الله يحييك معنآ هـنـا


 
العودة   منتديات قصايد ليل > ..✿【 قصــــــايـــد ليـــــــل 】✿.. > …»●[الرويات والقصص المنقوله]●«…
 

…»●[الرويات والقصص المنقوله]●«… { .. حكاية تخطها أناملنا وتشويق مستمر .. }

إنشاء موضوع جديد  إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-23-2016   #11


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:35 AM)
آبدآعاتي » 3,247,695
الاعجابات المتلقاة » 7402
الاعجابات المُرسلة » 3678
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي




البارت العاشر


عادو الي المنزل
في صباح يوم جديد
استيقظ اسر من نومه وجد جانبه تلك الفتاه الشقراء المسماه بكلارا
اسر في نفسه:ايه الي عملته ده طب و بتول لا بس بتول مجرد رهان
هذا ما كان يقنع اسر به نفسه و لكنه يحبها اعترف فترة ثم انكر هذا الان
قام اسر من الفراش و ارتدي ملابسه و ذهب الي الفندق
صعد الي غرفته اخذ حماما
و اخذ يتصفح جواله وجد اكثر من عشرين مكالمة من بتول
ثم فتح حسابه علي الانستجرام
قال اسر:ياااااااه كل ده و معنديش بتول علي الانستجرام قام بالبحث علي بتول و قام بعمل لهاfollow
اخذ يتفحح صور بتول حتي جذبت انتباه اسر صورة بتول و سيف و رامي و كانت كاتبة اسفل الصورة kan youm gamed t7n with my two bro
جن جنون اسر فكيف لها ان تخرج دوز علمه و ايضا ان تاخذ صور مع هذا اللعين رامي
(والله ما في حد لعين الا انت يا اسر الزفت هههههههههه����)
اتصل اسر ببتول
اسر بعصبية:بقي انا يا هانم مسافر و الاقي بتتسرمحي امبارح و كمان من غير علمي
(طب ما انت كنت بتتسرمح مع كلارا خلينا ساكتين احسن��)
بتول بهدوء:انا اتصلت بيك اكتر من عشرين مرة و مردتش
اسر قد بدأ بالهدوء:طب ليه روحتي كنتي المفروض متروحيش
بتول بأسف:انا اسفة يا اسر
اسر:اممممم
بتول:خلاص بقي يا اسورتي صحيح انت مكنتش بترد عليا ليه
اسر بلجلجة:انا...... انا ..... اصل كان عندي اجتماع
بتول: اوك يا حبيبي
مرت الايام حتي جاء يوم العرس
كانت بتول ترتدي هذا الفستان��





و وضعت القليل من مساحيق التجميل و كانت فاتنة للغاية
قبل نزولها الي القاعة
ندي:بتول انا و طنط هالة هننزل نتمم علي التجهيزات تحت
بتول:ماشي
بقيت بتول بمفردها و بينما دلف شخص الي غرفتها
بتول:افندم حضرتك جاي ليه
الشخص:جاي احذرك
بتول:من ايه
تذكر هذا الشخص ما حدث من يومين
فلاش باك من يومين
اسر:اتفضل يا عمر دعوة الفرح
عمر بغضب حاول ان يداريه:الف مبروك بس انت صحيح كسبت الرهان بس اكيد مكسبتش حاجة تاني و هتعيش تعيس معاها
اسر محاولا استفزاز عمر:لا كسبت حبيبتي لاني بحبها جدا
عمر بخبث:مبروك انا هعمل دلوقتي شروط الرهان
باك
الشخص:انا عمر صاحب اسر
بتول بإستفهام:ماشي تشرفنا بس تحزرني من ايه
قص عمر علي بتول الرهان بأكمله
بينما ظلت بتول في حالة صدمة
بتول بصدمة:اكيد بتهظر و ايه يثبتلي كلامك
قام عمر بإحضار مسجل صوتي مان يسجله بينه و بين اسر حينما تراهنه
بكت بتول كثيرا في عز بكائها قالت:انت جاي تقولي دلوقتي ليه حرام عليكم
خرج عمر من الغرفة يبتسم بشر
دخلت والدي بتول و معهم ندي و وجدوها تبكي بحرقة
فزعو عليها
هالة:مالك يا بنتي بتعيطي ليه
بتول بعياط: مش عايزة اتجوز
مصطفي ضحك لانه ظن انها تبكي علي فراقهم:ههههههه يا حبيبتي متخفيش
ظلت بتول تبكي ثم اقنعوها ان تنزل كان اسر ينتظر بتول و حينما وجدها تهبط بفستانها الابيض انبهر بجمالها
اخذها من يد والدها و قبلها علي جبينها
ذهبو الي القاعة بينما بتول لم تتفوه بكلمة
اخذها من يد والدها و قبلها علي جبينها
ذهبو الي القاعة بينما بتول لم تتفوه بكلمة كان يشاهد ذلك رامي فنزل منه دموع و غادر القاعة باكملها بل البلد و عاد الي ايطاليا
نعود الي الزفاف
جاء موعد رقصة السلو
لكن بتول رفضت للغاية الرقص و كان اسر متعجبا من تصرفها و لم ترقص اي رقصة طوال الزفاف كانت تحاول رسم الابتسامة علي ثغرها
انتهي الزفاف و رحل الجميع و ذهب كلا من اسر و بتول الي فبلتهما
اول ما دخلو الي الغرفة
اسر متعجبا:بتول الي انتي عملتيه ده النهاردة ليه مرقصتيش معايا و لا ضحكتي و لا عملتي زي اي عروسة
هنا انفجرت فيه بتول بالدموع و قائلة:انت واحد كذاب كل الي همك انت و بس للاسف انا طلعت رخيصة اوي كده في نظرك
اسر: مش فاهم
بتول:انت هتسعبط انا طلعت رهان لمغرور للاسف رهان لمغرور انت علي فكرة مش راجل
هنا قاطعها اسر بصفعة قوية كفيلة انها اوقعتها ارضا فهي اهانت رجولته
اسر بحدة ممزوجة بزعيق و عصبية:بقي انا مش راجل يا بنت ال.... ده انتي حتي مش استايلي و لا مستوايا ده انتي واحدة زبالة
بتول بدموع: طلقني يا اسر
نزلت هذه الكلمات عليه كالصاعقة رغم مل شيء الا انه يكن لها بعض المشاعر
اسر بحدة:انت لو اطلقتي و بالذات يوم فرحك الناس هتقول ايه و هتجيبي سمعة اهلك الارض بصي احنا نتجوز سنة و بعدين نطلق و نقول احنا متفهمناش مع بعض
بتول تفكر فيما يقوله فسمعة اهلها اهم شيء حتي اذا جاء علي ثمن سعادتها
بتول:موافقة بس كل واحد فينا اوضة لوحده و ملهوش دعوة بالتاني
اسر:انا كده كده مكنتش هقعد مع واحدة زيك ثم تركها و خرج
بكت بتول كثيرا حتي نامت علي الارض بماكنها بفستان الزفاف
استيقظت في اليوم التالي و ذهبت نظرت الي نفسها في المرئاه وجدت عيناها متورمتان من كثرة البكاء و وجها اصفر و الكحل سائح علي عينيها
قالت بسخرية:هههههههه ده انا احلي عروسة
ثم دخلت الