـى أهـله يـاسلمـــان

سلمـــان صــرخ عليـــها:أنتـي أسكــتي ولا تتكــلمي ..

مـابقي غيـــر أنتــي تــوجهي لي الكـــلام..

قــامت ســـوزان من مكـــانها

سلمـــان وهــوا يصــرخ:أنطــقي هنـــا ...تبينــي أجـــلس وحــدي مثــل المجنـــون

سكــتت ســـوزان ورجـعت جـلست:وهــذا انــا جـلست ..تبغــا شئ منـي

سلمــــان:أيــوه ابغا..ويــن العيـــال مـاشفتــهم من أمـــس

ســـوزان :في غــرفتـهم يلعبـوا بـلاستيشن

سلمـــان:قـــومي روحي نـــاديهم

ســـوزان قـــامت:طيــب

راحـــت ســـوزان ..على غـــرفة عيــالها الصغـــار..وفتحــت البــاب:أويـــس

..تــولان..يالله حبــايبي بــابا يبــاكم

أويــس بضجـــر وهــوا عمــره 5 سنـــوات:مـــابي أروح عنـــده ..أنــا زعلان منه

ســـوزان جــلست جنــب ولـدها:ليــه زعلان من بـابا

تــولان ولي عمــرها 4 سنـــوات....إلي شعــرها الأشقر الفــاتح..والشامة

المرصعة على خــدها اليميـن ورقبتــها...مــلامحـها ســـوريــه

جـدآآآ..عكـــس أخـــوها أويـــس إلي شعــره يــوصــل تحــت

إذنــه..ومــلامحـه مهجنـه شـوي من ســوري وسعـودي وشكــله مـــره

كـــول..مــدت بــوزها الــوردي وقــالت :علشــان هـوا وعـدنا أنـه راح

يـودينا المـلاهي..ومــا ودانـا

ســـوزان :انـتو عارفين انه ابــوكم مشغــول..وانا كــم مــره أقــول لكــم إذا

أنتــو زعلانين من شخص لازم تــواجهـوا..مــو تسكتــو

أويـــس وتــولان:طيــب





(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






 توقيع : جنــــون


مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #22


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي












ضحكـــت كـوثـر ..وضحكــت إليــن مــاتعبـت..

وهيــا تسمـــع صــراخ أبــوها لي مــرته...

(( وهـــذا البـــدايــه يــاســـوزان ..أنتــي مــاشفتي شئ لســه))




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




دافنـــه رأسها في مكتبــــها...وجسمـــها يهتـــز..من كثـــر البكـــاء

أمها زعـــلانه منـــها..إلا غضبــــانه عليــــها..تعـــاندها وتســـافر أمــريكــا

بعــد مــاحطـتها في أمــر الـــواقـــع..

بالله إذا كنتـــو مــاكان رحمـــه وتجي بنتــك وتقـــول انا مســافرة على

امـريكا وتــروح بــدون مـاتاخذ منك كلمــه..إيــش راح تســوي


هـــذا هـــوا حـــال رحمــه مــع دنيــا

رفعــت وجها..المبلي بالــدمــوع ..وفتحت شنطتــها..

تــدور على غــرضها المهــم ..

قــارورة صغيــرة فيــها الســـم..

الســم إلي راح تقتــله

(( يـــزيــد عنـــده بنتــ وهــوا مــايدري ))

(( عنـــده شـــركه دعـــارة ومخــدرات ))

(( رجــل انتهازي وفـــض ))

رمـــت القـــارورة في شنطـــه وهيـــا تبكي...مــاتقدر تقتـله..مــا تقدر

مستحيــــل..كـــان معــاها حنــــون...مــاشــافت منه شئ علشـــان تحــط

الســـم في شـــرابـــه..

قـلبـها وعقــلها كـــانو متضــــاربين

دق بــاب مكتبـــها

دنيــا تمســح دمــوعها:أدخـــل

فتـــح يـــزيــد البــاب..وطــلع نصــ جسمــ ..:أهليــن دنيــا..ليــه

مــا جيتــي الاجتماع

دنيــا تنـــاظر في جـــوالها..:معــليش يــا يــزيد..أنشغـلت شــوي ونسيــت

أستغـــرب يــــزيـــد ودخـــل عنـــدها..وقــف قـــدام مكتبــها

وقــال:وليــه الدمــوع

دنيــا رفعت وجـها..إلا الــدمــوع أجتمعت عند عيــونها..مسحـتها بكـف

يـدها وقـال:والله مــافي شئ ..لاتهتـم أنــت

يــزيــد بحنـان:كيــف مـاتبيني أهتــم وأنتـي سكرتيرتي .

راح عنــدها ومســــك يــــدها ...وقفــت دنيــا وهيــا منــزله

راســها..قـــرب من عنـــدها وحضنـــها...مسكـــت دنيــا في جكيتـــه

بالقــوة وهيـــا تبكي...:حـآ...ســه نفــسي ..مخــ..نــوقه

يــزيــد يمســح شعــرها: من إيــش مخنــوقه ..

دنيــا وهيـــا تصيـــح:ابغــا ارجــع على السعـوديه_ رفعت وجها_ عيد

ميــلادي بكــره ومــافي أحـــد راح يفـــرح فيني

يــزيـــد مستغــرب:عيــد ميــلاك؟؟؟ وانــا وين رحـــت

دنيــا نــزلت راســها ودخـلت في صدره..:لاتفهـــمني غلــ..

قــاطعها يـــزيــد:ولا يهمــك من بكــره راح أعمــلك أكبــر حفـله في

تــاريخ..وصــدقيني هـــديتي راح تكــون ممــيزة..ولا مــاتبي هــديتي

دنيــا تبتســم:إلا ..أصلا مافي أحــد يــرفض منك طــلب

يــزيــد يضحــك ..ويخــربط شعـــرها..:يالله دندونه ..شكــلك تعــبانه وتبي

تــرتاحي..يالله روحي على شقتك ورتاحي

دنيــا:وانــت

يــزيـــد:أصــلا انا خــلصت أشغــالي ..مــاعندي شئ أعمـله على ساعة 9 ..أهـــم شئ

راحتـــك_ يغمــز لها_ ولا ودك تـــروحي البحـــر

دنيــا:البحــر؟؟

يـــزيـــد:أيـــوه أوركي البحـــر..أخليكي تشـــوفي البحــر بعيــونك

الفيروزية..هـا وش قلـتي

دنيــا تبتســـم..:المكـــان إلي تـــروح فيـــه انــا راضيـــه

بـــاس جبينــها


جسمــــها أرتعـــــش...أتنفــــض...


قلبــــها صـــار يــــدق بســــرعة


مشــــاعرها متضـــــاربه


مســـكها من يــــدها وقـــال:يالله تعــــالي...خليـــنا نستــاذن ونـــروح على البحــــر

دنيــا هـــزت راســـها..أخــذت شنطتــها ..وطــلعت من مكتبـــها

وقعـــوا على أنـــهم يطلعـــوا...وطــلعوا من الشركة

وصلــــوا على مكــــــــان هـــــادئ مـــافيه أحــــد..

النخيـــــــــــل على الرمــــــــال الذهبية..والصخـــور العمـــلاقــة

تتصــــد الأمواج...

نـــزلت من سيـــــارة ...وعيـــونها على المنظـــــر الـــرومنسي

الهــــادئ..حــط يــده في كتفــها وقـــال:أشــرايك في المكــــان

دنيــا بفــــرح:يجــنن يجــنن يــا يــزيــد

يــزيــد:أهــم شئ أنــه عجبـــك

دنيــا مــا كــانت معـــاه...مشيــــت على الرمـــال وعيـــونها على البحــــر

والطيــــــور النـــورس..جــلست على أحـــد الصخـــور ..والامـــواج

تضـــرب في رجـــولها ...ضحكــت بخفـــه..وهيـــا تبعـــد شعــرها الطـــاير

من وجهـــا..كـــان الجــو بـــارد...لكــنها مــااهتمــت

يـــزيــد:دنيــا

دنيــا لفت وجهــا ..وا...

التقــــط لها صــــــوره

نـــزل الكــاميرا وقـــال:تعـــالي أصــورك وانتي واقفــه على شــاطئ

أبتسمــت دنيــا..وقفــــت خــلف الشــاطئ وشعـــرها يطيـــر على

الامـــام..أخــذ لها صـــورة ...وصـــورتين

كــــل حـــركــه تعمــلها يصـــورها

وهيـــا تضحكــــ...مــاسكـــه شعـــرها...واقفــــه على شـــاطئ...بيــن

الصخـــور..راميــه روحــها على الـــرمال

بعـــد مــاخلصت الكــامير كــلها ..:خســـارة خلصــت

دنيــا:الحيــن انته صــورتني وانا مـاصورتـك

يــزيـــد:وليـــه تصــوريني..انـا معـــاكي طــول العمــر

دنيــا دق قلبـــها...:ههه أيـــوة

يـــزيــد يقــرب منــها :ليـــه تجنــيني ليــه

دنيــا بتــوتر تحــاول تبعــد عنــه لان صــار قـــريب منـــها...:أنــا أيــش

عمــلت لك

نــاظرها وقـــال:وهـــذا كــله ومــاتعرفي ولا شئ

وصــلت عنــد الصخـــور ..ومــافي مجــال أنــها تهـــرب منــه...لانــه

قبــالها..وحــاط يــده الثنين على الصخـــره إلي خــلفه..

بطـــريقته مــانعها من الهـــروب

دنيــا حســت بخـــوف...لان مــافي ولا أحـــد ..:يـزيـد خــلاص أبعــد

عني..تخيـــل إذا أحــد شــافنا بمنظــر دا

يـــزيــد يقـــرب منــها أكثــر وأكــثر:دنيــا أنـــا أنــا

دنيــا غمضــت عيــونها وهيــا..تحــس بـأنفـــاسه القــريبه منه

قـــرب منــها يــزيــد و## ×× $$####

بعــــد عنـــها ..وهـــوا ينـــاظر في وجـها الاحمــر ..

فتحــت عيـــونها ببطــئ..وأنـــواع الخجـــل والحيـــاء نـــزل لها

نــزلت راســـها..وتتــمنى أنـــه الارض تبتلعـــها..

ولا تكـــون في المــوقف المحــرج

رفـــع يــزيــد راســــها ونــاظرها بـرومنسيــه:مـاودك تقــولي شئ بعــد البــوســه

فتحــت عيـــونها على أخـــر كلمــه قــالها..وضـــربته على

صـــدرة..وقـــامت من مكـــانها..كـــيف سمحــت لي نفســـها أنـــه

يبــوســها...هيــا تعـــرف أنــه حقيــر وهــوا يحــاول يستــدرجـها.._

_مسحــت شفــايفـها بالقــوة _ وعيـــونها محمــرة تعصــيب...

لفـــت وجهـــا ولقتـــه واقفـــ وينـــاظر للسمـــاء..وبــاين انه

حــزيــن..وقفــت في مكـــانها..تنتظـــر أنه ينــاظرها... لـــكن مــانظــرها

راحـــت عنــده وهيــا تجــر رجــولها ..تخـــاف يكـــون مقـــلب

..ويـكررهــا مـــره ثـــاني

وصــلت عنـــده ..وهيــا تتــأمــــل فيـــه..

نـــزل دمــعه من عيـــونه..مسحــها بسرعة بيـــده..وأرتمـــى في حظــن

دنيــا..حظنـــها بالقوة..:أنقــذيني ســــاعديني يــا دنيــا..لتتركيني

وأنا أحتــاجــك..أنــا ضعيــــف ..

ضعيـــــف...


ضعيــــــــــــف



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #23


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي






جـــالسه في صــــاله..وحاضنه رجــولها ..وأضفــارها في فمـــها..تحــاول

تخــرج أظــافيرها من مكــــانه..وعيـــونها تنـــاظر في أمــــها المعصبــه:

هــذي بنتـــك وحـــرام تقفلي الخــط بــوجها

رحمـــه تصــرخ: ولي عمـلتـو مــو قليــل أنــها تســـافر على أمــريكا بــدون

مـاتـأخذ شــوري والله يعــلم مــادري عنــد ميــن جـالسه


دانيــه تعـــض في يـــدها بـالقــوة ...

تـــلاقيـــها من ويــن ولا مــن ويــن...

عنـــدها ورم في دمــاغها...

وحـــاسه راســها راح ينفجـــر..

وتكـــابر قـــدام

الكــل أنــها مـرتـاحه وما تحس بـألم في راســها..

مشــاكلها ومشــــاكل أمــها مــع أختــه...

هيــا إلي تسمــع الســـب..

وتحـــاول تصـــلح بيــن الطــرفين..

لــكن امــها مــاتعطي مجــال لي أحـــد..

أختبـــارتها النهائية ..والسهـــر في ليــــل..

وتقـــوم في صبـــاح على المـــدرســة مــرهقه...

وتـــرجع البيـــت وتشيـــل البيـــت كــله من كنـيس

وتنظــيف وتـــرفيـــع.. تجي على ســـاعة 4 تصلي العصـــر وتنــــام حتى

ســـاعة 9 ليـــل وتقـــوم تفتـــح كتـــابها وتـــذاكر...

مــــر عليـــــها 3 أيـــــام....وهيــــا حـــاسه بضغـــط.. وتـــوتر..


لــــو دنيــا فيـه كـــان قسمنـــا العمــــل

لـــو دنيــا فيـه كــان سلتنـي في أيـــام الاختبــارات

لـــو دنيــا فيـــه..كــان مــا حسيـــت بطفــش والمــلل

حــتى كـوثـر راحــت عنـــد ابـــوها

أول كـــانت تقـــدر تجيـــهم ..لان بيــتها قـــدام بيتـــهم بضبـــط

تسهــــر عنــــدها...تـــذاكر عنـــدها..تـــروح عنـــدها في إي وقــــت

غمضـــت عيـــونها..وهيــا حـــاسه أنه أحـــد يخنــقها ..:انا رايحـــه عنـــد

كـوثـر اذاكـــر عنــدها

رحمـــه: وفيـــن تـــروحي بعـــد..كـوثـر مــو عنــد امــها

دانيــه : الامــور مع أبوها اتصلحــت ورجــع كل شئ طبيعـــي

رحمـــه:لا مــــــــــافي منتى رايحه..

دانيــه فتحــت عيــونها بتعــب ونــاظرتها..:البنــت تبغــاني ..

منها فــاهمه شئ في الانجــليزي

رحمــه نـاظرتها وقـــالت:وميــن راح يــوديكي

دانيــه :هيـــا جــايه تــأخذني

رحمــه: ومتى راح تــروحي ؟؟

دانيــه :على ســـاعة 4 عصـــر

رحمــه دخــلت على غــرفتها:بـــس لاتتــأخري

جـــرت رجـــولها تعــب ودخــلت على غـــرفتــها..غــرفتها إلي تشتـــرك


فيــها مــع أختـــها ...

نفـــــــس الفـــراش ينـــامو بعـــض

ويتقـــــاسموا على البطانية مـــع بعــض

المــــــلابس والماكياج مشتـــركين مع بعـــض


دخــلت الحمــــام ..وعمــــلت شــــور ...بعـــد مــاخــلصت..وقفــت قـــدام

المــــرايـــه ..وتتــــأمــل في شكــلها

جسمـــها صــــار يضعـــف كــل مـــره..وبشــرتها صـــارت

بــاهته..وعيـــونها ذبـــلانه وهـــالات ســودا تحــت عيــونها..شفــايفها

متورمة ومــزرقه ومقطــعه من كثــر مـاتقطعها ...ويـــدها مجروحة وأصابعها

متختــره بـــدم ومتورمة...شعـــرها طــول قلــيل وصـــار خفيــف

طــلعت من الحمــــام ..ومــااهتمتــ بشكــلها ابـــداااا... لبســـت مـــلابســها

ونشفـــت شعـــرها المبـلبل ..وحــطت في شنطتـــها كتبـــها ودواها الخـــاص

..واخــذت عبــايتها وطــلعت من الغـــرفة ...دق جـــرس البيـــت المـــزعج

قبـــل لاتفــتح البـــاب راحــت عنــد امـــها وقـــالت:يالله انـا رايحه

رحمـــه: طيــب وانتبهي على نفســـك

مـــاردت عليـــها... راحـــت وفتحــت بـــاب الشـــارع وقـــالت:

أهلين كـوثـر يـالله نطـلع

ركبـــوا على السيـــــــــارة ..أول مــادخـلت السيــــارة رمـــت روحــها على

الكــنب وقـــالت بـــراحــه غــريبه:هاااااا أتحـــرررت...أقــدر أتنفـــس

نــاظرتها كـوثـر بحــزن ومــاردت عليــــها

وصـــلو عنـــد بيتـــها ..ونـــزلو من سيــــارة..

حــــسدتها دانيــه على البيــــت...

فخــــامه..وأتكـيت..وذوق..

كـوثـر تمســك شنتطــها : هاتي شنطتك خليني أشيــلها

دانيــه :لا مـايحتــاج بس وديني على غـــرفتك

كـوثـر وهيــا تتطــلع الـــدرج:مــاودك تشــوفي مــرت أبــوي وعيــالها

دانيــة :خليــها بعــدينــا والله حاسة نفسي مــره تعبــانه

وصـــلت عنــد غــرفتها ..وقفــلت البـــاب بعـــد مــادخلــوا ..

دانيــه فسخــت عبــايتها وجــزمتــها ورمـــت روحـــها في الســـرير ..

:تــرا الغــرفة غـــرفتي ..علشــان كــدا راح أخــذ راحــتي

كـوثـر تضحك وهيـــا تشيـــل أغــراضــها من الارض وتــرتبــها :هههه

عـــادي والله أنـتي أختــي وانـا اكــون مبســوطــه مرررره

دانيــه تغمــض عيــونها:والله تعبـــانه يـاكـوثـر أبغــا انـــام

كـوثـر مقـــدره ظـــروف دانيــه ..راحــت عنـــدها وغطتــها بالبطــانيه

ونـاظرتها بحـــزن:والله حـــرم إلي يصيـــر لكي..مــو أنتــي دانيــه المــرحه

الحبـــوبه تصيـــري كــدا ..شكلك يقطــع القــلب والله...

بــاستها على خــدها ..وأخــذت شنطــتها ..وقفــلت اللبـــه وراحـــت على

غـــرفة الجــلوس حقتـــها..

فتحــت شنطتــها تـــدور على رقـــم دنيــا...تبغا تقــولها كـــل شئ عنــ

دانيــه .. لقــت ورقــه صغــيرة مطــويه ..فتحتــه ولقــت رقــم دنيــا

فــرحت واخــذت جــوالها وخــزنت الـــرقم ودقـــت..لاكـن مــافي رد على

..دقــت حـــوالي 4 مـــرات ..ومـــالقيت رد.

رمــت الجــوال على طــاوله مقهـــوره ..وفتحــت التلفـــاز ..

نفســـها تعمـــل شئ علشـــان تتسلــى دانيــه

شكـــلها مــو عــاجبــها وهيــا تعبـــانه وكئيبة

خطـــرت لها فكـــره...أخــذت جــوالها من طــاوله ودقــت على

أفنـــان...:الوووو ســلام عليــكم

أفنــان:وعليــكم الســلام من معي

كـوثـر :أنـا كـوثـر كيــفك يـاعروســه

أفنــان:هلا كـوثـر هــذا رقـــم ميــن ..قــولي أنــه رقمــك علشــان أخــزنه

كـوثـر :أيـــوه رقمــي يـاعســل..وابغــا منــك رســاله حــلوة اوكي

أفنـــان:ابشـــري مــايجي خـاطرك إلا كــل شئ طيـب..

أنتــي بس أمــري وانا أنفــذ

كـوثـر تضحك:فـديتك والله..بس ممكــن أطـلب طــلب

أفنـــان:اطــلبي

كـوثـر :تقـــدري تجـي عنـــدي اليـــوم نــذاكـر مع بعــض

أفنـــان:أيـــوة أقـــدر أجـــي ..بس أوصــفي لي بيــتك علشــان أجي عنــدكم

كـوثـر : تعـــرفي التــأهيـــل الشـــامل إلي في زاهـــر..أمشـــي على قـــدام وراح

تـــلاقي فلـه لــونها بنــي محــروقي

أفنــان:اهــاااااا طيــب الحيــن مســـافه الطــريق وانا عنــدك

كـوثـر :ترا دانيــه عنـــدي

أفنـــان:حمااااااس والله شكـلنا مراح نـــذاكر

كـوثـر تضحك:لا راح نــذاكر ســاعه وبـاقي الســـاعات كــلها لعــب

أفنـــان:ههههه طيــب يالله باي

كـوثـر :بـــاي

قفــــلت الخـــط..وهيـــا مبســـوطـــه شــــوي..طــلعت من

جنــاحها..ونـــزلت تحــت على المـطبـــخ..وقـــالت للخـــدامــه تعمــل لها

عصيـــر وحـــلى وبيتـــزا...

راحـــت على صــــاله تشــــوف أبـــوها والـــوجــه المــلـعــون..

كـوثـر :ســـلام عليـــكم

سلمــــان:وعليــكم الســـلام ..جــات صحبــتك

كـوثـر تجــلس قبـــال ابـــوها وتنـــاظر في طفليــن..إلي يــاخذو

العقــــل..وخصــوصـا البنـت الصغيـــرة وشعــرها الاشقـــر الفــاتح

ســـوزان : يالله حبـايبي روحــوا سلـمو على أختـكم

كـوثـر نــاظرتها بستحقـــار ..ومــدت يــدها لي أخــونها الصغـــار..:

تعــالو عنــدي يـاقمـــر

قــربت تــولان بخجـــل ..وقـالت:من أنتـي

كـوثـر شــالتها وحضنتـــها:انــا أخــتك الكبيـــر كـوثـر وانتــي أيــش

اسمــك يـاعســل..

تــولان بخجــل: أسمي تـولان

كـوثـر تبــوسها:يااااربي تجــنن

أويـــس يـــروح عنـــدها ويقـــول:وانا أسمي أويـــس وفي روضــه وشــاطر بعــد

كـوثـر تحــضن وتقــول:ايوة خليك شاطر وترفع رأس

أويـــس بفخر: تعالي اوريكي دفتيري ابلتــي تحــط لي نجمـه كــل يــوم

سلمـــان:إلا أقــول كـوثـر ..عسا صحبتك فـــوق خليتيها

كـوثـر : هيا تعبــانه شــوي ونـامت

ســـوزان :قــولتي للخــدامــه تعمـــل قهــوة

كـوثـر نــاظرتها بحقـــد:لاتــوصي حــريص

الخـــدامــه: مـدام كـوصر هنا في صحـاب انته واقف عندا بـاب

كـوثـر تــرفع حــاجب:كـوصر في عيــنك بعــد ..أسمــي كـوثـر مــو كــوصر

الكـــل يضحـــك

وقفــت كـوثـر : يالله عن إذنــكم

تــولان مسكـتها:ابي الوح معاكي

ســـوزان :تــولان لا تــروحي كـوثـر بتـذاكــر مــو بتعـلب معــاكي

كـوثـر مسكــت يــد تــولان:تعـــالي حبيبتي عنــدي وانتــه يــا

أويــس تجـي معــاي

أويـــس:لا بــروح أكمـــل لعبـــي

طــلعت كـوثـر من المجــلس وخشمــها واقــف..عـــرفت كيـــف تسكــت

ســـوزان ...وقــريب راح تصيــطـر على البيـــت كله...وعلى أبـــوها

كـوثـر :هــلا فيكي أفنـــان

أفنـــان واقفـــه تعـــدل نفســـها في المـــرايه:كــيف شكلي تمـــام

كـوثـر تسحبـــها من يـــدها:على بــالك ويــن رايحــه علشــان تتعــدلي

أفنـــان:أيــوه اعــدل نفسي وليــه مــااعدل _ نــاظرت في طفلــله_

واوووو لاتقـــول انه دي أختـــك

كـوثـر تضحك وتشيـــل تـــولان:أيــوه أختي إلي من ابــوي

أفنــان منجنــه:ياااالبي شكـــلها مــره حـــلوة ..حــتى مــلامحـها شــاميه

تـــولان عــاد مـــاصدقت نفســـها جــالسه تتــدلع عليـــهم

طـــلعوا البنــــات على جنــــاح كـوثـر ..

كـوثـر وهيـــا تفتـــح المــكيــف..:ترا الغـــرفة غـــرفتـك ..

يعني خـــذي راحتــك

أفنـــان تمـــد رجـــولها في الكــنب وتـــقلب في القنـــوات

...: ويــن دانيــه مـو قلتي أنــها فيــه

كـوثـر تجـــلس جنبـــها:أيــوة في غــرفتي نــايمه

أفنـــان تضــحك:والله هــذي دانيــه مــره داجــه ..

أخـــذت مقــلب على نفســـها

فتحتـــ بـــاب الغـــرفة تـــولان وهيـــا تصـــرخ:واااااااااو في بـــالبي في عرفتك

كـوثـر وأفنـــان:بـــاربي

تـــولان تمســـك يـــد كـوثـر : بالبي مو فلـه..ونايمه على ثـليلك

((بـاربي مــو فله ..ونــايمه على ســـريرك))

كـوثـر وأفنـــان.ينفجـــروا ضــحك.. على كـــلامــها

أفنـــان:بــاربي مــره وحـــده لــو سمعتــك دانيــه كــان ذبحتـكي

كـوثـر ميتـــه ضحــك:امــا بــاربي هــذي والله مــره ضـحك

أفنــــان:بـــس لــو عيـــونها زرقــا لاصـــارت بــاربي ميــه ميــه هههه

دق بـــاب غــــرفتها...راحـــت كـوثـر وفتحــت البـــاب ..وأخـــذت من

الخــدامــه العصيـــرات والحــلى

أفنـــان وهيــا تشـــرب العصيــــر: بالله صحـــي دانيــه هــذي خليـهـا

تتـــونس معــانا قبل لايفـــوتها شئ

كـوثـر :المسكينــــه قبــــل شـــوي نــامت.

أفنـــان وهيـــا تقــلب في قنـــوات..حــطت قنـــاة مــوزيكـا ..على أغنيــه

مــريــام فــارس


حاول تختار بيني وبينها

حاول ...حاول

احسن تضلمني وتضلمها

حاول...حاول


كـوثـر منجنــه:اماااااااااااانه خليـها مريام فارس والله

أغنيتها مرره تجنن

أفنــان:لا معليـــش انا مــاسمـع للمخـــفه هــذي ..

بحــط شئ عــدل

كـوثـر بجنــون:لالالالا بــس شــويا فنـــونه بلييييييز

أفنـــان بستســـلام:طيــب بــس شــوي

كـوثـر وهيــا تــردد معــاها :خلي بقلبك وحده وبس


وحده ...وحده

علشان تقدر بيها تحس

حِب وحده

اما لو احنا معاك الاتنين

انت مفيش عندك قلبين


وغيـــــــرت القنــــاة..:نحنــا قلنـــا بس شـــويه

كـوثـر تمـــد بــوزها :آآآووووف منـــك..الــواحد مـايعطيكي الـرمـوت

حطـــت على أغنيــــه نـــانسي عجـــرم


انا ياللي بحبك وحدي انا

انا ياللي بريدك ليا انا

انا ياللي بعمري ببقي انا

على وعدي يا وعدي لوحدي انا

الهوي يا حبيبي الهوي اسرار

حيري وغيري وشوق و نار

بتسال كيف بغار عليك

وقلبك علم قلبي يغار


كـوثـر :الحيــن هــذي وجـه العمليـــات عــاجبتــك بالله

أفنـــان:لا بـــس أحــب أغنيــتها مـووووت

كـوثـر وهيــا تــاكل الحـــلا:ويــاليت فيــه كلمــات عــدله

أفنـــان:مــو لازم أخـــذ رائيــك..أهــم شئ أني أهــديتها

لي فــايز حبيبي

كـوثـر بحمــــاس تجــلس جنبـــها :والله بعــد صــرتي

تهــدي وهــوا يهـديكي بعــد

أفنـــان تضـحك وتـطلع جـــوالها:تبي تسمــعي أغــانيه

إلي أهــداني

كـوثـر : يالله ورينـــا ذوقـــه

فتحــت على سجــــل الاغــاني..(( مــلـف حيـاتي ))

فتحتــت المـــلف..وشغــلت أغنيــه راشــد المـاجد

.ورفعت الصـــوت عــالي

انت غير الناس عنـــــدي

انت عندي شي كبيــــــــر


كيف بصبر وانا شايــــف

ناس من حولك كثيـــــــــر


وانا احبك واقولها لـــــــك

كلمه خليها في بالـــــــــك


انا ماني اي عاشــــــــــق

انا لمه اعشق اغيــــــــــر



كـوثـر بفــــرح:الله على الكلماااااااااات القـــويه انا مني

عـاشق انا لمــن أعشــق أغيـــر ههههههه

أفنـــان تضحــك وتحــط الاغنيـــه إلي بعـــدها:


سواها قلبي ياحبيبي

وحبك ماطاعني

وانا عن الحب ناهيه

الظاهر انه مايبي غير قربك

عاف الجميع واول الناس راعيه


كـوثـر :لااااااااااااا طــلع الرجـــال ميــت عليكي إيـــش

ســـواها قــلبي والحــركـــات الصعبـــه هـــذي

أفنــــان : أصبـــري بـــس ..وإسمعــي هـــذا


عارفة احلى حاجة فيكي ايه

بتحلي أي شي عنيكي تيجي فيه

قمر ده ايه الي تنساه ومين

تعالى اقولك احلى حاجة فيكي ايه

ولا انتي فاهمة قصدي والي بالي فيه فيكي

ياما انا حلمت بيه

يلا ان شاء الله اموت في هواك ان شاء الله

ده كثييرعليا الحب ده

والله حتمنى اكثر من كده ايه




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #24


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي







أخـــذت الـــورقـــة وتقرا تقــرير الدكــتور عنــ حــالته

المــــرضيــــه...أرتفــــــــاع في درجـــة حـــرارتــــه و ...........

مسكـــت يـــده الكبيـــــرا..وبـــاسته...وتتمـــنى أنــه ربي يقـــومــه

بســــلامـــه وانــ المــرض إلي عنــده كــان جـــاها



تفتكـــــر أول يـــــوم لها لمـــن شــــافته بشكـــله وهيبـــته ونظـــراته..

ولمــن طبـــعه أتغيــــر عليـــها من أول يــــوم..ولمــن خــاصمــها على لبســـها

الفـــاسخ .. ولمـــن ركبــت معـــا السيـــــــارة علشــــان يســـو جـــواز

السفــــر ..واخـــذ لها كبتشيــنوا حــــار..تحــت المطــــر الغـــزيـــر...

حتى في أمـــريكــــا

ســـهرت معـــاه ليلـــه كـــامله وهــما يشتغلــــوا في التقـــرير

والخطـــاب..ولمــن خــلصـــوا..تعبـــت ونـــامت..وهـــوا شــــالها..

وهيـــا كـــانت في حضنـــه وهيـــا مــاتدري..ونــــامت في

ســـريـــره...الســـرير إلي فيـــه ريحتـــه...

حـــتى لمـــن حمــــاها من الامــريكي الـــوسخ..كـــان راح يقتـــلو ..

على شـــانها...

هــــوا أول شخــــص كـــانت قـــريبــه منه

أول شخــــص حضنتـــه...وقـــالت له عن أحـــزانها

أول شخــــص بــاسها ..في يـــدها ..وجبيــنها..وشفـــايفــها

وأول شخــــص ...حبتـــــه


تخـــــــــاف عليـــــه من كــــل شئ...وتغــــــــار عليـــه من

مـــرضـــه بعـــد

الحـــب دق قلبـــها من أول مــــره شــــافته...لكـــنها سكتت وكــــابرت

ومـــااعتـــرفت أنهـا تحبـــه

فتــــح عيـــونه بتعــــب واتنــهـد

دنيــا بفـــرح :ســـلامـــات يـــايــزيــد مــاتشـــوف شـــر

يــزيــد:الله يسلمـــك ..ويــن انا

دنيــا:في المستشفــــي..دقيــــت على الاسعــــاف لمـــن طحـــت عليـ

يـــزيـــد:أســف أني خــوفتك يـادنيــا

دنيــا تبكي :لامـاصـار شئ..الحمـدالله انــك بخيـــر

يـــزيــد كــسر خــاطرها :طيــب لاتبكـــي علشــان خــاطري

دنيــا مسحــت دمــوعها:والله خـــفت عليـــك اتــوقعت صـــار لك شئ

يــزيـــد يحـــاول يجـــلس..:لمــن أشـــوفك مـــدري ليـــه امـــرض

دنيــا منصــدمــه:يعــني انا السبـــب في مـــرضـك

يـــزيــــد يضحك:لاتكـــوني مــررره حســــاسه عـــاد

دنيــا بكيت ..ورتمـــت في حضنـــــه ..وهيــا تصيــــح

يـــزيـــد كـــان منصـــدم من حـــركتها مــــرررره...مــاعمل ولا شئ ..

بس جــالس ينـــاظرها

دنيــا وهيـــا تصيــــح:ليييييه مـــاقلت لي أنـــك مـــريض ليـــه

يـــزيــد متفــاجـا:مــــريض ؟؟؟إيـــش الخـــرابيط إلي تقــوليها تــرا

مــافيني إلا الخيـــــر

دنيــا تـــرفع وجهـــا:قـــول والله أنك بخيــــر..أحـــلف بالله

سكــت يـــزيــد ونـــاظرها

دنيــا:ليـــه خبيـــت عنــــي انه عنـــدك فــشل كــلوي...كـــان قلت لي

علشـــان أصـــلح أموري

يـــزيــد مستغـــرب:تصلحين إيــــش؟؟

دنيــا:يـــزيـــد أنا أحبــك وأموت فيـــك _ مسكــت كتفــه_ مــاهمني

أعـــرف مــاضيــك الــوسخ ومآبي أعـــرف من يــزيــد على حقيقيتــو..أنا

حبيـــتك انتــه..أنتـ الشخـــص الحنـــون

يــزيـــد بنظـــره جــديه:لــو كنتي تحبيني لـــيه بتــذبحيــني ليــه كنتي

تبــي تحطــي الســـم فيني و أموت

دنيــا وقفــت بكـــاء:ســـــــم؟؟؟؟ أنت إيـــش عـــرفك

يـــزيـــد :لمـــن نمــتي عنـــدي..فتحــت شنتطـتك أدور على مفتــــاح شقتـــك

بس لقيـــت زجـــاجه ســـم..وعـــرفت انــك بتــحطي في شــرابي

علشـــان أموت

دنيــا:وليـــه مـــاقلت لي ؟؟ليـــه ماطردتني أو عمــلت ليــا شئ

يــزيــد:لأني أستحـــق المـــوت ..وكنــت انتظـــرك متى تحــطي

الســـم في شــرابي...

دنيــا:لا والله ولا أفكــــــر إني أقتــلك..أنتــه حبيبي

و مستحيـــل أنــي أموتك

يـــزيــد:انا عــــارف انك مرسلوله علشـــان تقتليني...وخصـــوصــا أنــك

جيتي أول يــــوم ولابســـه المــــلابـــس الفاسخة كنتـي تحـــاولي انك

تلعــبي بعقلي وتغــريني بس انا فهمتــك على طـــول

دنيــا سكتت وجــالسه تبكـــي

يـــزيـــد:مـــا همني ميــن إلي أرســلك عنــدي ..لأني إنسان لعبـــت في

أعــراض البنــات كثيـــرين وشــربت خمـــر وتــاجر في المخــدرات كمـــان

ورميـــت رجـــال أبرياء في سجـــن

دنيــا:مثـــل ابـــو نجــوى؟؟

يـــزيــد أنصــدم ..وابتســـم: مسكيـــن زوج أختــي ..فتحتــلي بيــته بحـــب

وانــا أغتصـــب في بنتـــه وتمـــوت أخــتي بسبــب الفضيحـــه_ غمــض

عيــونها_ من حقـــها تتنـــقــم مني وتـــرسلك عنــــدي نجــوى ذكيــه مـــره

عـــرفت متى تجيني.. بعــــد 4 سنـــوات لمن نسيــت ســـالفتها ...يــاليــت

كــانت تقتلنـــي علشــــان الكـــل يرتـــاح مني...حـــاس انه دعـــوة المظـــلوم

مستجــــــاب .. ربي أستجــــاب دعــــاويهـــم


دنيــا تبكـــي:لايــايـــزيــد لاتقـــول هـــذا الكـــلام انته راح تعيـــش

وتــرجع مرة ثـــاني

يــزيــد:أعيــــش ؟؟؟لمــين أعيــــش

دنيــا:في نـــاس يحبـــوك لاتقـــول كـــدا..انا أحبـــك لاتخليني

أتعـــذب من دونـــك

يـــزيـــد مســك يـــدها:امااااانه قــــولي لي نجــوى انها تســـامحني وتغفـــر

عني قــولي لها انه خالها الخاين راح يمــوت

دنيــا تبكي وتـــرتمي في صــــدره

يـــزيـــد يلمـــها ويقـــول:ســـامحيني يــا دنيــا على كـــل شئ عمــلتو

معــاكي انا مبســـوط انه مـــاعملت لكي شئ يضـــرك أو يضـــر اهــلك

دنيــا وهيـا تبكي :إذا تبغاني اســـامحك خليــك معاي ..لتموت وتتـــركني

يـــزيـــد: ممكن تــدقي على هـــذا الـــرقم

دنيــا ترفع وجــها وتمســح دمــوعها المبلله:على ميــن؟؟

يـــزيـــد بتعـــب:المحـــامي حقي دقي عليـــه ابغا يجي عنـــدي

دنيــا تمســـك جــوالها وتفتـــحه تــلاقي 4 مكــالمه دوليــه من

السعـــوديه..طنشــت ودقــت على المحــامي وقــالت له انه

يجي على المستشفــي ..بعـــد مــاقفـــلت..: الحيــن راح يجــي

يـــزيــد بتعــب:نجــوى بخيـــر وفيــن ســاكنه وميــن راح يصـــرف عليـــها

دنيــا:نجــوى طيبـــه وهيــا تصـــرف على نفســـها وفي واحــد اسمــه جــابــر

يصـــرف عليــها وعــايشه بنعمــه هيــا وبنتـــها

يــزيـــد:بنتــها؟؟هيــا أتــزوجــت

دنيــا هـــزت راســــها:لا مـــاتزوجــت بنتــها إلي هيـــا بنتــك

يـــزيـــد بحـــزن:وليه مااجهـضت؟؟

دنيــا:كانت راح تجهض لاكن الدكتور قال لها أنه حياتها في خطر اذا أجهـضت

يــزيــد:وكــم عمــرها _ بحــزن_ بنتــي

دنيــا:4 سنـــوات واسمــها بـــانه ولســانه طــويل مشالله وحبــوبه

يــزيــد يبتســم بحــزن :بس مـــالها ذنــب

دنيــا بحـــزن: بس إلي صـــار صــار وانت اعتــرفت لي غلــطك ومتــأكده راح

يــرجع كل شئ مــثل اول

يــزيــد:لاتمسكي الامـــل معـــاي..صــدقيني مــراح أعيـــش انا معـــاي

فشــل كــلوي ونهـــايتي قـــربت

دنيــا تبكي:لا تقـووووو كدا يــايــزيد الله يخليـــك انته ماتعرف كيف تقول

الكلمه وانا اتعذب معاك

المحـــامي:الحمــدالله على ســـلامتك

دنيــا رفعــت وجهــا ومسحــت دمــوعها

يــزيـــد:الله يسلمــك..تعال اجلس

جــلس المحـــامي وانتظر انه يتكلم يــزيــد

يـــزيــد: طــلع الــورقة إلي قلــت لك عليــها اليــوم في صبـــاح

المحـــامي طــلع الـــورقــة واعطــها لي يـــزيــد...يـــزيــد نـــاظر في

الـــورقـــة ..واعطــها لي دنيــا:وقعي

دنيــا مستغربه:ليييييه ايش هــذا

يــزيـد :انتي وقعي وانا راح اقلك

دنيــا وقعــت في الورقة واعطت المحامي الورقة وقـالت: وهــذا انا وقعت

المحــــامي:أمـــلاك يــزيــد وشــركـــاته والعقـــارات وأعمـــاله

وســـوق الاسهــم صـــارت بــأسمــك يــاانســه دنيــا ويـــزيــد اتنـــازل عن

كـــل شئ وكتبــــه بـــأسمـــك

دنيــا منصـــدمـــه:وليــــــــــــــه




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




((( شـــــــرطـــــــه العــابديـة ))


لمنطــــقه مكــــة المكـــرمـة

رجـــــال لابسيـــن الـــزي الـــرسمي..للشـــرطـــة

إلي داخـــــــل ولي طـــــالع

ولي يتكـلم بجــــوال

سيـــــــارة الشـــرطــــه تــوقف وتنــــزل 4 شبـــاب مـــراهقيـــن

كـــــــل واحــــد لــه حكــــايه..ومشكـــله..

لفـــــت وجهـــا للـــرابــع مـــره وهيـــا تنـــاظر في بـــانه وهيــا تـــرســم في

كــراســه الجميلــه والــوحــش وفي حضنـــها العــــاب وعصيـــرات

وحــلويــات...وشـــاندو معـــاها يـــراقبــها

نجــوى ويـــدها على قلبـــها:إذا صـــار إيـ...

قــاطعها شـــاندوا وهـــوا يقــول:كــلاص كــلاص انا في أطفـــش واجــد انته

كــل مره في سوي قــرقر كلام

نجــوى تبتســـم بخـــوف: أمانه تراهــا في رقبتــك

شـــاندو بطـــفش:كلااااص يالله روح على شـــرطه

هــــزت راســــها..ونــاظرت في بـــانه للمرة الاخيــره..وهيــا تصــرخ بفـــرح

على أنها كمــلت الـــرسمــه


غمضـــت عيــــونها..وجســـدها يـــرتعـــش من الخــــوف...

تفكــــر تتـــراجـــع مــا تـــزور أبـــوها...

اربعـــه سنـــوات ...مـــا شــافته

بعــــــد كل هـــذا المدة ..راح يســــــــــامحها ويغفـــر عنها

زارت قبـــــر أمــــها ودعـــت لها بــــرحمــه..وتتمــنى إنها تكـــون مــرتاحه

في قبـــرها وتســـامحها ...

والحـــين أبــــوها...راح تشــــوفه وتتطـــلب منـــه المغفـــره والســماح..

هيــــــا مـــالها ذنـــب في كــل شئ

كـــانت مـــراهقـة وقلبـــها أتعـــلق بخـــالها بســـرعة

أتـــوقعت أنه عـــادي يصيـــر بيــن البــنت وخـــالها

إلي أن وقعـــت الطامة ..وحمـــلت منـــه

لـــو مــا كــان خـــالها...لــو أتــزوجتـــه وطـــلعت أثبـــات لي بنتـــها

وصــلت عنـــد الارشيــــف ..ونـــزلت النظـــارة من عيـــونها ..:

الســلام عليـــكم

الشــرطي مــاكــان معـــاها ..كــان مشغـــول في الكبيـــوتر ويتكلــم بجــوال

أتــأففت نجــوى..وانتظــــرت انه يخـــلص شغـــله

:ســـــــود وجهي الكلب ..لابــارك الله فيــه ولا في أصحــابه

لفـــت وجها مستغـــربه من الصـــراخ...رجـــال كبيــــر في ســــن يمشى

وهـــوا معصــــب والــشرر طـــاير من عيــــونه ..وعيـــاله خــلفه يهــدوه

:نهـــايه عمــري أدخــل مــراكــز شـــرطــه علشــان

الكــلب ولــد الــ######

حطـــت نجــوى يـــدها في فمــــها ..لمــن سمعــت كلمـــه بــذيئــه

طــلعت منــه

الكـــل صــــار ينـــاظره بستحقـــار ...وصـــدمـــه

رجـــال كبيـــر في ســـن ويقـــول كــــلام شــــوارع

مــــا أهــتم لي نظـــرات النــــــاس..وصــــار يســـب ويلعـــن ..

حـتى مــا طــلع من المـــركــــز

واحــــد من رجـــال:من هـــذا إلي قبل شـــوي عمـــل فـــوضى

الــشــرطي باهتمام:هــذا طــال عمــرك ولــده طــلع مــدمــن مخــدرات

نجــوى بعـــد مــا سمعــت كـــلامــهم ..هـــزت راســـها بــآسى

على حـــال الخـــلق..

:هــلا أختــى ممكــن أخــدمك في شئ؟؟

نجــوى نــاظرت في شـــرطي ..بعــد مــاخلص شغــله..:اها لــو سمحــت

اليـــوم في زيـــارة ؟؟؟

الشـــرطــه:أيــوة أكيـــد فيـــه..لــو سمحــتى بتــزوي ميــن؟؟

نجــوى:كـاسر الجــارح

الشــرطه فتــح المـــلف وصـــار يبحــث عنـ أسمـــه...:هــوا مسجــون

في قضيــه إيــش

نجــوى..وهيــا فــاكرة كــذبت يــزيــد لي ابــوها..:قضيــه تــزويـر شـركته

الشــرطـي هــز راســه..:أيــوة لقيــته ..هــوا مسجــون من اربعــه سنــوات


نجــوى:أيـــوة..في أحــد زاره

الشـــرطي:لا يــاختي مــافي

نجــوى:طيــب ويــن أزوره

الشـــرطي: قبــل لاتــزوريــه..أكــتبي أسمــك ووقعــي..وانا أرســلك واحــد من

شــرطي راح يــوصلك عنــده

نجــوى وقعــت ..وقــالت:شكـــرااا

الشـــرطي يــأشــــر:يـااااااااا فيصــــــل..فيصـــــــل تعـــال هنـــا

الشـــرطي فيصــــل جــــاه وقـــال:ســـم يــاضـابط

الضـــابط الشـــرطي:وصـــل الاخــت للسجـــن رقـــم 117

الشـــرطي يعمــــل تحيـــه العكســريه:حـــاضر

راحـــت نجــوى خــــلف العسكـــري ..وهيــا حـــاظنــه شنتطـــها

فتــــــح الشـــرطي الــزنــانه بمفتـــــــاح وصـــــرخ:كااااااااااااااااااااااسر

..كااااااااااااسر..قـووووووم عنــدك زيــــارة

نجــوى جسمــها يـــرتــجف من الخــــوف..أبـــوها إلي ضـــربـها

لمــن عــــرف بحمـــلها ...

الشـــرطي يفتـــح الــزنــانه:يالله أدخــلي..تـــرا عنــدك بـــس 5 دقـــايق


5 دقـــــــــايق

أقـــــــول فيـــها إيـــش.. ولا أعمـــل فيـها إيــــش

أنا احتــــاج ســـاعه بس أحضــــن أبـــــوي..

وســــاعة علشـــــان يســـامحنى

وانتـــ تقـــول لي 5 دقـــايق




بتــــوســـل قــالتها وخــاطرها مكســـور..:ولي يعـــافيك خــليها ســـاعة

..ســاعة بســ أســلم على أبـــوي ويســامحني والله مــا شفتــه من 4 سنــــوات

نــزلت دمـــوعها إلي بــللت لثمــتها

الشـــرطي ..حـــزن ..وكــاسرة خـــاطره...هــوا يشتغـــل من 5 سنـــوات في

سجــن ..ومـــا شــاف أحـــد يـــدخــل على كـــاسر الجـــارح ..:طــيب بس

أقـــل من ســـاعة وأطلعك بســـرعة لانه ممنـــوع أنه الشخــص يجــلس أكثــر

من 6 دقــايق

نجــوى مسحــت دمــوعها:شكرا والله يجــزيــك خيـــر

الشـــرطــه وهــوا يـــروح: العفـــــــوا

قــــدمــت رجـــولها على الــزنـزانة ...والخـــــوف مسيطـــرها

طــــــــاحت عيـــــونها على رجــــــال كبيــــــــر في ســـــن

شعـــــــــره أبيــــــض ومهمـــــل شعــــره ..واللحيــــه طـــويله وكثيــفه

مـــلابســـــــه..خــــرقة ...قطعــه قمـــاش تستـــر جـــسده

نحــــــيف...عظــــامه بــــارزة

متكـــــور في الســــرير ..وفي يـــــده السبحـــه يسبـــــح لله..وعيـــونه في

الارض...كـــانه يطــــالع في شئ

فقـــــــط هـــوا والسبحـــه تسليــــــه

دمعــــــت عيــــونها وهيـــــا تنـــاظر في أبــــــوها..

إلي شكـــله يمـــزق القــلب

عمـــــــره 45 سنـــه...لــكن مـــع فـــتره السجــن إلي قضـــاها صــار

كـــانه أكبـــر من سنـــه

رمـــت الشنطـــه من يـــدها...وطــــــاحت عنـــد رجـــل أبــــوها ...تبـــوس

رجـــوله وهيـــا تصيــــح ..

أرتسمـــت عـــلامــه الــدهشـــه في وجــه أبــو نجــوى...مــن هــذي إلي

دخـــلت عليـــه أول مــــره وطـــاحت عنـــد رجـــوله وتبــكي

نجــوى قـــامت وبـــاست يـــده كثيـــر وراســـه وجبينـــه وهيـــا تقــول

:ســامحني الله يخليــــك يـــايبـــه ســـامحني ..انا نجــوى نجــوى بنتــك

فتــــح عيــــــونه على أخــــرها ..لمــــن قـــال نجــوى

البنــت الصغيـــــــرة ..دلـــوعته حبيبــته...إلي قــــــالو له أعمــامها

قتلـــوها علشـــان الفضيحـــــه

تكــــــــون امـــامه ...بشحمـــها ولحمــــها ..

نفســـــــها نجــوى...لاكـــنها كبـــرت وتغيـــرت شـــوي

مســـك وجهــا... يبي يتـــاكد انه هـــذي بنتــــه

بســـرعة مسكـــت يــده وهيــا تبــوسه:الله يخليـــك ســامحني أنا مــابي شئ

..غيــــر أنــكم تســـامحـــوني

أبــو نجــوى..:ســـامحيني أنــا ..أنــا إلي خــربتك وكـنت غــافل

عنــك..يـاما نصحــوني عن خــالك وحـذروني منـه..لـكن مـاسمعت لــهم لانـه

مستحيـــل راح يعمــلها مـــع بنــت أخــته

نجــوى وقفــت بكـــآآآء..وجـــالسه تنـــاظره..:انتـــ أبـــوي وحبيبي

وحيـــاتي وانــا مـــالي أحــــد في الكـــون إلا أنتــــه وبســــ

أبــو نجــوى أتنهــد:انا مســـامحك لــوجه الله

نجــوى فـــرحت وبكيــت وحضنتــ أبـــوها:الله لايحــرمني منـــك ..وانشـالله

قـــريب راح تتطـــلع

أبــو نجــوى: مستحيــــل راح أطــــلع عنـدي غـــرامــــه في رقبتــي

نجــوى:و قضيــــــة التــــزويـــر

أبـــو نجــوى:التـــزويــر مــدته 6 أشهـــر واطـــلع لاكــن انا جــلست

علشــان الغـــرامــــه مـــافي أحـــد راح دفعــها

نجــوى حســت بــذنب.. وقــالت:وكــم الغـــرامــه

أبـــو نجــوى:4 مليـــــون

نجــوى شهقــت من صـــدمــه:أر..بعـــ..مـم..ليـــ..ووون



أشتغـــــــــــل الحقــــــد والكـــراهيــه لي يـــزيـــد

مــاكفـاه التــزويـــر الكــاذب..ويــحط عليـــه غــرامــه

ودهــا تقتــله بيـــده..بـــدل مـــاتقتله دنيــا

دنيــا لازم تقتلـــه ..بســــرعة ..




نجــوى:انا أحــــاول أني أجيــب 4 مليـــون واطــلعك

أبـو نجــوى:لا تعبي نفسـك وتجــيبي ..انا مــاأستــاهل

نجــوى:إلا تستــاهل راح أطلعك وأخليـــك تعيش معــاي ومـــع بــانـه

أبــو نجــوى:بــانه!! وميــن بــانه

نجــوى تبكـــي وتـــرتمي في حضنــــه..: هـــذي غلطـــه يـــزيـــد غلطــه

الــوســخ الزبــاله إلي أخــذ أغلى شئ منـــي ...وحـــرم مني الـــزواج

أبـــو نجــوى بحــزن ودمعــه تنـــزل:الله يــاخذ جــزاك يـاظــالم..حسبي يالله

ونعـــم الـــوكيـــل..إيــش ذنــب المسكينـــه إلي جبتــها

رفـــع وجــه بنتــه ومســـح دمـــوعها..:أطــلبــك طـــلب ..يـــاروح

الـغاليــه..أنـك تـــروحي بيتنــــا..البيـــت إلي عشنــا فيــه وتــدخلي غــرفة

نــومي أنـا والمــرحــومــه وتــفتحي درج التســريحــه وتــلاقي مفتــاح..خــذيه

وادخــلي على مكتبــي ..راح تـــلاقي درج تحــت وافتحــه..وتشــوفيــه مـــلف

أســود ..خــذيه وأقـــريه

نجــوى :وليـــه

أبــو نجــوى وهــوا يبكـــى:راح تعــــرفي..أنتـــي بســـ روحــــي

نجــوى:طيب لاتبكـــي دموعك غـــاليـــه



أخــذت شنطتــــها وطــــلعت من المــركــز الشـــرطـــه بســــــرعة...

تــــــروح البيـــــت..البـيــت إلي عـــــــاشت فيــه طفــولتها ...

وتـــركته كـــرها لهـــا

وصــلت عنـــد الفيــــآغـــراء وقـــالت:شـــاندوووووو بســـرعة حـــرك على

بيتنـــــا القـــديم

شـــاندو وهـــوا يثــــــاوبت:وفيـــن بيــت أنتـــه

نجــوى وهيـــا تنــاظر في بـــانه وهيـــا نـــايمــه: أنـــا راح أوصفـــلك

شغــــــــل السيـــــــــارة وراح على المكــــــــان إلي وصفتـــه نجــوى


دقــــت على رقــم دنيــا..تقـــولها أستعجلي في الامـــر..أقتلي بــأي

طـــريقـــه أتخــلصي منـــه ..بســـــــــرعة

4 مليــــــــون...مــن ويــن راح تجيبـــها ...


وقفــــــــت السيـــــــارة أمـــــــــام الفلـــــه المهجــــــــورة..

نجــوى وهيـــا عيـــونها على الفلــــه إلي شكــلها مـــرعب..:أنتظـــر

هنــا..الحيــن راجعـــه

شـــاندوا:أنــا ايش أوقف هنــا وانتــه في أدخــــل مكــان كــلو جني ..لالا أنــا

في روح معــا انتــه

نجــوى:وبـــانه ميــن راح يقعـــد معــــاها

شـــاندو هـــوا يشيــل بـــانه ويفتـــح بـــاب السيـــارة: أنا يالله أنــزل

نـــزلت نجــوى ونــاظرت في بــــاب بيتـــها

(( للبيـــــــــــــــــع ))

مسكـت اللــوحــه المعلقة على البــاب وكســرتها بــرجــولها...

البيـــــت

مستحيـــــــل راح ينبــــــاع...راح يظـــل ويعــــيش ليـــا أنـــا وابــوي وبــانه

دخـــلت على بيتــها ...الحـــديقــــــه مجهــــورة....أشجـــــار مخيفــــه

نـــافورة مــكســرة...العـــابها مغبـــــره..

المسبــــــــح مليــــــان بالاتــربه والـــوســخ

فتحــــت البــــاب البيــت ودخـــلت...مثـــل مــا اتـــوقعـــت

الكنبــــــــ للأستقبـــــــــال مغبــــــــره

وخيــــــــوط شبكـــه العنكبـــوت في كـــــــــل ركـــن من شبـــر البيـــت

نـــزلت دمـــوعها وهيــا تبكي على حضـــها وعلى بيتــــها...

راحـــت عنـــد غـــرفة امــها وابـــوها...الســــريـــر قـــــديم ومغبـــر جداااا

والاتـــربه عليــــه...

الــدولاب..التســـريحـــه..كــــــل شئ يخـــــص أمــها وابــــوها

شـــــاندو فتـــــح الطــــــاقه..لكــن لقــها مقفــله بالخشــــاب ..كســـــر

الاخشــــــاب ..ودخــــــــــل نـــــور أشعــه الشمـــــس

نـــــــــور إلي أختـــفى أربعــــه سنـــوات...

والحيــــن رجــــع ينــــــور بيتـــــها...رمـــت عبــايتها وشنطتـــها على

الارض...واتقــــدمــت عنــــد النـــافذه تنـــاظر في الحـــديقــه وتفتكر

أيـــام زمــــــــان

شـــــــاندو نفضــــ البطــــانيــــــــه المغبــــــره وأزاح الاتــربه على الســــرير


..وحطـــ بـــانه على الســـرير وهيـــا غـــرقـــانه نــــوم

شــاندو:مـــدام نجــوى انا في روح أفتــح كل طـــاقه في البيــت

نجــوى :طيــب

راحــــــت عنـــد دولاب امـــها وفتحتـــ...مـــلابســـها..وريحتـــها

مسكـــــت القميـــــص وحضنتـــــه...تبكي بقهــــــر وألــــم

ضيـــــــــع أهلـــها..وشتتــها..ورمــه أبــــوها في سجــن

أستنشقـــت ريحتـــ امــــها..أمــــها...

مسحــت دمـــوعها وهيــا حاضنه قميـــص امـــها..راحـــت عنـــد

التســريحــه وفتحتــ الـــدرج وطــلعت المفتــــاح...طــــلعت من غـــرفة و

قبـــل لاتـــروح ..راحــت على غـــرفتها

فتــحت البـــاب...ونــاظرتها

مثــــــــــل مــــا تـــركتـــها

مـــلابس مــرميـــه في الارض وعطـــور مكســــــره

تفتكر هـــــذاك اليــــوم...لمــن عـــرفت أنـــها حـــامل..أنصـــدمــت

واتجــننــت ..وصـــارت تضــــرب وتكســـر كـــل شئ قبــــالها ...

صــــــــارت مجنـــونه

الكـــل خــــاف وابتعــــــد عنــــها..وامــــها تتــرجها إنها تهـــداء علشـــان

يتــفاهمــوا على المصيبة

لكــــــــن مــافــاقت ..إلا بكــــف أخـــذته من أبــــوها

نـــاظرت في ســـريرها..الســـرير إلي لعنتـــ فيـــه مليـــون لعنـــه

الســـــــرير إلي شــــــال ذكــــرى يــــزيــــد

تحـــس إلا الان وهيـــــا تشـــم ريحتـــه ..وهـــوا معــــاها في الســــرير

نـــاظرته بحقـــد وتفـــلت على ســـريرها ...فتحت الـــدولابها ..ونــاظرت في

روبــ تخـــرجها من ثـــانويه العـــامة


أبتسمـــت وهيـــــا تـــفتكـــر فـــرحــه امــها وابــــوها لمــن تخــرجت من

الثـــانــوية ولابســــه الــــروب الأســود المحــدد بالفضـــــه وعلــى راســها

الطــاقيـــه ..وفي يــــدها هـــديتها ومـــلفهــا ..:نجححححححححت

نجحت من ثااانويه


أم نجــوى تحـــضن بنتــها:مبررررررروك مبروووووك

نجــوى بفـــرح: وتقـديري ممتااااااااز نسبتي 95% أقــدر ادخل الجامعه

والقسم إلي ابــاه

قفـــــلت الـــدولاب وهيـــا تفتكــــر حيـــاتها وأيامها الحــلوة

طـــلعت من غـــرفته..وراحــت على مكتــــب ابـــــوها ...

فتحــت الـــدرج بالمفتــــاح ..وطــلعت المـــلف الأســود الكبيــر..جــلست في

كــرسي أبــوها..وكحــت..لان الغبـــــار خــانقها..مسحــت المــلف المغبـــر

..وفتحـــه



(( بســـــــم الله الـــرحمــن الـــرحيــــم ))


إلي أبنتـي العـزيـزة والغــاليـه والحبيـبه..نجـــوى


هـــذا اليــــوم جـــاه

إلي كنـــا خـــايفين منـــه....على أنــك تشـــوفي الحقيقـــه في كــــل شئ

مــادري راح اكــون في هـــذا الـــوقت حيـــه أم ميتـــه...ولكــن كتبــت لكي

كــل شئ..علشـــان مــاتعيشي طـــول حيــاتك في غفلـــه

نجــوى...انا أتـــزوجت قبـــل ابـــوكي..

أتـــزوجــت رجـــل أجنبي ليـــس عــربي ولا أعجمـــي...

رجـــل خــــارج عنــ عـــادتنــا وتقـــاليــدنا الاســلاميـــه...

أتـــزوجتـــ وجبــت منـــه أنتـــي ..أنتــي يــانجــوي



نجــوى انصـــدمت من كـــلام ...انا بنــت رجـــال أجنبي..

أبـــوي كــاسر يكــون ميـــن؟؟؟


كمـــلت قرايتـــها....

(( ....,,عشـــت معـــــاه 3 سنـــوات وانا متعـــذبه مررره..هلكني

ابــوكي..إلي مــااقـــول غيـــر الله يســـامحه على أفعـــاله..مراح أكتبــ لكي

أيـــش كـــان يعمــل علشـــان لاتـــأخذي فكرة عنــ ابـــوكي...

طـــلبت منه الطــــلاق ورجعـــت على

أرضي..وبـــلادي..السعـــوديــــه..أتـــزوجــت من كـــاسر الـــجـارح

..وزورنـــا لقبـــك...عـــارفة ليــــه عملنــا كـــــدا...

لان كـــــاسر الجارح عقيــــــم وأتمنى انـك تكــوني بنتــه تشيلي أســمه

وين مـــاراح ..وثــاني شئ خفـــــــت انك تضيعي في سعـــوديـــه

وأنتي أجنبيــــه..

مستقبــلك راح يضيـــــع...وبكـــرة راح تـــرجعي لي ديـــارك ..

لكــن أنا أقسمــت انــك مـا تـروحي..وتعيشي حيـــــاة الكفــار عنـــد ابــوكي..

انا ربيتــك على صـــلاة والصيــــــام..والــــدين..وانتي مسلمــــه ومحــافضــه

حيــــــــاتي نجــوى انا مــاعملت لكي هـــذا إلا لاني أحبـــك وأخـــاف

عليكي ...راح تســـألي وتقـــولي ويـــن أبـــوي؟؟ ويــش لقــبي الحقيقي

انا مــــاودي أقلك...بس لازم تعــرفي أصــلك وفصــلك

أبـــوكي بـــرازيلي وأسمــــه يحيى بــارسيلـوس



نجــوى شهقـــت من صـــدمــه:بااااااااارسيلــــوس



لقـــــــب دنيــا البــــــارسيلـــوس


هيـــــــــا قــالت لي أنه ابـــوها متــزوج على امــــها ...وجــاب من حــرمته

الثـــانيه بنــت..لكــن طــلقها..ومــرته ســافرت على بـــلادها وزورت لقبـــ

بنتـــها علشــان تعيش مثــل إي مــواطنــه سعـــوديــه

غمضــــــت عيــــونها لي دقــائق وفتحتـــها...










إلي أرسلـــتها لي يــــــزيـــد


إلي شفتـــها في البسطـــــــه لاول مـــــــره


إلي علمـــتها على أنتقـــــام والحقــــــد


إلي خليــتها مــع يــزيــد في أمــريكـــا



تكـــــــــون أختـــي...أختــــــــــي دنيــا أختي

أرسلتــ أختي للخــــــاين الغــــدر.....راح يعمـــل لها شئ...

مثـــل مــا صــار ليا


لكـــــــــن؟؟؟


الطفلـــــــــله إلي معــــــــاي في صـــــــــور..إلي في عمـــــرها في عمـري


تكـــــــــــون ميـــــــــن؟؟


أخـــــــــتي كمـــــــــــــان


أبـــــــوي متــــــزوج من حــــــرمــه ثـــالثه؟؟؟


لـــــكن أمـــــــي مــا ذكـــرت


أنــــــــا نجــوى بنتـــ يحيى البــــارسيلـــوس

مــــو

نجــوى بنتــ كــــاسر الجـــــــارح


مـــــــــافي أحــــــد راح يجــــــاوبني ألا مــــــرت أبـــوي__ ام دنيــا

طـــلعت من المكــتب تجـــري..وهيـــا مصـــدومـــــه


ياااااااااااااااارب ابعــــــــــد اختي عن يـــــزيــد


ياااااااااارب ابعــــــــد أختـــي عنــــ يـــزيــد واعـــوانه


انـــا عـــايشـــــه في المجتمـــــع السعــودي وكأني مــواطــنه


ولا الصــــــح


إنــي أجنبيـــه في المجتمـــــع!!!!!!!!




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #25


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي





سحبـــــــت الغطـــــــــاء من وجهـــــا..وهيـــا تثـــــاوب...مــيلت راســها

على جهـ اليميــن..ونــاظرت في الســـاعة 7

قـــامت بكســـل وخمـــــول...حاسة نفســها نشيطــه شـــوي..بعــد النـــوم

إلي أخــذته..لــكن ســرير كـوثـر ..يجبـــرها أنـها تكمـــل نـــومــها..

حطــت رجـــولها في السيراميك..وحســت عظـــام رجــولها تهتـــز من كثــر

منــها مثلجــه من البـــرد.. راحــت تدور على زر المكيــف علشــان

تقفــله..لكــن سمعــت صــوت الكيــف أتقفــل لي حـــالـه

:مســــــــــــــــاء الخيييير

التفتت للخـــلف ونـــاظرت في كـوثـر وأفنـــان ..أبتسمــت وقــالت:

صبـــاح نـــور

كـوثـر وهيــا تفتـــح اللبـــه:إيــت نــــور وأنتــي نــايمــه من 4 سـاعات

دانيــه :وانتي ســريرك يجبــر انه الــواحد ينــام الــدهر كلــه

الكــل ضحكـــ ..وقــالت دانيــه :ويــن الحمــام يـاكـوثـر

كـوثـر تـأشر لها وتجــلس في ســـرير هيـــا وأفنــــان ..:قبــــالك يــانـايمــه

دخــلت دانيــه الحمـــام إلي مشتـــرك مـــع غــرفتها

أفنـــان وهيـــا تصــــرخ:دااااااااانيييييه ترا ذاكرنـــا الانجـليزي كلــــه

دانيــه وهيــا في الحمــــام:خااااااااااااااينين

يضحكـــوا كـوثـر وأفنـــان وتقـــــول كـوثـر وهيـا تصـــرخ:داااانييييييييه

تبي تااااااكلي

طلعــت دانيــه من الحمـــام بعــد مــااتــوضت...:أيــوة تراني ميــته جــوع

أفنــان:أيـوة والله حتى انا جيعــانه

كـوثـر :ايش رايكم أجيـب من المطـعم الصيني إلي عنـدنا

دانيــه تلبــس طــرحه الصــلاه وتقــول:أي شئ المهــم اني أكـــل

حطــت السجـــادة على مكــــــان القبـــله ..وكبـــرت وهيـــا تصــلي المغـــرب

كـوثـر نـــزلت تقـــول للســــواق انه يجيب وجبـــه من المطـــعم الصيني

أنســــدحـــت أفنـــــان على الســـرير وحطــت الجــوال في اذنــها:

ســلام عليـكم

فـــايز:وعليــكم الســلام..هـــلا بصـــوت الغــزاله..هلا بــروحي..

وحيــاتي كــلها

أفنـــان بخجـــل: تسلمــلي يــاعمــري..وحشتني مررررره

فـــايز:وانتي بعــد يــاعمري..حيــاتي عندي لكي مفــاجـا تجنن

أفنـــان:وايـــش هيـــا؟؟

فـــايز:حــددت مـــوعد زواجنـــا...راح يكــون بعــد الاختبـارات بأسبوع

أفنـــان أنصــدمــت:إيـــش بعد الاختبـــارات..حرام عليـــك والله

مااقــدر اجــهز نفسي

فـــايز:تجهزي نفسـك ليــه..انا ابغـاكي أنتي مو أغـراضك إلي تجهـزيها

أفـنان بخجـــل:ولــو..أنتـــه تبــاني أكـــون أحســن

فــايز:وان يكــن...انا مــاقدمــت الـزواج إلا عشــــان مشتــاقلك مـــوت

أفنــان بحيـــاء مـــاردت عليـــه

فـــايز: أشفيكي ســـاكتة ولا شكــلك منتي مشتــاقتلي

أفنـــان:الا مشتــاقتلك مـــوت

دانيــه وهيــا تــرفع صــوتها:الســـــــلام عليــكم ورحمــه الله

أفنـــان تكتــم ضحكـتها: حيـــاتي أكلمــك بعـدين اوكي

فـــايز:ميــن هــذي؟؟

أفنـــان:هـذي صحبتي دانيــه إلي حكيت عنــها

فـــايز:اها البـرازليــه

كـوثـر وهيــا تنــاظر في شعــر دانيــه الاشقـــر الغــريب وهيــا تنــزل الطــرحه

من شعـــرها ..:أيــوة هيــا يالله باي

قفــــلت الخــــط..ورمـــت الجــــوال في حضنـــــها وقـــالت:احببببببه

دانيــه تجــلس في ســرير وتفتــح شنطتـــها...: زوجـــك

أفنـــان:لا ولـــد الجيـــران..أجـــل ميـــن؟؟ تــــدري انه حـدد مــوعــد الزواج

دانيــه بفـــرح وهيــا تبــلع حبــوبها:عن جد ومتـــى؟؟

أفنـــان:بعـــد الاختبـــارات بأسبـــوع

دانيــه :حـــرام عليــــه إيـــش بعــد الاختبـــارات..أسبــوع راح تـرتـاحي من

الاختبــار ولا تسجـلي في جـامعه ام القــري ولا تقضي لـزواج الفــرح

أفنــان:والله مــادري..مع اني قــلت له أخـــر الزواج بس المشكله انه حــدد

التــاريخ واعطـــه كلمــه للــرجال

دانيــه :يـاحرااااام الله يعينـــك والله

أفنـــان:قـــال الله يعيني قـــال انتــو راح تــروحـوا معــاي الســوق وتسـاعدوني

فتحتـــ كـوثـر البــاب وقـــالت:أنتـــو جــالسين لســــه..ومــافتحتــوا الكتاب

دانيــه وهيــا تطــلع كتــاب الانجـليزي:الا الحيــن بنـذاكــــر..بس سمعتي

أخــر الاخبـــار

كـوثـر :ايش هيــــــا؟؟؟

دانيــه :أفنـــــــان زواجـــها بعـــد الاختبـــارات

كـوثـر بحقـــد:يااغبيــــه انا إلي جـــالســـه معــــاكي من اول ومــا قلت لي

أفنـــان وهيـا مرتبكــه:لالالا وقســم بالله انه فــايز دق عليــه قبــل شــوي

وخبــرني على مــوعد الــزفــاف..

كـوثـر تنـــاظرها بنص عيــن:امممم حسبـــت..يالله نــروح على

غــرفة جــلوس ونــذاكر

شــــالوا كتبـــهم وصــــارو يـــذاكــروا

بعـــدها جـــات الخـــادمــة واعطتــهم اكلــهم..



(($~أجنبيـات في المجـتمع ~$))








أمــريكـا...نيويورك
السـاعة..12 ظهــر



العقـــــــــارات...الشـــركــــات...الاسهـــــم.. الاراضــي

صـــــــــــارت كـــلها بســــم ..دنيــا





أول شئ راح تعمــــــــله...راح تقفــــل عمآآآآره الدعـــارة

إلي في الجــزائر..وتـــوقف تجــــارة المخــــدرات...وراح تبني مســــاجد

ومـــدراس وراح تعطـــي جـــزء من أمـــوالها لي دار الـــرعـــاية

.. واليتـــامى ..والأرامــــل وتفــــرج عــن الأبرياء إلي دخـــلوا

السجـــن ... خطـــــــــوة ممتـــــازة..رسمتـــها دنيــا

لحيــــاتها..وتكتبــها بــاسم يــزيــد..علشــان الكـــل يشوفوا الخيــر

إلي عمـــله ويدعو له


اتفقت هـــذا كــله مــع المحــــامي حــق يــا يزيـــد ..

والأصح صــــار محـــاميـــها


نـــاظرت في يـــزيــــد وهــــوا نــــايم ..مثــــل الطفــــــل...

تحبـــــــــه وتعشــــــقه .. صــــح انه هـــوا مــا قال لها أحبـــك ولا

أعتـــرف لها...بســ مــا همهــا

أهــم شئ أنـــها تحبــــه وتظـــل بجنبـــه




فتـــح عيــــونه وهــوا يحـــس بــألــم في كليتــه

دنيــا بخــوف:ســـلامتــك يـاعمري ..الحيــن أنادي الدكتــور

يــزيـــد بتعـــب:لا الحيـــن راح يخـــف ماعليكي

دنيــا بخــوف:كيــف مـا علي وانا أشــوفك تتــألم..خليني أنــادي

الدكتـــور يشــوف حــالتك مــرة ثــاني

يــزيــد يمســـك يــــدها:لا تنـــادي أحــــد..متعـــود على الألم

دنيــا:بســـ هــذا مــو..

قـــاطعها يــزيــــد وهــوا يضغــط على يــــدها: قــلت لكي

لاتنـــادي أحـــد..مــابغا أحـــد الحيـــن..

دنيــا باستسلام:بـــراحتـــك

يـــزيــد يبتســــم :تعـــالي عنــدي ابغــا أقلك شئ

قـــربت دنيــا عنـــده وقــالت:قـــول وانا أسمعـــك؟؟

يــزيـــد يبتســم بفــرح:بكـــرة عيـــد ميــلادك كـــل عـــام

وأنتي ألف خيــــر

دنيــا بفــرح:وانتــه تكـــون بصحة وعـــافيـــه

يـــزيـــد: دنيــا إذا صــــار فيـا شئ أو مـــت...وصيتي أنــك

تســـافري على البـــرازيــل وتشـــوفي أبــوكي آنا ســألت عنـ

ابـوكي وعــرفت انه ســاكن في مـدينــه بــارسيلــوس وعنــــده

مطــعم أسمــه مــاركــوس ..على أســم جــدك

دنيــا تسمــك يـــده بالقـــوة:وصيــتك في رقبتـــي ..وانشـــالله

مــاصيب فيــك شئ

يــزيــد وهــوا مغمـــض عيــونه:اهـــا تـــدري لمــن شفــتك

حـــركتي فيني شئ...حـــركتي قلــبي إلا كـــان ميـــت..ميــت

وهــوا عــايش..كنتي البنــت إلي تعجبنـــي ومــاقدر أعمـــل لها

شئ..غـــرورك ..عنــــادك في كـــل شئ...كنت أخــاف يصيــــر

لكي شئ وأكــــون انا السبـــب...

دنيــا بين دمـــوعها:وليـــــه حـــارمها ليــه تحـــرمني من الكلمـــه



كلمة حب ح تفرق ايه ترضيني بيها

قلبي بيسأل عنها كتير وانت مخبيها

ما اللي تحسه قوللي عليه قولها وحليها

انت شايلها فقلبك ليه انا نفسي فيها




يـــزيـــد بيــن دمـــوعه:أحبــــك..أحبــــك

مســــح دمـــوعه:والله اقـــولها وانا مــرتاح...كــنت قبــل أقــولها

من خــارج قلبي... لــكن الحيــن مــو انا إلي أقــولها

_ أشـــر على قلبــه_ قلبي يقـــولها ..يقـــولها يقـــول انه يحبـــك

دنيــا ارتمــت في حضنـــه:وانـــا بعـــد احبـــك واحبـــك واعيـــش

طـــول العمــر احبـــك..ومــاحبيــت شخــص قبــل إلا أنتــه

يــزيـــد بتعـــب:يــاليــت لـو أعمــل لكي شئ

يسعـــدك طــول عمـــري


دنيــا :انــا عنــدي الشئ إلي يخليني أكــون سعيـــده

يـــزيــد يمســـح دمــوعه:قــــولي وانا راح أنفــذه لك

دنيــا تبـــلع ريقـــها:تتـــزوجنـــي

يــزيـــد سكـــت ونـــزل راســـه

دنيــا تبكـــي:لاتقـــول علشـــان المــــرض يـايــزيد..انــا ابغــاك

ومستحيـــل راح تخـــلى عنـــك في هــذي الظـــروف ..الله يخليــك

لاتحــرمني من طــلبي

يـــزيــد:وتـــرضي إنهم يقــولو عليكي أرمــله

دنيــا:أيــوة ارضى انــهم يقــولو ارمـله يــزيــد و زوجــة يــزيــد

وحـــرمــة يـــزيــد

يـــزيـــد:مـــاقـــدر ..أخليكي تعيشي عنـــد واحـــد مــريض

دنيــا تبكي وتتــرجـــاه:ليــه تقفــلها بـــوجهي..ليــــه تعــذبني

يـــزيـــد:خـــلاص إلي تشـوفيه أكــون حــاضر..وانا بعـــد

اتمنى انــك تكــوني معـــاي ويــن مـــارحت ولا تغيبي عنــي.

دنيــا بفـــرح تبكـــي..إلي صـــارت دمـــوعها مــا تفـــارق

عيـــونها..:ومـــراح يفـــارقنـــا إلا المـــــوت

دخـــل الدكـــتور العــربي المشـــرف لي حــالة يــزيــد..:ســلام عليــكم

الكـــل:وعليــكم الســـلام

دنيــا:يـادكتـــور متى راح يطــلع يــزيــد من المستشفـى

الدكتـــور:ليـــه مــليـت مـننــا يـايــزيــد

يـــزيــد يضحكـــ:لا طبعـــا..بس دنيــا مـــره مستعجـــله للــزواج

الدكتـــور:زواج؟؟مبــــروك عليـــكم

دنيــا بحيـــاء:الله يبـــارك بعمــرك يــادكتـــور

الدكتـــور: اليـــوم راح نعمــل لك غسيـــل في كليــتك..وإذا كليـتك

مـاأستجــابت للغســـيـل..راح نتظـــر اننـا نشيــل كليــتك.

يــزيــد يحـــاول يجــلس..:أنـشالله راح تستجــب للغسيـــل

الدكتــور:الحيـــن راح نــرسل لك الغــداء علشــان تتغـــدا وتنـــام

وعـلى سـاعة 3 ظهــر راح نبــداء نعمــلك الغسيـــل

دخـــلت الممـــرضة الامــريكيــة ومعــاها عــربيـــه الغـــدا

الدكتـــور ببتســـامــه:بالهنـــا والشفــا..يالله عنــ إذنــكم

يــزيــد وهــوا يـرتب المنــديـل إلي في صحــن :في امـــان الله

طــلع الدكتــور من الغـــرفة...ودنيــا شــاغل بـــالها

الممـــرضــة حطــت طـــبق المشـــاوي في طــاولة إلي قــدامــه

وعصيـــر بــرتقـــال..

يـــزيـــد:مــاودك دنيــا تـــاكلي؟؟

دنيــا وقفــت:لا مـــاودي

يــزيـــد: ويــن رايحــه طيــب

دنيــا وهيـــا تفتـــح البـــاب: على التــواليــت

راحـــت عنــد الدكتـــور وقــالت:يـــادكتــور ممكــن دقيـقه

من وقـتك؟

الدكتـــور يبتســـم من تحــت النظــارة:هــلا دنيــا ..عســاه خيـــر

دنيــا:معليــش يــا دكتــور ..إذا كليتـــه مــا أستجــابت للغسيـــل

قلت راح تشيــل كليتــه صــح؟؟

الدكتـــور:ايــوة يـا دنيــا هــذي الطــريقة الــوحيــدة راح

نعمــلها..إذا تــركنــا الكليـــه في جسمــه وهيـا خــربـانه..راح تأذي

الكليــه الثـانيه وهــذا راح تكــون مشكــله كبيــرة جـدا

دنيــا:طيــب مــاينـفع أحـــد يتبـــرع في كليتــه

الدكتـــور:إلا ينــفع..بــس أول شئ نجـــرب الغسيـــل ونشـالله

راح تتقبـــل كليتـــه

دنيــا:انشالله يـــارب..ومعــليش يـا دكتــور

إنـي أعطـلتك على عمـلك

الدكتــور:العفــوا..مـع اننا مــاعملنــا إلا الــواجــب..يالله عنـ إذنـك

ســـرحـــت دنيــا وهيـــا تفكـــر في حيــاتها الجــديــدة مــع

يــزيــد..هـــل راح تتقبـــل امــها ..أو تتقبـــل نجــوى..المشكــله

انها خـــايفه من نجــوى..تخـــاف تعـــرف إنــه دنيــا تحــب

يــزيــد وتتــزوجــه..إيـــش راح تعمـــل؟؟

دعـــت ربــها...أنــه يبعـــد عنــها كـــل شخـــص يحـــاول إيــذاها ..


طـــلعت جـــوالها من جيبـــها ..بعــد مــاحطــت الســايلنت

..فتحتــ جــوالها ولقــت 6 مكــالمــة لــم يــرد عليــها من

نجــوى ...مسحـــت رقمــها نــائيــا..مـــاتبيــ تشــوف رقمــها ولا

تبي تسمـــع صـــوتها ..

جــلست في كـــرسي المـمرات ..ودقــت على رقــم بيتــها..

:الـــــوووو

رحمــه:الوو ميــن؟؟

دنيــا:هــلا مــامــا كيفـك

رحمــه بعصبيــه:ولكي وجهـ تســألي عنـ حـــالي بعــد مــاهجــرتي

دنيــا:انا مـاهجــرت يـامي انا رحت للعمل وراح ارجعلك بعد بكرة

رحمــه:لا تجـيني ومــابغا أشـــوف رقعــه وجـهك

ولا تــوقفي على بــاب بيــتي

دنيــا وهيا تبكي:ليه ياماما ليـــه..انا ســافرت على شــان اصــرف

عليــكم ..وانتــي تــزعلي مني وتقفــلي الخــط بــوجهي وتسمعيني

كـــلام مثــل الســم

رحمــه:خلصتــي كــلامــك

دنيــا ,وهيــا تشــهـقـ:أيـ...ــوة

رحمــه:إلي شــالك في أمــريكــا خلي يشيــلك في مكــه

وقفـــلت الخــط بــوجهـا

غطـــت وجهــا بيـــدها وهيـــا تصيــــح..تـــلاقيــها من امــها

الــزعلانه ولا من يــزيــد المـــريض ولا مــن مشكــله تــدخـلها

ومـاتخــرج منــها ..

راحــت على الحمـــام وغسلـــت وجهــا بالمــــويه كــم مـــره

..تحـــاول تــزيـــل آثـــار دمـــوعها ..

بعــد مــاخلصــت..أخــذت منـــديـــل ومسحــت عيـــونها وأنفــها

دقــت على ســـواق يــزيـــد..وقــالته له أنه يجــي بســرعة..

نــاظرت في مــلابســها حقـــه العمـــل..

طـــلعت من المستشفــى بعــد مــاوصــت الممــرضــه تهتـــم بــي

يــزيــد..ركبــت السيــــارة ..ووصــــلها للعمـــــارة إلي ســاكنه

فيــها هيــا ويــزيـــد.

وصـــلت عنـــد شقتــها ..وفتحت البـــاب...أول شئ عمـلته حطـــت

جــوالها في شــاحن لان البطــارية ضعيــفه..وبعــدها عمـــلت

شــــور ســـريع..بعـــد مــا خــلصـت طــلعت من الحمـــام وهيـــا

لافـــه المنشفـــه على جسمـــها ...

شغـــلت المسجـــــل..على fmوكــانت على أغنيــه إليســا


ياعالم بكرة ياحبيبى مخبيلنا ايه

ياخوفى بكرة ياحبيبى مشوفكش فيه

ايامنا جد بخاف منها مهما بتوعدنا بخونها

وبخاف تنسى اللى بتوعد بيه


جــلست في الكنبــ وهيـــا تسمـــع لي كـــلامـــات الاغنيــه...إلي دقـــت على

الـــوتــر الحـسآآآس …مــاتدري بكـــرة إيــش مخبــي لهــم..أو مـــراح

تشـــوف يـــزيـــد..أو يصيـــر له شئ



ياعالم بكرة ياحبيبى مخبيلنا ايه

ياخوفى بكرة ياحبيبى مشوفكش فيه

دى الليل اللى بقالبلك فيها

خايفة مقبلاكش انا بعديها

والدنيــا دى ايه ناويلنا عليه

يا نعيش مع بعض حبيبى يانموت احنا اللى اتنين

اوعدنى نكون ياحبيبى مع بعضنا فى الحالتين



مسحـــت دمـــوعها ..واتنهـــدت..مــاتبي الحـــزن والخـــوف يــدق

بـــابــها غيــــرت القنــــاة إلي قلــبت مــواجعهـا ..وحطــت على

أغنيـــه بعــدها.على فنـــان راشــد الفــارس


بيتك هنا في داخل القلب لو جيت

وان ما كفاك القلب لأفرش لك العين


رفعـــت صـــوت الاغــاني عـــالي...وهيــا تغني معـــاه .. فتــحتـ دولابــــها

وتطـــلع مـــلابــسها


انت الهوى وانت دفا الشمس للبيت

ياوحشتي دونك لو غبت يومين

تعال وارجعلي ورجع أنفاسي بوجودك



طـــلعــت بنطـــلون بــرمــودا جنيــز فــاتــح يــوصــل فـــوق ركبــتها وضيــق

عليـــها ..وتيشــرتـ زيتي في صـــورة قطـــه....لبستـــها ...ومشطــت شعــــرها

البنــي الفـــاتح إلي يغطــي ظهـــرها كـــله.. بعــد مــاخلصــت رفعــت شعــرها

على فــوق ونــزلت خصــلات طــايحــه على وجهـا ..فتحت علبـــه

أكسســوراتــها ولبســـت سلسلــه نــاعمــه ذهبيــه وأســورة من دمـــاس..

وعمــلت شـادو وردي خفــيف على عيــونها..وقــلوز وردي لمـــاع..

واتعطـــرت بعطــر شنيــل القــوي..ولبســـت جــزمــة سبــورت زيتيــه ..

بعــد مـاانتهتـــ..حطــت جــوالها في شنطــه بعــد مــا انشحـــن..وطــلعت

من غــرفتها وراحــــت على شقـــة يـــزيـــد..وفتحتـــ


دولابـــه وطـــلعت بنطـــلون جنيــــز..واحتـــارت إيـــش تختــار من بلـــوزتــه..

في نهـــاية بعــد التفكيـــر والقـــرار..أختـــارت تيشــرت أورنــــج محـــدد بالـزيتي

وعليــها كلمــات صينيـــه...عجبتـــها مـــره وحطــتها في الكـــيس مــع جــزمــه

سبــورت ومــلابــس الداخليـــه وســـاعة فضيــه رجــاليــه من ديـــور..

وعطـــر للفنـــان مهنــد طـــلعت من شقتــه بعــد مــاقفــلتها بالمفتـــاح

وركــبت السيـــارة...نــاظرت في ســـاعة ولقتــها على واحــد ظهـــر..الحيــن

في سعــودية راح تكــون ســاعة على 8 ليــل..الــوقت إلي بيـن أمــريكــا

والسعــوديــة 6 ســاعات

وصـــلت على المستشفــى ..وهيــا متــاكده انه يــزيـــد كــان يســأل عنـــها ..

فتحت بــابالغــرفة..ولقــته نـــايم ..حطـــت الكـــيس في الكــنب..

وجــلست قبــاله ونـــاظرته بحـــب


سلامات حبيبي مو على بعضك سلامات سلامات

أشوف الحزن في عيونك سلامات

بلقياك القلب يشفي غليله وانا وياك مثل قيس وليلى

روايات و ياما ألفوا عنا روايات


يـــزيـــد وهــوا مغمــض عيـــونه:الله على صــوت

الحـــلو

دنيــا:أنتــه مــانمت؟؟

يــزيــد: بســ غفيــت وسمعــت صــوت البــاب ينفتــح قمــت على طــول

بس مــافتحتـ عيــوني..الا تعــالي ويــن أختفيتي لمــدة ســاعة

دنيــا:بســ رحــت على شقــه وغيــرت مــلابسي وحضــرت لك مــلابــس

على شــان راح تخــرج بكــره انشالله

يــزيــد:شكلي تعبــتك مررره

دنيــا:يـزيد لاتقول الكــلام هــذا انا أنبســط مـن أخــدمـك

يــزيــد:حيــاتي دنيــا أشــرايــك لمـن نطــلع من المستشفــى نـسافر على البـرازيـل

ونشــوف ابـوكي ونجـيب المملك هنــاك علشــان نمـلك


حــاسه دنيــا راح تطيـــر من كثــر منــها

فـــرحــانه..ومبســوطـــه على الغــدا الجــديـد

راح تـــدخل عشــرين سنـــة.. وتكـــون حــلال

يــزيـــد ..وتــسـافر على بــلادها ..وتشــوف أهـلها


...:الله لا يحــرمني منــك ولا من حبـــك

يــزيــد:وانتــي بعــد..الله لايبعـــدني عنــك ولا يفـرقنا عن بعــض

دنيــا تقـــوم وتغطــي بالبطــانيــه..:آميــن..يالله يــاحبيبي..نــام الحيــن

علشــان تقــوم على ســاعة 3 نعمـلك الغسيــل

يــزيــد وهــوا يثــاوب:آهآآآ طيــب..إلا دنيــا أنتــي

كلمـتي نجــوى؟؟

دنيــا وهيــا تجــلس في الكنــب ومستغــربه..:لا

مـاكلمتـها..وليــه تســأل

يــزيــد:حسبــت كلمتيــها.. وقــولتي لها عنـ حبنــا

دنيــا وهيــا..تتمــد في الكــنب..:مصيــرها راح تعــرف كــل شئ

يــزيـــد سكــت وصـــار ينـــاظر في سقــف..نــزل

عينــه ونــاظر في دنيــا ..لاقــاها نــايمـــه..أبتســم

وغمض عيـــونه ونــام



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))





مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #26


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي





مسحتـــ دمـــوعها إلي تنـــزل بغـــزارة...ومليـــون ألف مــره تــدق على جـــوال

دنيــا..علشـــان تخبـــرها على كـــل شئ..والمشكــله انها مــا تـــرد..

فتـــح البـــاب شــاندو ومــعاه ..أكيـــاس أكـــل من طــازج ..:انا في جيــب العشـــاء

نجــوى..:أنتـ كــل الاكــل ..مني مشتهيــه شئ

شــاندو::إيــش مــايبي يــاكل ..انا في ادفــع 30 ريــال

نجــوى تـاخــذ حبــوب بنــدول وتبــلعها..: تعــرف بيــت دنيــا ولا نسيتــه؟؟

شــاندو:ايــوة اعــرف بيــت هــوا..

نجــوى وهيــا تلبــس عبـايتها..:طيــب وصـلني على البيــت ..وجــيب عمــال

التنظــيف ينظــفوا البيــت هــذا

شــاندو :طيــب..وهــزا بــانه؟؟

نجــوى وهيــا تصحي بــانه:راح أخــذها معــاي..بــس انتــه شغــل السيـــارة؟؟

شـــاندو حــط الاكــياس على التســريحـــه.. وطــلع..

قـــربت نجــوى من بـــانه وهـــزتهـا ..:بــانه ..بــانه يالله قــومي تـراكي نــايمــة

مـن ســاعة 2 ظهـــر والحيــن راح يـاأذن العشــاء

بــانــه:اممم مـامــا سـوي سحيني

نجــوى:مــافي شـوي..الحيـن تقــومي ولا اتـركك وحـدك

بــانـه وهيــا تفتــح عيــونها الصغيــره:وين لايحـه طيب

نجــوى:رايحــه عنـد جـدتك

بــانه:دادا مــو قلتـي انها في ثراب

نجــوى:لا هــذا وحــده ثــانيــه

بــانه بتــأفف:أوووف وحـده ثـانيه ولابعـه وحامسه_ غطـت وجها بالبطـانيـه_

لوحي انتي ...مابي الوح معاكي

نجــوى بعصبيــه تجــر البـاطنيـــه:أقووول راح تقــومي وتــروحي معــاي غصبن عنك

بــانه وهـيا معصبــه: ياثلام..اول لمن تلوحي كنتي تحليني في البيت

نجــوى وهيــا تشيــلها بالقــوة:قلتيــها هــذا أول والحيــن المكــان

إلي أروحــه تــروحيـن معــاي..والحيــن نحنـا رايحـين عنـد جـدتك

بـانه وهيــا تبكي:مـــابي الــوح مــابي مـااحبـك يـانـذوا مـاحبـك

انتي دبه ويع وكـلبه

نجــوى تفتـــح بـاب الحمــام بالقــوة وتصـــرخ:لســـانك طــويل

صــار.._ جلستــها في المغسلــه بالقـوة_ مـو عيب تقـولي لي

أمــك الكــلام هــذا ..ولا تبغيني أضــربك على فمــك

سكــتت بــانه ومــدت بـــوزها وهيــا حــاسة بــذنـب..غسلــت

وجـها ثــلاثــه مــرات ..وطـلعتها من الحمـــام

..راحــت على السيـــارة وهيــا تجــر بــانه جــر...طــالعتها بحـقد

وعصبيــه..وجــرتها بالقــوة وركبتــها السيــارة

بــانه بعصبيـــه:آووووووف

نجــوى وهيــا تتلثــم..:إيــش قلتي؟؟؟

بـــانه تمــد بــوزها .:مــاقلتـ شئ

شــاندوا شغـــل سيــــارة ...وحــــط على شـــريــطه المفضـــل

ميــامي 2008..

ودي يمر اسبوع من غير زعل ودموع

ونعيش مثل الناس اهدى شعور واحساس

احباب كنا اثنين قلب وانقسم نصين

الله يا الدنيــا شوفو وصلنا وين

طــلعت نجــوى جــوالها ..ودقـــت على دنيــا..وتتمــنى انـها

تــــرد....لــكن للأســـف مــاردت...أرســلت لها رســالة..(( بليييييز ..دنيــا

ردي علي..امــانه ترا المــوضــوع ضـروري مــره..مـااقدر اكتبه لك..لان

سـالفه مـره كبيــرة وطــويله...بلييييييز ردي ضــروري))

شــاندو يطــالع من المـراية إلي قــدام:مــدام نجــوى..في أغنيــه دنيــا واجد

تحبه..حتى لو هوا زعلان هوا يسمع اغنيه ويسير طبيعي

نجــوى:هــذا الاغنيــه؟؟

شــاندوا::لالا مــوهــذا..هــوا حقــه ميــامي بس مــودا اغنيـه

شغـــل شــريطــ لميـــامي 2007

ودي أعرف اشلون اشلون ..تقدر على بعدي

خلك معاي ماقدر اعيش وحدي

وحــدي زادت علي الهموم... كل شي انقلب ضدي

الله ياطول اليوم الوقت ما يعدي

ودي اشوفك يمي دايم وانت صاحي ولا نايم

بالمحبه القلب صايم ياهوى وانت بعيد


كـــانت الاغنيــــه جـــدا نــاعمـــه وحســاســـه ..

وصــوت الفنــان خــالد كــان دافــئ ..

اهـــــــــــاه يــــادنيــا... أحـــسدك على امـــك وأختـــك دانيــه ..

دانيــه إلي تحكيني عنـــها دائمـــا..يــاليــت أكــون معــاكم دائمــا

مثــل مــاتكوني مــع أختــك دنيــا..


وصـــل الســـايق على الحــــارة...


حـــريم واقفــين عنـــد الخيــــاط..

وأطفـــال يلعبــوا بـــدرجـــات والكــــورة..

وبنـــات صغـــار طــالعيــن من تحــفيظ وفي يــدهم فشــار وعصيـــر

وعجـــايز جــالسين على الدكـــه ويشــربــوا الشـــاي

وشبـــاب على سيـــارات جــالسين وعـــالمين شــله


أخــــر مـــره دخــلتها..لمــن شـــافت دنيــا..شافتــها وهيـــا

جــالســه على بسطتــــها ..وتبيـــع للــزبــاين...

وصـــلت عنـــد البـــاب الحـــديـــدي المصـــدأ....ودقــت الجـــرس

بــانه وهيـا مـاسكــه عبـايتـ نجــوى..: إيــس هــدا المكـــان الــوحــس

من خـــلـف البـــاب..:ميــــن على البـــاب

نجــوى وهيــا تبــلع ريقــها..: انا نجــوى يـاخــاله

فتحتــ البـــاب حــرمــه كبيـــره في ســن سمـــراء ولافــه على وجهــا طــرحــه

بيضــه..:ميــن نجــوى..شكلك غلطـــانه

نجــوى بخــوف:لا مــو غلطــانه..مـو انتي ام دنيــا

رحمــه بجفــاء وهيــا مــاسكــه البــاب..: لا انا مني ام دنيــا

ومـا اعرف وحـده اسمــها دنيــا

نجــوى تمســك البــاب..:لا يـاخالتي انا جـايه مـو علشـان مـوضـوع بنتــك

رحمــه وهيــا تنــاظرها وتنــاظر في الطفـله الخــائفـه..:أجــل ليــش

جــاية..إيــش عنــدك

نجــوى:مــوضــوع كبيـــر ومــهم _ نــزلت اللثمـــه _

تعــرفي وحــده اسمــها نجــوى؟؟

رحمــه: انا مــااعرف احــد في مكــه الا جيـراننا إلي قبـالنا وبــس

نجــوى بجــديــه:نجــوى تعــريفها سمعتي الاســم هــذا من زمــان ؟؟

رحمــه فتحت عيــــونها على اخـــرها..لكــن رجعـــت لي طبيعتـــها ...

تعـــرف نجــوى بنــت طبينتــها مــريم...

لكنــها ســـافرت مـع امــها في يــوم ولادتــها في دنيــا

فتحــت لها رحمــه البــاب:ادخــلي يــابنتي ادخلي

جــلستــها في صـــاله وجـــابت لها مــويه...وجــلست قبــالها تنتظــر انــها تتكـــلم

أتنهـــدت نجــوى ونــزلت الطــرحــه من راســـها...وقــالت:والله مـااعرف إيــش

أقلك يـاخالتي..حــاسه إذا قلــت لكي مــراح تصــدقيني..بس راح أعطيكي هــذي

الــورقــة وأقــريها

طـــلعت من شنطتــها الــورقــة ..واعطتــها لي رحمــه..

فسخــت عبــايتها وحطــتها في عبــها ..وعيــونها تنــاظر في

رحمــه المصــدومــه...

بــانه كــانت لاصقــه في امــها وســاكتـــه

رحمــه بيــن دمـــوعها:: أنتــي نجــوى بنـتي بنــت مــريــوم

نجــوى هــزت راســـها:ايــوة والحمـدالله اني لقيتــكم

رحمــه:ومــريم ويــنها ليــه مـاجبتيها معــاكي؟؟

نجــوى بحــزن: امي مــاتت قبل 4 سنــوات

حطــت يــدها في فمــها من صــدمــه وقــالت:الله يــرحمـها ويــن كــاسر الجــارح

نجــوى:ابـوي مسجــون من زمـان بسـبب شـركته

رحمــه انكســر خــاطرها مــرره:وهــذي بنت ميــن؟؟

نجــوى:هـذي بنتي وابـوها ميــت وانا عـايشه في شقــه

وحـدي ومالي احـد الا الله ثـم انتــم

رحمــه تبكي:يــاروح إيمــي ..حــاسه كــاني أشــوف إيمـي قـبالي

هــذي إيمــي أختــك وروحــك إلي كنـتي
معـاها طـول 3 سنـوات إلين جـاها المــوت ومــاتت

نجــوى تنــزل دمــوعها وطـلع محفضتــها وتــوريها الصــورة :هــذي هيـا

رحمــه شهقـت:ايــوة هـذي إيمــي أخــتك..

نجــوى تبكــي وتحــضن الصــورة:كـنت دائمـا أشــوف الصــورة واتمنى اني اعــرف

مين إلي معــاي..وفي نهــايه تكـون اختي ايمي المــرحــومه

رحمــه وهيـا تبكي: كنتــوا دائمــا مــع بعــض..كنتـو مثــل التــوائم .. لاكــن المــوت

جـاها ومـاتت..وفي ليــل كنتي تبكي وتقــولي وين اختي ايمي ..وكنا نقولك انها

سـافرت لمكان بعيد..إلين مـاجبت دنيــا بعد سنه ومريم شالتكي وراحت على بلادها..

نجــوى تبكي:الله يــرحمــها ويــرحم امي بعد

رحمــه وهيـا تمســح دمــوعها: خـلاص يابنتي مسحي دموعك..تراكي بنتــي

من اليــوم ورايـــح..انا شلتك وامــك كــانت في نفــاسها ..وربيتـك مـع إيمــي

..وإنتــي منـتي غــريبــه في هــذا البيــت..انا مــرت ابــوكي وإذا تبي تقـولي

لي خـالتي ولا أمــي..قـولي الشئ إلي يــريحــك..وأخــواتك دنيــا ودانيــه تــراهــم

أخــواتك ولاتستحي منــهم..وانتي جـالسه في بيــت أهلك..وبنتــك الصغيــرة منــها

غــريبه بيـننا راح تتعــرف على خـالاتها وتحبـهم بعــد

نجــوى بـأمـان:شكــرا يــايمــه والله يخليكي لنا..لكن ويــن دنيــا ودانيــه

رحمــه:دانيــه عنــد صحبتــها تــذاكر والحيـن راح تجي..أمـا دنيــا سـافرت

على امريكا ومراح تــرجع

نجــوى بصــدمــة خــايفه إلي صــار يكـون حقيقي..:امـريكــا؟؟وليــه مــاترجــع

رحمــه:راحــت بــدون إذني وتبيني أســامحها وارجـعها

نجــوى وهيــا خــايفه..إنتــي مــاتعرفي انا ارسلت دنيــا عنــد ميــن؟؟..:لا يـايمــه

الله يخليكي لاتــزعلي منــها ..هيــا بنت مو ولــد تــدبر روحـها ..هــذا مــو عقـــاب

تعــاقبيــها ..انتي راح تضيـعها يـايمــه

رحمــه سكتت..كـــلام نجــوى صـــح..كــيف فكــرت التفكيــر انها راح تتطــردها

من البيــت..إذا صـــار لها شئ؟؟؟

قــامت رحمــه وقــالت: يصيــر خيــر..تعــالي اوريكي غــرفه اخــوتك إلي راح

تنــامي معــاهم..والله بيتنــا على قـــدنا

نجــوى وهيــا تقــوم::لا يـاخالتي لاتقــولي كــدا ..انا بنتــك انا

وراضيــه لـو أعيـش في صنـدقه معــاكم..

فتحت رحمــه بــاب غــرفتهم..ودخــلت الغــرفة مــع نجــوى

غـــرفة متـــوسطــــه ولــونها وردي بـــاهت..دولاب قـــديم وتــسريحــه قـــديمــه

ومكســـره..ولحــــاف في الارض كبيــر..وكــتب ودفــاتر مـرميـه في كــل مكــان

رحمــه:هـذي دانيــه مــرة مهمله..ماتعرف ترفع الغـرفـه ..

حتى المذاكرة تـذاكر فـوق الوســخ..

نجــوى ابتسمــت وهيــا تنــاظر الغــرفة وتتخيـــل دنيــا ودانيــه معــاها

رحمــه تمســك يــدها:بنتي لاتستحــي مــره..عنــدك الــدولاب

وغيــري مــلابســك وخــذي راحــتك في الغــرفة

نــزلت لي مستــوى بــانه وقــالت:أيــش اســم الحــلوه

بــانه كــانت تبغا تتطــلع من هنــا بســرعة..:بـانه

رحمــه:بـانه الله من الاسم الحـلو

نجــوى:بـانه روحي سلمي على جـدتك

بـانه عـاندت وطـلعت بــوزها

رحمــه تضحك:شكلك زعلانه من مـامـا صــح..تعــالي أعطيكي أسكـريم

بـانه بفــرح:أثكليم عنـدك

رحمــه تمسكها من يــدها وتــروح على المطــبخ:ايوة عندي وانا اسوي اسكريم

بــانه:ياثلام مو زي ماما تثتري اثكريم ..اما دادا تثوي اثكريم

قفــلت نجــوى البــاب ودمــوعها تنـــزل..مــاعرفت تقــولها

سـالفتها كــلها..فتحت الدولاب ..المــلابس إلي أشتــرتها لي دنيــا علشــان يــزيــد...

نــزلت دمــوعها بألــم :يــارب مــايلمــسك يــزيــد

طـلعت بجــامــه من نعـــومي لـونه وردي ونــاعم ..وعمــلت شــور ..

بعــد مــاطلعت مشـطت شعــرها الأســود الكثيــف الغــزيــر إلي يــوصــل نص

ظهــرها...بعـــد مــاخلصــت جــلست في لحــاف وحضنتــ البطـانيــه لان الجــوا

بـــارد..فتحت جــوالها وارسلــت رســاله لي دنيــا...

(( حبيبتي دنيــا..إنتــي بخيـــر ..صــار لكي شئ..يــزيــد عمــل لكي شئ..

حيــاتي الخطــه إلي قلت لك .. لاتـسويها طيب ..ودقي علي ظـروري))

ارسلــت لها الــرســـاله...ودقــت على شــاندو...:الووو

شــاندو:هـا مــدام في اجي

نجــوى: لا لاتجي بس روح على شقتي وشيل ملابسي وملابس بانه

وحطـها في شطنـه ولاتنسى تحــط مــلابس متينــه

شــاندوا:طيب

نجــوى:يالله بــاي

قفــلت الخــط..وهيــا تســـمع ضحكـــات بــانه وجــدتها في صــاله..اتــعودت عليــها

مثــل ولاء...أفتكــرت ولاء ودقــت عليـها

بس مـاردت..

جــاتها رســالة من ولاء..(( معــليش يـانجــوى لاتـدقين علي وامسحي رقمـي

لان جــابــر قال لي ما أكلمـك..امانه لاتـدقي على جــابــر ولا تقولي له

الكــلام إلي قلته لك))

نجــوى أنصــدمــت من رســاله...جــابــر الحقيــر مــا يبــاني أكلم ولاء..

يخــاف اني أخــربها ولا أوسـخها...حققييييير..يخـــاف على مــرته

رمــت الجــوال في الارض وهــيا معصبــه

أنفتـــح البــاب بالقــوة وصــرخــت دانيــه بفـــرح:أختـــــــــي من أبـــوي

عنــدنا في البيــت

راحــت عنـــدها وحضنتـــها:هلا والله وهــلا فيكي

نجــوى بفـــرح أتــوقعت دانيــه كــدا..مثــل مــا وصفتــها دنيــا:هـلا فيكي

دانيــه واخييير شفت اخـتي الصغير

جــلست دانيــه ومسكـت يــدها..:تعـالي انتي قال اختي قال..والله انك مغشوشه

..إيــش بـرازليــه وشكلك سـعودي مره

نجــوى ميتــه ضحــك:هــذا لان مــاخذه على امــي مــره واشبــها مـــررررره

دانيــه :يـاحضــك مـومثلنـا انا ودنيــا تشــوفي العيــون في يميــن والشقــار

في يســار..بــاين علينــا اننا اجـانب مره..مـو مثلك الـواحد مـايلاحظ مــره

نجــوى: يالله مـافي مشكـله..المهــم اننا نشيــل لقبـ بـارسيلــوس

دانيــه تضحك:ههههههه على قـولتك





(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #27


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي







صبـــــــــــاح جــــديـــد...


يـــــــــــــوم حـــلو وسعيــــــــد...



حطــت يــدها في رقبـتها..وهيـــا تحـــس بــألــم في رقبتــها

وظهــرها..مــا عــرفت تنـــام في الكــنب..نــاظرت في

ســاعتها..ولقتــها 6 صبـــاح...:أصبحنــا واصبــح الملك لله..

قــامت من على الكــنب..والابتســامـه شــاقه فمــها..يـــومها

حــلوة..وحــاسه بالفــــرح مـــره..أمــس يــزيـــد عمــل الغسيـــل

واستجــابت كليتـــه... راحـت للحمــام وغسلـت ,وجهـا وفـرشت

أسنــانها وطـلعت من حمـام ..راحــت عنــده ..وبــاسته على

خــده..وقـالت بنعــومــه:يــزيــد

يــزيــد فتــح عيــونه:امممم

دنيــا:صبــاح الخيــر ياعســل

يــزيــد وهــوا يــلف للجهــه الثــانيــه:خليني أنــام

دنيــا تجــلس في ســرير:انتـى عــارف من متى وانتـ نــايم

يــزيــد:مـوشغلك

دنيــا بعنــاد:إلا شغــلي ونــص..يالله قــوم

يــزيــد:تكـفين دنيــا إبي انــام

دنيــا تجــر البطـانيــه:لا مــاتنــام ..يالله قـــوم أتنشــط

يــزيــد وهــوا معصــب يقــوم ويجـلس:وهـذا انا قمـت

دنيــا ببــرود:كـويس..خليـني اروح عنـد الممــرضـة تجـيب فطـور

يـزيــد وهــوا ينــزل من سـرير :لا لاتــروحي ولا شئ..مــليت من

أكــل المستشفــى..ونــادي الدكتــور وقــولي له متى راح أطــلع

دخــل الحمــام وعمــل شـــور ..بعــد مـاخــلص..لبــس مــلابســه

واتعطــر واتكــشخ..وطــلع من الحمــام

الدكتــور:مشـالله تبــارك الله انا أحــسد دنيــا عليــك بصـراحـه

يــزيــد يضحكـ:والله انا أحــسد نفسي على دنيــا

دنيــا كــانت تنــاظرهم وهيــا مكســوفه

الدكتــور يضـحكـ:تقــدر تتطــلع الحــين ..بـس لازم تــراجع مـرة

ثـاني علشــان نتــاكد انه مـاعنـدك فشــل كــلوي

يــزيــد يمــد يــده ويسلــم على الدكتــور:ابشــر..وفي امــان الله

الدكتــور:يالله انا أستــذن

طـــلع الدكــتور من الغــرفة..

دنيــا وهيــا شـايله شنطـتها:يالله طــلعنا

يــزيــد وهــوا يحــط يــده في كتــفها:يالله

ركبـــوا على سيــــارة اللمــــوزين...

وطـــوال الطـــريق يــزيــد يتكــلم بجــوال ..وخصــوصــا رجــاله

يحمــده له بســلامـــه..

فتحتــ جــوالها دنيــا ولقــت رســالتين من نجــوى..

((بليييييز ..دنيــا ردي علي..امــانه ترا المــوضــوع

ضـروري مــره..مـااقدر اكتبه لك..لان سـالفه مـره كبيــرة

وطــويله...بلييييييز ردي ضــروري))


((حبيبتي دنيــا..إنتــي بخيـــر ..صــار لكي شئ..يــزيــد

عمــل لكي شئ.. حيــاتي الخطــه إلي قلت لك .. لاتـسويها

طيب ..ودقي علي ضـروري))

أستغــربت دنيــا من رســـالتين..

وخصـــوصـــا الثــانيـــه...كــانت بــدق عليــها

بتســألها..لاكـن مـاعرفت وخصــوصـا انه يــزيـد جنبـها..

:إذا فضيــت راح أدق عليــها

قفــل يــزيــد الخــط..وقــال:ليــه بعيــده عنــي؟؟

دنيــا:شفتــك مشغــول فحبيــت اني مـاازعجك

يــزيــد:طيب أقــربي عنــدي..لاتكــوني بعيــده

قــربـت دنيــا منــه..وحضنــها وقــال لها:أحبـك

دنيــا وهيــا مغمضــه عيــونها:وانا بعــد امــوت فيك

يــزيــد:حيــاتي ودك نســافر على البـرازيل الحيــن..ولا

نجـيب المملك ونمـلك وفي ليـــل نســافر على البـرازيـل

دنيــا:الـشئ إلي يـريـحك المهـم اني أكـون معـاك

يــزيــد يبـوسها:يـاحيـاتي ..الحيـن اكلـم واحـد من رجـالي

يجـب المملك ..وانتي جهـزي نفسـك على شــان اوديكي على

مكــان راح يعجبـــك

دنيــا: وإيــش المكــان إلي راح يعجــبني؟؟

يــزيـــد:خليـــها مفـــاجــأة

وقفــــت السيــــــارة امـــــام العمـــارة..

وطـــــلعت دنيــا على شقتـــها..فتحتــ شنطـــتها حطــت

مــلابســـها واغـــراضــــها .. بعـــد مــا خــلصتـــ عمـــلت

شــــور ســــريــــع...ولبســـت فستـــان ممـــزوج بالأســود

والاصــفر..ضيــق و يـــوصـــل عنـد فخــــذهــــا..ولبســت

صنـــدل أســود بكـعب ..حـباله تـلتـف حــوليـن

رجـولها...عمـــلت شـــدو أســود ..وحـددت عيــونها

بالأســود ..وحطــت مـاسكـرا على رموشـها خـلتها

كـثيفـه..بـــانت عيـــونها الفيــروزيــه الــواسعــــه..

وأستشــورت شعـــرها وخــلته ســـايح ..وتــركــته يغطــي

ظهــرها كــله ..لبســت جكـــيت من الفـــروه المتيـــن إلي

يــوصـــل عنــد ركبتــها.. ودقــت على واحــد من العمـــال

ينــزلــوا شنطتــها على سيـــارة

طـــلعت من العمــــآآآرة..وهيـــا تنتظــــر يـــزيـــد

مسكــها من خصـــرها ..وقــال:تـــدري انــك تجـنني يـا

دنـدونـه

دنيــا وبحــب:وانتــه بعــد تجـــنن

يـــزيـــد كـــان لابــــس بـــدله رسميــه لــونها

ســـوداء..ونظــــارة كبيــرة مغطــيه وجـهه..كــان شكـله

يعــطي على الهيبـــه والــرجـــوله..خصـــوصـــا انه

طـــويــل وجسمــه عـــريـــض..ومـــلامحــه جــذابــه لاكـنها

حـــاده ..وشعــره إلي يغطــي رقبتــه..

شخصيـــه كــانت قـــويه ومــايعرف اللعبــ والمـــزح في

وقــت جـــده..ومــزاجــه متـقلب..متـى يضحـك ومـتى

يعـصب..ومــتى يكــون رومنـسي

يــزيـــد:راح نجـــلس هنــــا ولا نــركــب السيـــارة

دنيــا مسكــت يــــده:يالله مشينـــا

ركبـــوا السيــــــارة..واتــــحــركـت السيـــارة..وصـــارت

تمشي في شـــوارع نيــويـورك في صبـــاح..وكـــان

شكـــلهم مـــلفـت للانظــــار..في الامـــام دبـــابين وخــلفـهم

سيـــارتيـن ســوداء مظللــه

وبعـــدهــا سيــــارتهــم اللمـــوزيــن الطـــويـله

وخــلفــهم سيـــارة جيــب

وفي نهــايه دبــابـات

كـــان الكـــل يـلتــفت وينــاظــروا في سيـــارات..

كــانو مــثل المـلوك والامـــراء

طـــلعـــوا من المــدينـــه نيــــويــورك وبعــد حــدود 20

كيــلوا...ووصــــلوا عنــــــد قصــــــر كبيـــــــر

جــــدآآآ..أنفتـــحــت البــــوابـــه الكبيـــــره...

ودخـــلوا على حـــديقـــــه كبيـــــــر مــــــره...كــانت جــنه

خضـــراء...الاشجـــار المتنـــوعـــه من التفـــاح

والبـــرتقـــال والمـــوز والمــانجـــوا..والنخيــــل بـأشكــالها

وأحـجــامها..و الـــورود والــزهــور..كــل ورده تخطــر

على بـــالك راح تشـــوفها..والنهـــــر إلي يجــري في داخــل

الحــديقـــه..بطــريقــه عبقـــريــه وفنـــانه..والعصـــافيــر

بـألـوانها إلي تطيـــر في الجـــوا..وأرانــب وغــزلان بــريه

وقـــرود صغـــار متـعلقـه في أغصــان الاشجــار مــع

السنجـاب.. وكـــلاب للحـــراســه واقفــين بطـــريقه

نظـــاميــه ...بعـــــــــد الجنــه الخضـــراء..وصــلو

للقصـــــر...ويــاليــت انه قصـــر..كــان مثـــل القــلعـــه...

مبنـــي على هضــبه في وســـط الحـــديقــه..ولــونها

أبيـــض وكبيـــرا جــدا....خصــوصــا النــوافــذ العمـــلاقــه

وقفـــت السيــــــارة امــام القــلعـــه...وفتـــح الخـــادم

البــاب ..دنيــا نــزلـت من سيــــارة وعيـــونها مــوزعـــه

للأخــــر..مــاصــدقت انــها راح تعــيش في المكــان

هــذا..كــان مثــل الحــلم أتخيــلته..واتحــقق امــامها

مســـك يــزيـــد يــدها وقــال:أشــرايــك في المفـــأجــأة مــو

تجـنن..

دنيــا:تجــنن؟؟إلا تــأخــذ العقـــل

يــزيــد:يالله نــدخــل على بيتنـــا لان الممـــلك ينتــظــرنا

طـــلعوا الـــدرج الطـــويــل..وانفتـــح بــاب الـــرائيسي

وكــانوا الخــدم ورائيس الخـــدم في أستقبـــالهم..

دنيــا نــاظـــرت في الاثـــاث والفخــــامـــه من داخـــــل..

فسخــت دنيــا الجكـيت واعطــته للخــادمـه

يـــزيــد:حبيبتي هــذي المصففــه ليــال راح تعـــدلك

..علشـــان تنـــزلي عنــد الممـــلك

ليـــال قــربت بتنـــورتها الجنيــز إلي عنــد الفخــذ والبــدي

الاحمـــر..:أهــلين دنيــا انا المصصفــه ليــال

تبعــك..ممكــن تجــين معـي

دنيــا كــانت ســاكتــه وتســمع للاوامـــر:طيب

طـــلعــت على الصنصيــــر مــع ليـــال..ولاحضنتــ انها

ضغطـت على الــدور الــرابــع..

دنيــا كــانت مستغــربه منــه...يــزيــد أعطــها الاراضي

والعقــارات كــلها..وكتبـها بـأسمـــه..إذن من ويـن له على

هـذا كـــله..أعتقــد انه عنــده خيـــرات كثيــره وشكـلها

مـا مــراح تخــلص




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #28


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي










جـــلس يـــزيـــد على الكــنب وحــولينه أعـــوانه...:هـا وش

قـلت يـاشيـخ ..في كــلامـي

الشيــخ..وبخـــوف:لاكــن مـراح يصيــر الــزواج إلا بمحــرم لها

يــزيــد نــاظر في عــامله من طــرف عيــن واشــر له..

العــامل طــلع من جيبــه مســدس..ووصــوب للشيــخ

يــزيــد بخــبث:هـا راح تغيـــر كــلامــك ولا لاء؟؟

الشيــخ يبــلع ريقــه وهــوا يـرتجـف:إلا راح أغيــره..بس

ويـن العــروســه علشـان تــوقع

يــزيــد ببـــرود:لاتخـــاف الحيــن نــازلة..





(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))





وقفــت أمـــام المـــرايـــه الطــويــله وهيــــا

تتــأمـــل في شكـــلها...فستنــــــــان زفـــاف أبيـــض مـــرصــع بالالمــــــاس..

عـــاري الاكــتاف..وضيــق من عنــد الصــدر ومفتــوح يــوصـل فــوق ســرتها ..

الخصــر طــايـح وضــيق..ومن تحــت منفـــوش مـــره ..وعليــه ورود مصممــه

بالالمــاس..والـــذيــل طـــويل يــوصــل طــوله لمتــرين... وظهــرها بــاين حتى

نهايه العــامود الفقــري ..تـسـريحـه شعــرها غـريبه

وحـلوة..رافعـه شعـــرها على فــوق وعليــه تـــاج من الالمــاس والــذهــب

الخــالص..وخــصلات منه طــايحـه على وجـها وعلى ظهــرها

..ميــك ابها كــان وردي غــامق..وروج أحمــر مـلمــع..ومــاسكــه المـسكـه

إلي من ذهــب ويـاقــوت ووردالجــوري عليــه ....كـــانت مــلكــه من ألف ليــله

وليــله.. وكـــانت قليل شئ أسمــه جنـــان ورائعــه ووصفــها كــانت أعلى وأرقى

دخــلت الصنصيــر مـع المصففــه ليــال..وهيـا

تحــص نفســـها..

أنفتـــح الصنصيــــــر..وطـــلعت منــه

الكـــــــــال كـــان ينــاظر فيـــها ..من الخـــدم..والعمــال..ورجــال يــزيـــد..

الكــل عيــونه على دنيــا


تــلف النــاس لامــريت

وتكــسر أرقــاب خــلق الله

والــزيــن أخــذتها ولا خــليت

أخـــاف تـــأخــذه كــله


أنفتــــــــح بــاب المجـــلس ودخــلت دنيــا عنــد

يــزيــد والشيـــخ

الشيـــخ..من طبيعتــه انه ينــزله راســه ومــا يشــوف ولا أمــراة لــكن مــع دنيــا..

وقفـــ وصــار ينــاظرها من فــوق لتحــت..وهــوا معجـب أشـــر يــزيـــد

للرجـــاله انهم

يطــلعــوا..لكــنهم كــانوا منـــهم معـــاه..كــانو ينــاظروا في دنيــا

عصــب يــزيــد وصـــرخ:أطــلعــوا بـــرراااا

طـــلعـــوا بــرا وهمــا يطــالعــوا فيـــها...عصــب

يــزيــد مــره وقفــل البـــاب بــوجيـهم

قــال بعصبيــــه:يالله أبــداء

الشيـــخ وهــوا مســرح لي جمـــال دنيــا:هــا

كــان بيطــلع المســـدس لاكــنه اتــراجــع علشـــان دنيــا لاتنصـــدم فيــه.....

راح عنــد دنيــا ومسكــها من يـــدها..:يالله نحنــا مستعــدين

الشيـــخ جــلس في كــرسيه وهــوا يتمـنى انه مـايجـلس..قــال:يــزيــد هــل تقبــل

بـأن تتــزوج دنيــا على سنه الله ورســوله

يــزيــد بنفــاذ صبــر:ايــوة

الشيـــخ:وانتي يـادنيــا هــل تقبـلي بـأن تتــزوجي

يــزيــد على سنـه الله ورســوله

دنيــا بفــرح وهيــا مـاسكـه يــد يــزيــد:ايــوة أقبــل

الشيــخ:ممكـــن تــوقعــوا لـو سمحتــو

يــزيــد ووقــع وبعــده وقـعت دنيــا

قــال الشيــخ:مبــروك على زواجــكم

يــزيــد بيــن أسنــانه:الله يبــارك بعمــرك..ممكـن تعطـيني عرض اكتـافك

دنيــا أستغــربت من عصبيــه يــزيــد

طــلع الشيــخ من مجـــلس..

وجــلس يــزيــد في الكــنب..ووقفــت دنيــا وهيــا مستغـربه وتقــول:أشفيــك

يــزيــد..منـت فـرحـان لـزواجنـا

أبتســم يــزيــد:إلا فــرحــان ومبســوط بعــد..بس

مــزاجي أتعكــر شــوي لان الكــل ينــاظرك وانا غــرت مــره

راحــت دنيــا عنــده وحضنتــه..:مــاني مصــدقه اني زوجتــك يـايــزيــد

يــزيــد وهــوا حـاضنها:ولا انا ياعمــري حــاس نفسي بطيــر من الفــرح...

تعــالي اوريكي بيتنــا

مسكــها يــزيــد من يــــدها...ووراهــا كــل شبـــر في القــلعــه..

وبعـــد الجــوله الممتعـــه..دخــلو على

غــرفة الطعـــام..كــانت طـــاوله جــدآآآ طــــــــويله وفيــها جميـــع

الاكــلات مــالذ وطـــاب...جــلسـت دنيــا في صــدر طــاوله وجنبــها يــزيــد..

دنيــا:الحيـن الاكــل هـذا كــله ميـن راح يـاكله

يــزيــد:أنتـي..شــوفي كـيف جسمـك عظــم على لحــم..لازم تــاكلين

يـاعمـري علشـان تمتـنين

دنيــا بخجـــل وهيــا تنــاظر في الخــادم وهــوا يحــط لها الاكــل في صحــن ..:

لـو مـو نحـفي لـو مـاعجبـت الكــل

يـزيــد يضحك وهــوا يــاكــل:طيب يــاعمــري كـلي انتي ورشــاقتك

أكــلت دنيــا طــبق الســوشي إلي كـان في صحـنها..

وبعــد مــاخــلصــوا..

طــلعــوا على جنـــاحــهم الخـــاص ...إلي كــانت مســاحتها كبيـــــرا جـــد...

ســـــريـــر كبيـــــــر من الحــرير..مســاحته لي 6 أشخــاص...وارتفــاعه عـــالي

عن الارض.. وفـــوقه قبــه كبيـــره مطــرزة بالــذهـــب ونـازله عليــه ستـــاير خفيـفه

وحــولينــه أعمــده من ذهــب تمســك القبـــه..ســـراميـــك أبيــــض شفــــاف

ومن تحتــه مـــاء واسمــاك صغيـــرة مــلونه..

يـــزيــد مســك يــدها بــرومنـسيــه:حيــاتي عنـدي شغـله شــوي وجــاي

دنيــا:ويـن تــروح وتتـركني في الغــرفة الكـبيرة

يــزيــد يبــوس جبينــها:لاتخـــافي يـاعمــري..بس الحــين جــاي..

عقبــال مـاتجهـــزي نفســك

طـــلع يــزيــد من الجنـــاح..ودنيــا مــاصــدقت انه طــلع إلا وطــلعت جــوالها

وصــورت كــل ركــن في غــرفتها المـلكيــه..بعــد مــاخـلصـت

دقـت على ليــال تجــي على شــان تســاعدها على

تغيــر مــلابســها...

جــلست في ســـرير الحــرير النـــاعم..وهيــا حــاسه

نفســها في حــــلم...كــل بنت تتمنى انـها تتـــزوج من يــزيــد الثــري الغنـــي..

دخــلت ليـــال عنـــدها..وســاعــدتها على تغيـــر

فستـــانها الفخـــم...ونــزلت التــاج والاكسســورات إلي في جسمــها...

ولبستـــها قمـــيص أبيـــض شفـــاف وعليـــه كــرستــلات صغيــره

يــوصـــل عنــد ركبتـــها..وصنــدل ابيــض شفـاف

عليــه كــرستـلات صغيــره واتعطــرت من عطــر نـــاعم...بعــد مــاخلصــت ليــال

من شغلــها طـلعت من جنــاحها..جــلست في ســرير وهيـا تتـأمــل

في أظفــاريها الطـويله المطـليه بالـوردي ..إلا ودقــائق

جــاه يــزيـــد وانبهـــر فيـــها

أبتسمــت دنيــا بخجـــل وهيــا تنـــاظره..

راح عنــدها في ســرير ومسكــها من يــدها وبــاسها..:أتــأخرت عليكي ولا لاء

دنيــا هــزت راســها بخجــل:لا

بــاسها في خــدها وهــوا يقـــول:أعشقـ كــل شئ فيـكي ..واحبـك مــره..

ويــن كنتي من اول لمـن كنـت احتـاجك..انتـي حيــاتي كـلها وعمــري




غمــضت عيـــونها دنيــا...معــلنه أستســـلامــها للحـــب..

وللـــرجــل الــذي أحبــته رغـــم أنــف الكـــل.

.وزواجـــها إلي لايعــلمه أحـــد...

فعـــلت هــذا لاجــــل يــزيــد..لاجـــل حبــها الــذي ينفجــر في داخــله وتـردد أسمـه

عشيقــها في كــل يـــوم ..غمضـــت عيـــونها..وهيـــا أعطــت

جــســدها وروحــها وأغلى شئ تمــلكــه لي يـــزيـــد..





(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






السعـــوديـــه..مكــة المكــرمـة

الســاعة 12 ظهــر


المكـــــــــان هـــادئ...والممـــرات ســـاكنه

لايسمـــع لها صـــوت إلي الاقــلام الـزرقـاء


رنـــ الجــــــرس المـــدرسي..يعــلن نهـــاية الاختبارات

طـــلعـــوا الطــالبــات كـــلهــم من

الفصـــول..ونــزلـوا على الســاحـــه المــدرســه..


دانيــه :هـا أشـسويتي في أختبـار الانجـليـزي

كـوثـر :الحمد الله حـليت مـع انه كـان صعـب مـره

دانيــه : والله سهــل بس شكلك مـاركـزتي في الــورقـه

كـوثـر :أنتـي نسيتي أبلـه ســاميـه وتهـديداتها لمن قـالت انها راح تعصب الاسئلـه

دانيــه :حسيتـه بس كــلام لمـن شفـت ورقـه الانجـليزي

كـوثـر :ايوة صـح نسيـت انها لغـه أهـلك خخخخ

دانيــه :هاااااااي غلطـانه اهلي يتكلمـوا بـرتـغالي مـو انجـليزي

كـوثـر :يعنـي البـرازيـل مـاتتكـلم انجـليزي ابـدا

دانيــه :إلا تتكـلم بس لغتـهم الام البـرتغـاليـه

جـــات تغـريـد وهيــا مصعبـــه:ســـلام بنـات

كـوثـر :خيــر إشفيـكي معصبــه ومــو على بعـضك

تغـريـد :و الله معصبه من قرادة حظي ما قدرت

اطلع البراشيم من جيبي.

دانيــه :لييييش ؟

تغـريـد : كانت عندنا مراقبه عيونها مثل النسر و الله خساره

دفعت دمي حق البراشيم .

دانيــه :ومــين هــيا المــراقبـه إلي وقفـت عليــكم

تغـريـد : ابله حنـان الجهـني ..والله عيــونها مثــل النســر

دانيــه :يالله خيــرها بغيـــرها

تغـريـد :إيــش غيــرها بخيـرها نحنـا أخــر سنـــه خـلاص

كـوثـر : لا يـا عمـري بقي لنـا يـوميـن وأسبــوع تقـــدري تـبرشمي على كـيفك

نــزلت عنــدهـم رشــا وهيــا عــامله في شعــرها آثنيـــن وعليـها شــرايــط

ورديــه..وبـدلع:هآآآآآآي

كـوثـر ودانيــه من غيــر نفــس:هـاي

رشــا بـدلع:كيـف الاختبـار الانجليزي معـاكم؟؟

كـوثـر ببــرود:كـويس وسهــل

رشــا وهيـا تـرمـش بـدلع:وانتي يـا دانيــه

دانيــه : مثـل مـا قـالت كـوثـر

رشــا:اها ونـاويـن تـدخـلوا جـامعه ولا مـا فكـرتـوا

دانيــه :هـذا يعتمــد على نسبــه أخــر العــام

رشــا:وليــــه يعـــني أنتــي شــاكـه في نسبـتك؟؟؟خــايفـه تكــون نسسبتــك |نــازله

دانيــه بسخــريه:أنـا؟؟ ههههااااي أســم الله علي مـوا انا إلي أجــيب معـدل راخــي

رشــا:بــس الايـــام هـــذي الجـامعـات مـاتـاخذ الا سعــوديـات

دانيــه بقهـــر بس مـابينت..:ومــن قــال إنـي بــدرس في

سعــوديه..انا راح أدرس في جـامعه البـريطـانيـه..تعــرفيها كـيف الــدراســه

هنـــاك مــو مثـل السعـوديه

أنقهــرت رشــا وسكـتت

أفنـــان:ســــــــــلام عليـكم

الكــل:وعليــكم الســلام

أفنـــان بفـــرح:الله الايــام هــذي راح تكــون أخــر يــوم راح نشتــاق للحصص

وللمعلمات الملقوفات و لدفتر الدرجات المشؤوم و و البنات والاعجــاب و مكتب المديره

الي حفظنا كل ركن منه من كثر ما ندخـله و المقالب على المعلمات و التعهدات .

كـوثـر : أي و الله و الحفلات و البيبسي الي كنه نخبيــه عن المعلمات و اللبـانه

الي لصقناه في ملابس االابـلات.

تغـريـد :و الفيران و الحشرات البلاستيكيه الي كنا نخرع بنـات لفصــل فيـها هههههه

دانيــه :صـح كانت ايام و لا احلى كانت ونااااااااااسه

أفنــان :أي بس اكيد ايامنا بعد الدراسه حلوه وايد

كـوثـر : تعرفي تتنبئي بالمستقبل و انا ما ادري

أفنــان: أي و انا ما خبرتك عشان الحسد !

الكــل : هههههههههههههههههههههه


رشــا كــانت ســاكتــه وحــاسـدتهم..

حــتى تغـريـد صــارات معــاهم


كـوثـر :هههههههه بس إيــش تنبئتي حق حياتك .

أفنـان :زواج و عيال و بيت و خدامه اندونيسيه اسمها تيفا

الكــل يضحــك:هههههههههههههههه .

تغـريـد : لوووول حتى اسم الخدامه تعرفيها

أفنـــان:إلا صــح يـابنــات تــرا زوجـي بعــد الاختبــارات بأسبــوع

تغـريـد :مشـالله حـددتـوا الــزواج..مبـروك عليكي

أفنـان:الله يبـارك بعمـرك..وانتي يـارشــا مـاودك تقــولي شئ

رشــا:مبروك فيـكي

أفنــان:الله يبــارك بعمـرك وعقبــالك

دانيــه :شكلك على دوام الجـامعه نشــوف بطـنك كبيــرا

الكــل يضحـك

أفنـان بخجــل:لا بــدري

كـوثـر بخـبث:بــدري ها .. مـــدري ميـن إلي يبي الحمــل انتـي ولا هــوا

أفنــان بحيــاء:ياااااااااااااحقييييييييييييره

الكــل انفجــر ضـحك:ههههههههههههههههههه

دانيــه :يالله خـلونا نجـلس مثــل مننا واقفـين مثــل عــامود اللبـــه

الكـــل ضحك وجــلس

رشــا بخجــل :دانيــه

دانيــه نـاظرتها من طــرف عيــن:نعـم

رشــا:ممكـن أكـلمك؟؟

دانيــه :قــولي أيــش عنــدك

رشــا:لا ودي نتـكلم على أنفـــراد

الكــل مستغــربيـن

دانيــه وقفــت:طيـب

صــاروا يمشــوا في ســاحات وهمـا ســاكتيـن

رشــا بخجــل:اممممم دانيــه

دانيــه :نعـم

رشــا نـاظرتها: بصـراحـه كـم مــرة أذيتك

دانيــه وهيـا رافعــه حــاجـــب:كثيــر ..من صــف أولى

ثــانوي إلين التــرم هــذا

رشــا:وتقـــدري تســامحيني على كثــر أغــلاطـي

دانيــه أنصــدمـت وسكـتت

رشــا:بصــراحـه انا مـااعــرف كــيف أعتــذر لك بــس حبيـت

اني أكـون صحـبتك..لانـك أنسـانه حبـوبه وخـلوقـه ولحـضت حتى

تغـريـد صـارت طـول وقتـها معـاكم وتتكـلم عنـكم..

دانيــه :انا ودي من زمــان اني اكــون صحبتــك..وكــويس انه

عــلاقتنــا أتصـلحت قبل لاتخـلص المـدرسـه

رشــا بفــرح:يعـني صـافي لبـن

دانيــه بفــرح وهيـا تحضنـــها:صــافي صــافي

كـوثـر :بنااااااااااااات شـــوفــوا ..دانيــه ورشــا أتصــالحـوا

أفنــان:واخيييييييير صــاروا أصحـــاب

كـوثـر تنــاديـهم:دااااااانييييه ..رشــاااااااااااا تعــالو

دانيــه ورشــا يجـوا عنــدهـم ويجــلســوا

ويضحكــوا البنــات مــع بعـــض وكـل شئ رجـع طـبيعي




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #29


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي







جــــالس في شــرفة...ويقــــرا قـــران... يــرتـــل ويجــود في

الايــــات..سمـــع صـــوت البــاب ينفتـــح..لـكن مـارفـع عيـونه

ونــاظر..بعــد مـا خــلص من السـورة..قفــل القـران وحـطه في

طـاوله..ونـاظر في امــه وهيــا تجـــلس قبـــاله..

مـوضـي :كيـفك يـاجــاسـم

جــاسـم هــز راســه وهــوا مبتســـم

مـوضـي :أسمــع يـاجــاسـم .. أخــوج جــابــر ســأل عنــ حــالتج

عنــد دكتـــور في مصـــر وقـال تقــدر تتعــالج إذا كــانت

المشكـله في الحبــال الصــوتيــه..ونحنــا أتفقــنا مـع الدكتــور انه

يحـدد لج مــوعــد..هـا وش قلت..انا ودي انـج تــرجـع مثــل قبــل

جــاسـم مســـح دمــوع امــه..وأشـــر لها انه مــوافق

مـوضـي تبتســم: إذن الاسبـــوع اليـــاي نكــون عنــد الدكتــور



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




(((((بعــــــد أسبــــــوع ))))


تحـــديـــدآ يــــوم الأربعــــاء

المـــوافـق 5-8-1429 هـــ


في حــي راقـــي وهـــادئ جــدآآآآآآآآآ...في منطـــقه

مكــه المكـــرمــه..البقعــه الشــريفــه الطــاهره

أفخـــم فله في حــي الــزاهـــر..واللبــات كــلها

مضــاآآآئه...وتحـــديـــدآآ في الـــدور الأول..الـــذي

يعـــم بالأزعـــــاج...بسبـــــ صـــوت الاغـــاني

عـــاليـــه..سمعـــات أستــريـوا كبيـــــرآآآآ.

تتــطــرب للفــنـــانـ... السنــدبـــات راشـــد المــاجــد


هلي لا تحرمني منه

هلي لا تحرموني

هلي لا تحرموني منه

هلي لا تبعدوني عنه

مثل ما هوه قطعه مني انا تراني قطعه منه


\
وضحكـــــات فتيــــات مـــراهقــــات...كـــان أخـــر

يـــوم لهــن في المـــدرســـه والإختبـــار..

رشــا : ياااااااه بنات ما أصدق بعد الصيف نحنا نكون في الجامعه

أفنــان : فلللللله _ وتـــلتــفت لي أم الفستــان الأخـضر القصيــر_:

الا دانيــه ليش مــا جبتــي دنيــا ونجــوى

دانيــه مــاقــالت لي أحــد عنــ ســالفـه دنيــا..بـس قـالت لهـم

عنـ أختـها إلي منـ أبــوهـا: دنيــا في أمـريكـا للشغــل.. ونجــوى

قلت لها بـس قـالت تبغى تجــلس عنـد مــامـتي

أفنــان:ههههههه ومع كــبرك بتقــولي مــامتي

رشــا تحــضن دانيــه من وراه :ههههه وانـا أقــول مــامي

بعــد..حــلو الــواحـــد لمــن يـــدلع امــه

الكـــل يضحكـــ


كـوثـر : اقوووول اتركو السوالف .. امشو ارقصو_بصراخ_ :

ودعناااا المدرسه و سرنا بناااات جامعه

رشــا ودانيــه وأفنــان وتغـريـد صـــرخـــوا

راحــت دانيــه عنــد الأستــريــوا ..وغيـــرت الــسي دي

..وحطــت راشــد الفـــارس ورفعــت صــوت الأغــاني

عــــــــــــالي..


عزاه ياقلبي من الهم عزاه

ومن يواسي دمعتي قال خيره

وشلون خيره فبعاد فرقاه

لاتقولوا خيره خيبه كبيره



وصــــــــــاروا يــرقصــوا ..إليـن ســاعة دخـلت على 1 ليــــل

راحــت كـوثـر عنــد اللبــات وطــفت الانــارة المـلونه إلي تخـلي

الصــالــون ((ديسكــوا))..حـطت على الــوان الــرومنسيــه

الخـافضــه

كـوثـر بخبـث : يلاااا بدأت السهره الخاصه

تغـريـد :شككتينا في أخــلاقنــا هههههه

دانيــه تنــاظر في سـاعة : أظــن مـامــا مسويا حظر تجول

عند الساعه 12

أفنـان : طيب ؟! ليش مارجعتي

دانيــه ببــرود : شوي بأرجع

كـوثـر : ما عليكي لو تكلمـت قولي كـوثـر المسـؤولـه

دانيــه تجـلس في الكـنب وتفسـخ الصنــدل الكـعب : ما علي

منها ..المهــم إنــي أنبســط في ليــله

رشــا مستغـربـه :الا الاخت أفنـان وين ؟

نــاظــروا في أفنــان إلي جــالســه في الكــنب وتتكـلم بالجوال و

هيمانه عالآآآآآخر ..

رشــا : أكييييد مع فـايز


مسكت دانيــه الكاميرا و اخذتلها كم صوره و هيـا مـا

تـدري...بعـــدين شغــلت الفيــديـوا وقـربت من عنــدها

انتبهت عليـــها أفنــان : خلاص حبيبي أكلمك

قبل ما أنام يالله باي

راحـــت عنــد دانيــه وهيـــا تصــورها بالفيــديـوا ..وقـالت قــدام

الكــاميرا:أحبــــــــــــــــــــــــه

وطــبعت بــوســه على العــدســه الكــاميــرا

البنـــات ضحكـــوا

كـوثـر : انتو ليش ما تتزوجون و تخلصونا .. ياخي و لا
روميو و جولييت

رشــا : ههههههه .. صدق مو حلو لو طولت الخطوبه

أفنــان : يا ملاقيف ايش لكم دخل أنا و هو أحرار

دانيــه : انتي و هو ؟؟ اقطع ايدي لو ما كان يزن فوق راسك يبي

الزواج في هذا الصيف

أفنـــان حطت ايدها على الكاميرا و سحبتها و قفلتها : اممم هو

يبي بس خليه شوي بعد

تغـريـد : و الشوي بعد حقتك قصدك بعد 4 سنوات الجامعه؟؟

أفنــان : انتم وش حارق رزكم .. بأعيش حياتي بعدين اتزوج لاحقه

على عوار الراس

رشــا : عشتووو .. عوار راس ؟! مو انتي اللي معوره روسنا فيه.._

وتقــلدها _: احبه احبه احبه

أفنــان : مالت علييييك ما عندك رومانسيه حتى ما تعرفيت تقلدين

دانيــه : يا أم رومانسيه .. انتبهي لا يطفش منك و يدور غيرك

أفنــان ضربتها على كتفها : وجع .. فال الله ولا فالك .. اصلا

يموووت فيني مستحيل يدور غيري

كـوثـر : بناااات وراي على الغـرفـه ابي ابدل ملابسي ..

طــلعــوا البنــات من صــالون..وراحـوا على الـدرج علشـان يـرحـوا

غــرفة كـوثـر

:كـوثـر .. تعالي أبيك شوي

كـوثـر وهيـا رايحـه عنـدها : يالله صباح خير.. وش تبي ذي

دانيــه وهيــا تنــزل معـاها:خليني أشــوف مـرت أبـوكي هـذا

كـوثـر :عمـرها في 29 او 28 بس شكلها يـلوع الكـبد

راحــوا عنــدها..وشــفـوهـا واقفــه في الممــرات

دانيــه بـدلع: كيف حالك يـاخـالتي

ســـوزان : بدون خالتي لو سمحتي ترا ما بيننا فرق عمر كبير

دانيــه تستهبل : اها اجل ليش تطلبين من

كـوثـر تناديك خالتي و نحنا لا

ســـوزان مستغـربه: انا أطـلب منـها

كـوثـر :إنـتي راح تتطـلبين مني..بـس تحلمين

تسمعينها مني بس اخلصي علي وش تبين

ســـوزان بنرفزه : تعالي وراي

كـوثـر : دانيــه أطـلعي فــوق لي غــرفتي وانا راح اجي

دانيــه : قلبي معاك ... الانتصار لك

جــلست ســـوزان في الكـنب وهـيا تتـأمــل في كـوثـر ..جمــالها

العــادي.. بيضــه وعيـونها واسعـه..وشعــرها يغطـي رقبـتها

ومطـقمـه مـع الشقــرا..في الفستـــان والتســريحــه والميــك

أبــ..والاكسســوارات

قاطع تفكيرها صوت كـوثـر الناعم بنرفزه : اوووف .. تبين شي

احكي مو فاضيتلك

ســـوزان : خير الاخلاق مقفله

كـوثـر : وش عندك ؟

ســـوزان : همـــا الفــرند تبعـك إلي جـوا ؟

كـوثـر :نو هــذولا القــروب تبعــي..خـلصتي أسلـئله

ســـوزان كـــان مـاعندها شئ تقــوله..بــس ودها تصــلح الأمــور

بيـنهـا وبيـن كـوثـر ..: والشقــرا إلي واقفــه معــاكــ

قــاطعـتها كـوثـر بطــفش:بــرازليـــه ولقبــها بـارسيـلوس

وعمــرها 18 سنــه وراح تــدخل في 19 واسمـها دانيــه تبي تعــرفي

شئ عنــها

ســـوزان أتفشـلت:لا ..مــو هــذا إلي كـنت إبي أقــوله...بـس ليــه

صــوت الأغـاني طـالع

كـوثـر :بـارتي.. وشــ تبيــن يعــني نـرقـص على الســايلـنت

ســـوزان عصبــت :مــدري ليــه شــايفــه روحــك على ..مـع اني

بعــامـلك أحــسن معـــامله

كـوثـر :أنقعلي من قبــال وجـهي مـابقي غيــر انتي تــوريني

المعــامله..إلي دخـلتي بيننــا قبــل 5 سنــوات وفــرقتي

عــايلتنــا.. بعــد هــذا وتقــولي ليــه أعــاملك كــدا

أعطتــها ظهـــرها وقبـــل لا تتطــلع الـــدرج

:و لو سمحتي مابي اي ازعاج صديقاتي عندي مفهوم

طـــلعت على جنـــاحها ..وفتحت البـــاب..شـــافت دانيــه ورشــا واقفــين فــوق

الطـــاوله ويــرقصــوا.. عــلى أغنيـــه الفنـــانه ..شــريــن

مفيش مره تقربلى تطمنى

ياللى حاببنى ليه قلبك بيظلمى

كل ما احبك منك بتحرمنى

يبقى ده اسمه كلام


كـوثـر : خيانين بدأتو السهرة بدوني ...امممم وين تغـريـد

تغـريـد طــالعه من غــرفة المــلابســ..ومــاسكــه بلــوزه

ليمــوني نــاعمـه:..: أنا هنا .. الا متى اشتريتي البلوزة هذي

كـوثـر : أشتـريتي امــس من سـوق الحجــاز .. حلو صح .. ؟

تغـريـد : ايه . مره كشخه .. و من الحين أقولك .. بينسرق

كـوثـر : يفــداكــي يـا تــوتــا

نـــزلــت دانيــه من طــاوله ورخــت صــوت

الاغــاني..وجـلست في الكـنب تستــريح هيــا ورشــا

دانيــه :ليــه مـاجبتي مـرت أخــوكي ولاء؟؟ كــان الحــين

أنبسطـت معــانــا

رشــا وهيـا تشــرب مــويه:إلا كـانت بتجــي..بـس أخــوي

مـنعها وقــال انه يبـــاها

دانيــه بخـبث :يبــاها؟؟ ليــه

رشــا:وانا إيــش عــرفني بســوالفــهم ؟؟

دانيــه :متـــزوجيــن إيــش راح تفهــمي

رشــا فهمــت دانيــه على طــول ..وضحكــت

كـوثـر :انتــوا الاثنيـن أفكــاركم وسخـه

دانيــه ورشــا أنتبــهـوا انه كـوثـر سمعـتهم..وانفجــروا ضحـك

أفنـــان دخــلت عــندهم..وحطــت الكــاميرا في الــرف

وقــالت:يالله يــابنــات لقطــه جمــعيــه

وقفـــوا كـــلهــم مــع بعــض

و ... " تشـــك "

اتصورت الصوره .. كملو هبلهم و رقصهم للساعه 4 للفجــر

صـــلو الفجــر وجــلســوا مــع بعـــض..واصــرت كـوثـر انه

لازم تفطــرهم ..وجــالســوا للفطـــور.. وكــل وحــده راحــت



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))





أمــريكــا...خـــارج مــدينه نيــويـورك..


جــالســه أسبـــوع ..في منطــقه خــاليـــه ..ومقطــوعة عنــ العــالم الخــارجي..

دفنتـــ راســها بيــن رجـــولها ..وهيـــا حــاســه

بمــلل..أكتئـــاب..طــفش

يـــزيـــد صـــار مــا يجــلس معــاها.. طــول وقتــه في عمــله

ولا يكــون في البيــت ..بــس في غــرفة المكــتب

يشتغـــل...حـتى انه إعتــذر انه يــوديها

عنــد أهــلها في البــرازيــل علشـــان تشــوفــهم..

رفعــت راســـها..ومسكـت خــصـله طـايحـه على

وجـها ..ورجعتـها ورا إذنــها..أتنهـــدت بمــلل..

حــست بـشئ خــلف ظهــرها..التفتت للخــلف..ولقــت قــرد

صغيــر مــاســك ظهــرها..أبتسمــت ..وشــالته وحطــته في

حضنـــها..مسكـت يـــده وتــلعب بــاصبــاعه إلي شبيـــه

بــأصبيـع الأنســـان


أفتكـــرت مـــره..لمـــن قــالت لي يــزيــد انها تسمــع صــوت

أغــاني في دور الارضي..قــال لها لاتقــربي المكــانه

هــذا..لانه دور العــاملين والخــدم

أشتغـــل عنــدها مـــؤشــر اللقــافه



قــامت من الارضــــ..وهيــا لابســـه شــورت جنــيز يــوصــل

عنــد فخــذها وبلـوزه لــونها اورنجــ طـويــله ..وتحتــها بــدي

أزرق ..طــلعت الـــدرج وفتحــت البــــاب..وراحــت على

الصنصيـــر..ضغـطت على الــدور الأرضـي ..والقــرد

الصغيــر طــلع فــوق كتــفها وجــالس

يخــربـط بشعــرها..

فتــح بــاب المصعــد..واتفــاجــئت من

المكــان ..كـــراتيــن ..وجــواليــن ..وبــراميــل

كبيــــره..والالاتــ كثيـــره...كــانه مصنـــع

مسكــت القـــارورة..وفتحتـــ..شمــت ريحتــه..حســت انها راح

تستفــرغ..ريحتــه كــريههه جدآآآآآ

رجعــتـه مكــانه وهيــا متقــرفة..فتحـــت البـــرميـــل

ولقتــــ نفس الشئ..لاكــن الــريحــه أقـــوى

قفـــلت البــرميــل وهيــا حــاســه بـــدواخ..

فتحتــ البـــاب إلي يصـــدر الاغــاني المـــزعجـــه


###والطــــــــــــامـــه####


نســـــــاء عـــاريـــات...مــع رجــــــال

وكــل وحـــده في حضـــن الثــــاني ومعـــاهم نفـــس

القـــآآرورة ..إلي أتقــرفت منـها

أنصـــدمــت وهيــا تنـــاظر في أفعـــالهــم القــذرة ..بيتـــها إلي

مــا تــدري عنـــه يكـــون للــــدعــــارة والخمـــــر

قفـــلت البـــاب بالقـــوة..وهيــا تتنــفس بسهــــوله


يـــزيـــد..ضحــك عليـــها

مــو هيــا قــالت للمحــامي انه عمــارة الدعــارة تتقــفل..؟؟؟

تجـــارة الخمـــر والمخـــدرات مـو منعــتها ...؟؟؟

يــزيــد ليــه مــانعها انها تنـــزل تحــت

راحــت على المصعـــد بســرعة..وضغطــت على الـــدور الـــرابـــع..مقــر جنــاحها..

أكيـــــــــد السيــــــد يـــزيــد نــايم ومـــايدري إيـــش شفــت انا

أنفتـــح البــاب وطــلعت بعصبيــه..حــتى بـــدون مـا تشعـــر

نــزلت القــرد من كتـــفها بالقـــوة...فتحتــ باب جنـــاها

الكبيــــر بالقـــوة ..والشـــرر يطــلع

من عيـــونها...مشيت في سيــب الطــول..وفتحتـــ باب غــرفة

نـــومها مثـل مــا اتــوقعــت نــــايم وهيــا مــاتدري ويــن ربي

حــاطها..راحــت عنــده وهــزته

بعصبيـــه:يـــــــــــــزيـــــــــــد قــــــــــــوم..قــــوم

هـــزته بالقــــوة وهيــا تصـــرخ:قــــــــوم ياخـــاين يــاجبـــان

يــاعــديم الــذمــه قــــوم وفهمــني ليـــه الــوســاخه في بيــتي

فتــــــح يــــزيــد عيـــونه وهــوا مستغـرب من

عصبيــتها..أسبـــوع وهيــا هـــادئه معـــاه ..حـتى لمــن

يقــرب منــها كــانت تبتســم وتنــزل راســها

بخجـــل..:أشفيـكي يــاعمــ...

قـــاطعتــ بكــــف حــــــــــــار على خــده وهيــا تقــول:انا

خســرت دم عمــري معــــــــاكي

راحـــــت عنــــد الـــدولاب وطــلعت شنطــتها وخـــــرجت

مـــلابســها كــلها ورمتـــها في الارض بعصبيــــــــه


يـــزيــد قـــام من فــراشــه وهــوا حـــاس انها عــرفت بـدور

الارضـي..قــرب من عنــدها وحضنــها..لاكــن دنيــا

مــااعطــته فــرصـه وضــربته على صــدرة

وتصــرخ وهيــا تبكـــي:حيـــــــــــوووووان

حقيـــــــــر...ليــــه كــذبت علي

وقــلت انـك راح تتغيــــر وتغيـــــر مجــرى حيــاتك ليـــــه

الدعـــارة والخمـــر..بيتــي صــار مصــنع للخمــر يــا وســـخ

عصـــب يــزيـــد ومسكــها من شعــرها بالقــــــــوة:أحـــترمي

حــالك وإدبي كــلامـــك..انا مــن اول معــاكي طــيب

ومــاشفتي وجـهي الثــاني

دنيــا وهيــا تبكــي:وليـــه تــوريني وجهــك ..خــلاص كــل

شئ بــان على حقيقتــــه..

رمـــــاها في الارض بالقــــوة وقـــال وهــوا معصــب:أيــــــوة

انا مــااحبــك ولا افكــر فيكي..كــنت جــالس طــوال الــوقت

أســايرك علشــان تحبيــني..بــس

انتــي حيــوانه طنشتــي كـــلام نجــوى وانجــرفتي وراي..

دنيــا وهيــا منصـــدمــه:وليـــــه اتـــزوجتنــي ليـــــه؟؟؟

يـــزيـــد بخبـــث وهــوا يــزيل قنــاع التمثيـــــــل:علشـــان

تجيبي ولــــد ويشيـــل وكـــري ودعــــــــارتي وشــركتي

دنيــا وهيــا تبكــي بقهـــر:والشــركـــات والعقـــارات إلي كتبتـــ..

قــاطعها يـــزيـــد وهــوا يقـــرب منـــها..:كــــــــــان

تـــزويــــر يا هبــلتي..كـــــــان تمثيـــــــــل إنـي ضحــيت

كــل شئ على شــانك وكـالعــاده نجـحت .مـع اني ســويتها لي 18 بنتـــ قبــلك بعـــد

مــااخــذت أغــلى شئ منــهم..بــس انتي غيــر يــاعمـري ..

تــدري ليــه..لانــك حــلالي

وحــط يـــده في بطــنها إلي تــرتجــف من كثــر الصــدمــه:

وبكــرة راح تجــيبي البيبي حقــنا


بكــــــــل حقـــد وكــراهيــه تفــلت بــوجه ..

مسحــــها بكـــف يــده وهوا يبتســـم لها بخــبث..قــرب منــها

وهيــــــا دفتــه بالقـــــوة وتصــــــــــارخ:ابععععععععد عنــي ابعد اكــرهك

اكـرهك يــــا وسخ يـالحقيــــــــــــر

يـــزيــد يمسكــها بالقـــوة ويقــــول:لاتخــليني أتعــــــامل معــــاكي

بالاســلوب الثــاني

دنيــا وهيـــــــا تحـــاول تفــك نفســها منه..:مــــــابي منــك شئ

ابي اروح عنـــد اهــلي

يــزيـــد :الحيــن أنسي شئ أسمــه أهـلك..لمــن تجيب الــولد راح ارميــكي

مثــل الــزباله يــازبــاله

قـــــرب من عنـــدها بالقـــوه وكـــان راح يبــوسـها في شفــايفها..لاكــنه

تفـــلت في فمـــه مــره ثــالثه..:لــو على جــثتي مــراح تقـــرب منــي

يـــزيــد بحقـــد:تتحــــدي ؟؟

شــــــالها بالقــــوة وهيــا تــرفــزة وتـــــدفه..رمـاها في الســـــرير

بالقـــوة..حســت انه عظـــامها أتكـــسرت بسبـــه.

.خصــوصــا وانه ضخــم بنسبـــه لها

سحبــت البطــانيــه وغطــت نفســـــها...تبي تحمــي نفســـها من الهمجــي لي

قــدامها..بصـــوتها المــترجي وهيــا تبكــي:أرجـ...وك..أبــي ..أمــ..ي ..أهـ..ـلي .

يـــزيــد وهــوا يجــر البطـــانيـــه منــها بالقــــوة:قلنـــا أنسي شئ أسمــه أهــلك..

مـا تفهمــي أنتـــي

مسكـــــها من رقبتــــها وقـــــال:إنتـــي جبتــي لي نفســك يـادنيــا


دنيــا تعبـــت نفسيـــا مــن البكـــي والصـــراخ..

وجســديا من الــدفــاع عنــ نفســها....

أستلمــت له للشخـــص الحقيــــر إلي لعـــب في قلـبها وعقــلها وتمنــت لــو

سمعــت كـــلام نجــوى وقتــلته..

لكــــن مــتى؟؟؟







(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))






مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 04-19-2017   #30


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 17 ساعات (01:14 PM)
آبدآعاتي » 3,247,344
الاعجابات المتلقاة » 7388
الاعجابات المُرسلة » 3673
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي




جــــالس في شــرفة...ويقــــرا قـــران... يــرتـــل ويجــود في

الايــــات..سمـــع صـــوت البــاب ينفتـــح..لـكن مـارفـع عيـونه

ونــاظر..بعــد مـا خــلص من السـورة..قفــل القـران وحـطه في

طـاوله..ونـاظر في امــه وهيــا تجـــلس قبـــاله..

مـوضـي :كيـفك يـاجــاسـم

جــاسـم هــز راســه وهــوا مبتســـم

مـوضـي :أسمــع يـاجــاسـم .. أخــوج جــابــر ســأل عنــ حــالتج

عنــد دكتـــور في مصـــر وقـال تقــدر تتعــالج إذا كــانت

المشكـله في الحبــال الصــوتيــه..ونحنــا أتفقــنا مـع الدكتــور انه

يحـدد لج مــوعــد..هـا وش قلت..انا ودي انـج تــرجـع مثــل قبــل

جــاسـم مســـح دمــوع امــه..وأشـــر لها انه مــوافق

مـوضـي تبتســم: إذن الاسبـــوع اليـــاي نكــون عنــد الدكتــور



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




(((((بعــــــد أسبــــــوع ))))


تحـــديـــدآ يــــوم الأربعــــاء

المـــوافـق 5-8-1429 هـــ


في حــي راقـــي وهـــادئ جــدآآآآآآآآآ...في منطـــقه

مكــه المكـــرمــه..البقعــه الشــريفــه الطــاهره

أفخـــم فله في حــي الــزاهـــر..واللبــات كــلها

مضــاآآآئه...وتحـــديـــدآآ في الـــدور الأول..الـــذي

يعـــم بالأزعـــــاج...بسبـــــ صـــوت الاغـــاني

عـــاليـــه..سمعـــات أستــريـوا كبيـــــرآآآآ.

تتــطــرب للفــنـــانـ... السنــدبـــات راشـــد المــاجــد


هلي لا تحرمني منه

هلي لا تحرموني

هلي لا تحرموني منه

هلي لا تبعدوني عنه

مثل ما هوه قطعه مني انا تراني قطعه منه


\
وضحكـــــات فتيــــات مـــراهقــــات...كـــان أخـــر

يـــوم لهــن في المـــدرســـه والإختبـــار..

رشــا : ياااااااه بنات ما أصدق بعد الصيف نحنا نكون في الجامعه

أفنــان : فلللللله _ وتـــلتــفت لي أم الفستــان الأخـضر القصيــر_:

الا دانيــه ليش مــا جبتــي دنيــا ونجــوى

دانيــه مــاقــالت لي أحــد عنــ ســالفـه دنيــا..بـس قـالت لهـم

عنـ أختـها إلي منـ أبــوهـا: دنيــا في أمـريكـا للشغــل.. ونجــوى

قلت لها بـس قـالت تبغى تجــلس عنـد مــامـتي

أفنــان:ههههههه ومع كــبرك بتقــولي مــامتي

رشــا تحــضن دانيــه من وراه :ههههه وانـا أقــول مــامي

بعــد..حــلو الــواحـــد لمــن يـــدلع امــه

الكـــل يضحكـــ


كـوثـر : اقوووول اتركو السوالف .. امشو ارقصو_بصراخ_ :

ودعناااا المدرسه و سرنا بناااات جامعه

رشــا ودانيــه وأفنــان وتغـريـد صـــرخـــوا

راحــت دانيــه عنــد الأستــريــوا ..وغيـــرت الــسي دي

..وحطــت راشــد الفـــارس ورفعــت صــوت الأغــاني

عــــــــــــالي..


عزاه ياقلبي من الهم عزاه

ومن يواسي دمعتي قال خيره

وشلون خيره فبعاد فرقاه

لاتقولوا خيره خيبه كبيره



وصــــــــــاروا يــرقصــوا ..إليـن ســاعة دخـلت على 1 ليــــل

راحــت كـوثـر عنــد اللبــات وطــفت الانــارة المـلونه إلي تخـلي

الصــالــون ((ديسكــوا))..حـطت على الــوان الــرومنسيــه

الخـافضــه

كـوثـر بخبـث : يلاااا بدأت السهره الخاصه

تغـريـد :شككتينا في أخــلاقنــا هههههه

دانيــه تنــاظر في سـاعة : أظــن مـامــا مسويا حظر تجول

عند الساعه 12

أفنـان : طيب ؟! ليش مارجعتي

دانيــه ببــرود : شوي بأرجع

كـوثـر : ما عليكي لو تكلمـت قولي كـوثـر المسـؤولـه

دانيــه تجـلس في الكـنب وتفسـخ الصنــدل الكـعب : ما علي

منها ..المهــم إنــي أنبســط في ليــله

رشــا مستغـربـه :الا الاخت أفنـان وين ؟

نــاظــروا في أفنــان إلي جــالســه في الكــنب وتتكـلم بالجوال و

هيمانه عالآآآآآخر ..

رشــا : أكييييد مع فـايز


مسكت دانيــه الكاميرا و اخذتلها كم صوره و هيـا مـا

تـدري...بعـــدين شغــلت الفيــديـوا وقـربت من عنــدها

انتبهت عليـــها أفنــان : خلاص حبيبي أكلمك

قبل ما أنام يالله باي

راحـــت عنــد دانيــه وهيـــا تصــورها بالفيــديـوا ..وقـالت قــدام

الكــاميرا:أحبــــــــــــــــــــــــه

وطــبعت بــوســه على العــدســه الكــاميــرا

البنـــات ضحكـــوا

كـوثـر : انتو ليش ما تتزوجون و تخلصونا .. ياخي و لا
روميو و جولييت

رشــا : ههههههه .. صدق مو حلو لو طولت الخطوبه

أفنــان : يا ملاقيف ايش لكم دخل أنا و هو أحرار

دانيــه : انتي و هو ؟؟ اقطع ايدي لو ما كان يزن فوق راسك يبي

الزواج في هذا الصيف

أفنـــان حطت ايدها على الكاميرا و سحبتها و قفلتها : اممم هو

يبي بس خليه شوي بعد

تغـريـد : و الشوي بعد حقتك قصدك بعد 4 سنوات الجامعه؟؟

أفنــان : انتم وش حارق رزكم .. بأعيش حياتي بعدين اتزوج لاحقه

على عوار الراس

رشــا : عشتووو .. عوار راس ؟! مو انتي اللي معوره روسنا فيه.._

وتقــلدها _: احبه احبه احبه

أفنــان : مالت علييييك ما عندك رومانسيه حتى ما تعرفيت تقلدين

دانيــه : يا أم رومانسيه .. انتبهي لا يطفش منك و يدور غيرك

أفنــان ضربتها على كتفها : وجع .. فال الله ولا فالك .. اصلا

يموووت فيني مستحيل يدور غيري

كـوثـر : بناااات وراي على الغـرفـه ابي ابدل ملابسي ..

طــلعــوا البنــات من صــالون..وراحـوا على الـدرج علشـان يـرحـوا

غــرفة كـوثـر

:كـوثـر .. تعالي أبيك شوي

كـوثـر وهيـا رايحـه عنـدها : يالله صباح خير.. وش تبي ذي

دانيــه وهيــا تنــزل معـاها:خليني أشــوف مـرت أبـوكي هـذا

كـوثـر :عمـرها في 29 او 28 بس شكلها يـلوع الكـبد

راحــوا عنــدها..وشــفـوهـا واقفــه في الممــرات

دانيــه بـدلع: كيف حالك يـاخـالتي

ســـوزان : بدون خالتي لو سمحتي ترا ما بيننا فرق عمر كبير

دانيــه تستهبل : اها اجل ليش تطلبين من

كـوثـر تناديك خالتي و نحنا لا

ســـوزان مستغـربه: انا أطـلب منـها

كـوثـر :إنـتي راح تتطـلبين مني..بـس تحلمين

تسمعينها مني بس اخلصي علي وش تبين

ســـوزان بنرفزه : تعالي وراي

كـوثـر : دانيــه أطـلعي فــوق لي غــرفتي وانا راح اجي

دانيــه : قلبي معاك ... الانتصار لك

جــلست ســـوزان في الكـنب وهـيا تتـأمــل في كـوثـر ..جمــالها

العــادي.. بيضــه وعيـونها واسعـه..وشعــرها يغطـي رقبـتها

ومطـقمـه مـع الشقــرا..في الفستـــان والتســريحــه والميــك

أبــ..والاكسســوارات

قاطع تفكيرها صوت كـوثـر الناعم بنرفزه : اوووف .. تبين شي

احكي مو فاضيتلك

ســـوزان : خير الاخلاق مقفله

كـوثـر : وش عندك ؟

ســـوزان : همـــا الفــرند تبعـك إلي جـوا ؟

كـوثـر :نو هــذولا القــروب تبعــي..خـلصتي أسلـئله

ســـوزان كـــان مـاعندها شئ تقــوله..بــس ودها تصــلح الأمــور

بيـنهـا وبيـن كـوثـر ..: والشقــرا إلي واقفــه معــاكــ

قــاطعـتها كـوثـر بطــفش:بــرازليـــه ولقبــها بـارسيـلوس

وعمــرها 18 سنــه وراح تــدخل في 19 واسمـها دانيــه تبي تعــرفي

شئ عنــها

ســـوزان أتفشـلت:لا ..مــو هــذا إلي كـنت إبي أقــوله...بـس ليــه

صــوت الأغـاني طـالع

كـوثـر :بـارتي.. وشــ تبيــن يعــني نـرقـص على الســايلـنت

ســـوزان عصبــت :مــدري ليــه شــايفــه روحــك على ..مـع اني

بعــامـلك أحــسن معـــامله

كـوثـر :أنقعلي من قبــال وجـهي مـابقي غيــر انتي تــوريني

المعــامله..إلي دخـلتي بيننــا قبــل 5 سنــوات وفــرقتي

عــايلتنــا.. بعــد هــذا وتقــولي ليــه أعــاملك كــدا

أعطتــها ظهـــرها وقبـــل لا تتطــلع الـــدرج

:و لو سمحتي مابي اي ازعاج صديقاتي عندي مفهوم

طـــلعت على جنـــاحها ..وفتحت البـــاب..شـــافت دانيــه ورشــا واقفــين فــوق

الطـــاوله ويــرقصــوا.. عــلى أغنيـــه الفنـــانه ..شــريــن

مفيش مره تقربلى تطمنى

ياللى حاببنى ليه قلبك بيظلمى

كل ما احبك منك بتحرمنى

يبقى ده اسمه كلام


كـوثـر : خيانين بدأتو السهرة بدوني ...امممم وين تغـريـد

تغـريـد طــالعه من غــرفة المــلابســ..ومــاسكــه بلــوزه

ليمــوني نــاعمـه:..: أنا هنا .. الا متى اشتريتي البلوزة هذي

كـوثـر : أشتـريتي امــس من سـوق الحجــاز .. حلو صح .. ؟

تغـريـد : ايه . مره كشخه .. و من الحين أقولك .. بينسرق

كـوثـر : يفــداكــي يـا تــوتــا

نـــزلــت دانيــه من طــاوله ورخــت صــوت

الاغــاني..وجـلست في الكـنب تستــريح هيــا ورشــا

دانيــه :ليــه مـاجبتي مـرت أخــوكي ولاء؟؟ كــان الحــين

أنبسطـت معــانــا

رشــا وهيـا تشــرب مــويه:إلا كـانت بتجــي..بـس أخــوي

مـنعها وقــال انه يبـــاها

دانيــه بخـبث :يبــاها؟؟ ليــه

رشــا:وانا إيــش عــرفني بســوالفــهم ؟؟

دانيــه :متـــزوجيــن إيــش راح تفهــمي

رشــا فهمــت دانيــه على طــول ..وضحكــت

كـوثـر :انتــوا الاثنيـن أفكــاركم وسخـه

دانيــه ورشــا أنتبــهـوا انه كـوثـر سمعـتهم..وانفجــروا ضحـك

أفنـــان دخــلت عــندهم..وحطــت الكــاميرا في الــرف

وقــالت:يالله يــابنــات لقطــه جمــعيــه

وقفـــوا كـــلهــم مــع بعــض

و ... " تشـــك "

اتصورت الصوره .. كملو هبلهم و رقصهم للساعه 4 للفجــر

صـــلو الفجــر وجــلســوا مــع بعـــض..واصــرت كـوثـر انه

لازم تفطــرهم ..وجــالســوا للفطـــور.. وكــل وحــده راحــت




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




جــــالس في شــرفة...ويقــــرا قـــران... يــرتـــل ويجــود في

الايــــات..سمـــع صـــوت البــاب ينفتـــح..لـكن مـارفـع عيـونه

ونــاظر..بعــد مـا خــلص من السـورة..قفــل القـران وحـطه في

طـاوله..ونـاظر في امــه وهيــا تجـــلس قبـــاله..

مـوضـي :كيـفك يـاجــاسـم

جــاسـم هــز راســه وهــوا مبتســـم

مـوضـي :أسمــع يـاجــاسـم .. أخــوج جــابــر ســأل عنــ حــالتج

عنــد دكتـــور في مصـــر وقـال تقــدر تتعــالج إذا كــانت

المشكـله في الحبــال الصــوتيــه..ونحنــا أتفقــنا مـع الدكتــور انه

يحـدد لج مــوعــد..هـا وش قلت..انا ودي انـج تــرجـع مثــل قبــل

جــاسـم مســـح دمــوع امــه..وأشـــر لها انه مــوافق

مـوضـي تبتســم: إذن الاسبـــوع اليـــاي نكــون عنــد الدكتــور



(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))




(((((بعــــــد أسبــــــوع ))))


تحـــديـــدآ يــــوم الأربعــــاء

المـــوافـق 5-8-1429 هـــ


في حــي راقـــي وهـــادئ جــدآآآآآآآآآ...في منطـــقه

مكــه المكـــرمــه..البقعــه الشــريفــه الطــاهره

أفخـــم فله في حــي الــزاهـــر..واللبــات كــلها

مضــاآآآئه...وتحـــديـــدآآ في الـــدور الأول..الـــذي

يعـــم بالأزعـــــاج...بسبـــــ صـــوت الاغـــاني

عـــاليـــه..سمعـــات أستــريـوا كبيـــــرآآآآ.

تتــطــرب للفــنـــانـ... السنــدبـــات راشـــد المــاجــد


هلي لا تحرمني منه

هلي لا تحرموني

هلي لا تحرموني منه

هلي لا تبعدوني عنه

مثل ما هوه قطعه مني انا تراني قطعه منه


\
وضحكـــــات فتيــــات مـــراهقــــات...كـــان أخـــر

يـــوم لهــن في المـــدرســـه والإختبـــار..

رشــا : ياااااااه بنات ما أصدق بعد الصيف نحنا نكون في الجامعه

أفنــان : فلللللله _ وتـــلتــفت لي أم الفستــان الأخـضر القصيــر_:

الا دانيــه ليش مــا جبتــي دنيــا ونجــوى

دانيــه مــاقــالت لي أحــد عنــ ســالفـه دنيــا..بـس قـالت لهـم

عنـ أختـها إلي منـ أبــوهـا: دنيــا في أمـريكـا للشغــل.. ونجــوى

قلت لها بـس قـالت تبغى تجــلس عنـد مــامـتي

أفنــان:ههههههه ومع كــبرك بتقــولي مــامتي

رشــا تحــضن دانيــه من وراه :ههههه وانـا أقــول مــامي

بعــد..حــلو الــواحـــد لمــن يـــدلع امــه

الكـــل يضحكـــ


كـوثـر : اقوووول اتركو السوالف .. امشو ارقصو_بصراخ_ :

ودعناااا المدرسه و سرنا بناااات جامعه

رشــا ودانيــه وأفنــان وتغـريـد صـــرخـــوا

راحــت دانيــه عنــد الأستــريــوا ..وغيـــرت الــسي دي

..وحطــت راشــد الفـــارس ورفعــت صــوت الأغــاني

عــــــــــــالي..


عزاه ياقلبي من الهم عزاه

ومن يواسي دمعتي قال خيره

وشلون خيره فبعاد فرقاه

لاتقولوا خيره خيبه كبيره



وصــــــــــاروا يــرقصــوا ..إليـن ســاعة دخـلت على 1 ليــــل

راحــت كـوثـر عنــد اللبــات وطــفت الانــارة المـلونه إلي تخـلي

الصــالــون ((ديسكــوا))..حـطت على الــوان الــرومنسيــه

الخـافضــه

كـوثـر بخبـث : يلاااا بدأت السهره الخاصه

تغـريـد :شككتينا في أخــلاقنــا هههههه

دانيــه تنــاظر في سـاعة : أظــن مـامــا مسويا حظر تجول

عند الساعه 12

أفنـان : طيب ؟! ليش مارجعتي

دانيــه ببــرود : شوي بأرجع

كـوثـر : ما عليكي لو تكلمـت قولي كـوثـر المسـؤولـه

دانيــه تجـلس في الكـنب وتفسـخ الصنــدل الكـعب : ما علي

منها ..المهــم إنــي أنبســط في ليــله

رشــا مستغـربـه :الا الاخت أفنـان وين ؟

نــاظــروا في أفنــان إلي جــالســه في الكــنب وتتكـلم بالجوال و

هيمانه عالآآآآآخر ..

رشــا : أكييييد مع فـايز


مسكت دانيــه الكاميرا و اخذتلها كم صوره و هيـا مـا

تـدري...بعـــدين شغــلت الفيــديـوا وقـربت من عنــدها

انتبهت عليـــها أفنــان : خلاص حبيبي أكلمك

قبل ما أنام يالله باي

راحـــت عنــد دانيــه وهيـــا تصــورها بالفيــديـوا ..وقـالت قــدام

الكــاميرا:أحبــــــــــــــــــــــــه

وطــبعت بــوســه على العــدســه الكــاميــرا

البنـــات ضحكـــوا

كـوثـر : انتو ليش ما تتزوجون و تخلصونا .. ياخي و لا
روميو و جولييت

رشــا : ههههههه .. صدق مو حلو لو طولت الخطوبه

أفنــان : يا ملاقيف ايش لكم دخل أنا و هو أحرار

دانيــه : انتي و هو ؟؟ اقطع ايدي لو ما كان يزن فوق راسك يبي

الزواج في هذا الصيف

أفنـــان حطت ايدها على الكاميرا و سحبتها و قفلتها : اممم هو

يبي بس خليه شوي بعد

تغـريـد : و الشوي بعد حقتك قصدك بعد 4 سنوات الجامعه؟؟

أفنــان : انتم وش حارق رزكم .. بأعيش حياتي بعدين اتزوج لاحقه

على عوار الراس

رشــا : عشتووو .. عوار راس ؟! مو انتي اللي معوره روسنا فيه.._

وتقــلدها _: احبه احبه احبه

أفنــان : مالت علييييك ما عندك رومانسيه حتى ما تعرفيت تقلدين

دانيــه : يا أم رومانسيه .. انتبهي لا يطفش منك و يدور غيرك

أفنــان ضربتها على كتفها : وجع .. فال الله ولا فالك .. اصلا

يموووت فيني مستحيل يدور غيري

كـوثـر : بناااات وراي على الغـرفـه ابي ابدل ملابسي ..

طــلعــوا البنــات من صــالون..وراحـوا على الـدرج علشـان يـرحـوا

غــرفة كـوثـر

:كـوثـر .. تعالي أبيك شوي

كـوثـر وهيـا رايحـه عنـدها : يالله صباح خير.. وش تبي ذي

دانيــه وهيــا تنــزل معـاها:خليني أشــوف مـرت أبـوكي هـذا

كـوثـر :عمـرها في 29 او 28 بس شكلها يـلوع الكـبد

راحــوا عنــدها..وشــفـوهـا واقفــه في الممــرات

دانيــه بـدلع: كيف حالك يـاخـالتي

ســـوزان : بدون خالتي لو سمحتي ترا ما بيننا فرق عمر كبير

دانيــه تستهبل : اها اجل ليش تطلبين من

كـوثـر تناديك خالتي و نحنا لا

ســـوزان مستغـربه: انا أطـلب منـها

كـوثـر :إنـتي راح تتطـلبين مني..بـس تحلمين

تسمعينها مني بس اخلصي علي وش تبين

ســـوزان بنرفزه : تعالي وراي

كـوثـر : دانيــه أطـلعي فــوق لي غــرفتي وانا راح اجي

دانيــه : قلبي معاك ... الانتصار لك

جــلست ســـوزان في الكـنب وهـيا تتـأمــل في كـوثـر ..جمــالها

العــادي.. بيضــه وعيـونها واسعـه..وشعــرها يغطـي رقبـتها

ومطـقمـه مـع الشقــرا..في الفستـــان والتســريحــه والميــك

أبــ..والاكسســوارات

قاطع تفكيرها صوت كـوثـر الناعم بنرفزه : اوووف .. تبين شي

احكي مو فاضيتلك

ســـوزان : خير الاخلاق مقفله

كـوثـر : وش عندك ؟

ســـوزان : همـــا الفــرند تبعـك إلي جـوا ؟

كـوثـر :نو هــذولا القــروب تبعــي..خـلصتي أسلـئله

ســـوزان كـــان مـاعندها شئ تقــوله..بــس ودها تصــلح الأمــور

بيـنهـا وبيـن كـوثـر ..: والشقــرا إلي واقفــه معــاكــ

قــاطعـتها كـوثـر بطــفش:بــرازليـــه ولقبــها بـارسيـلوس

وعمــرها 18 سنــه وراح تــدخل في 19 واسمـها دانيــه تبي تعــرفي

شئ عنــها

ســـوزان أتفشـلت:لا ..مــو هــذا إلي كـنت إبي أقــوله...بـس ليــه

صــوت الأغـاني طـالع

كـوثـر :بـارتي.. وشــ تبيــن يعــني نـرقـص على الســايلـنت

ســـوزان عصبــت :مــدري ليــه شــايفــه روحــك على ..مـع اني

بعــامـلك أحــسن معـــامله

كـوثـر :أنقعلي من قبــال وجـهي مـابقي غيــر انتي تــوريني

المعــامله..إلي دخـلتي بيننــا قبــل 5 سنــوات وفــرقتي

عــايلتنــا.. بعــد هــذا وتقــولي ليــه أعــاملك كــدا

أعطتــها ظهـــرها وقبـــل لا تتطــلع الـــدرج

:و لو سمحتي مابي اي ازعاج صديقاتي عندي مفهوم

طـــلعت على جنـــاحها ..وفتحت البـــاب..شـــافت دانيــه ورشــا واقفــين فــوق

الطـــاوله ويــرقصــوا.. عــلى أغنيـــه الفنـــانه ..شــريــن

مفيش مره تقربلى تطمنى

ياللى حاببنى ليه قلبك بيظلمى

كل ما احبك منك بتحرمنى

يبقى ده اسمه كلام


كـوثـر : خيانين بدأتو السهرة بدوني ...امممم وين تغـريـد

تغـريـد طــالعه من غــرفة المــلابســ..ومــاسكــه بلــوزه

ليمــوني نــاعمـه:..: أنا هنا .. الا متى اشتريتي البلوزة هذي

كـوثـر : أشتـريتي امــس من سـوق الحجــاز .. حلو صح .. ؟

تغـريـد : ايه . مره كشخه .. و من الحين أقولك .. بينسرق

كـوثـر : يفــداكــي يـا تــوتــا

نـــزلــت دانيــه من طــاوله ورخــت صــوت

الاغــاني..وجـلست في الكـنب تستــريح هيــا ورشــا

دانيــه :ليــه مـاجبتي مـرت أخــوكي ولاء؟؟ كــان الحــين

أنبسطـت معــانــا

رشــا وهيـا تشــرب مــويه:إلا كـانت بتجــي..بـس أخــوي

مـنعها وقــال انه يبـــاها

دانيــه بخـبث :يبــاها؟؟ ليــه

رشــا:وانا إيــش عــرفني بســوالفــهم ؟؟

دانيــه :متـــزوجيــن إيــش راح تفهــمي

رشــا فهمــت دانيــه على طــول ..وضحكــت

كـوثـر :انتــوا الاثنيـن أفكــاركم وسخـه

دانيــه ورشــا أنتبــهـوا انه كـوثـر سمعـتهم..وانفجــروا ضحـك

أفنـــان دخــلت عــندهم..وحطــت الكــاميرا في الــرف

وقــالت:يالله يــابنــات لقطــه جمــعيــه

وقفـــوا كـــلهــم مــع بعــض

و ... " تشـــك "

اتصورت الصوره .. كملو هبلهم و رقصهم للساعه 4 للفجــر

صـــلو الفجــر وجــلســوا مــع بعـــض..واصــرت كـوثـر انه

لازم تفطــرهم ..وجــالســوا للفطـــور.. وكــل وحــده راحــت




(($~ أجنبيـات في المجـتمع ~$))



مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
/, للكاتبة, أجنبيات, مكتملة, المجتمع, القطبي, يخلا, في, ،


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
العين والرؤيا ... موضوع طبي شامل . البرق النجدي …»●[لكل داء دواء ولبــدنكـ عليكـ حق]●«… 6 03-16-2009 01:04 AM
ااسماء الله الحسنى ضحكة خجوله …»●[ أرواح أيمـــانيـــه ]●«… 8 01-22-2009 08:13 PM
موسوعه قصايد ليل المعلوماتيه ...؟ البرق النجدي …»●[لكل داء دواء ولبــدنكـ عليكـ حق]●«… 12 01-12-2009 08:18 PM
دراسة تحليلية لانشوده المطر سراب [ابكتب من قصيدي الوزن وغيرهـ من شعر منثور] 4 01-01-2009 10:45 AM
ღღسلـــــةفواكـــــــه والخضـــرواتღღ نادر الوجود …»●[لكل داء دواء ولبــدنكـ عليكـ حق]●«… 6 12-13-2008 01:43 AM

Loading...


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع حقوق النشر لشعارنا و كتابنا ومسميات الموقع خاصة و محفوظة لدى منتديات قصايد ليل الأدبية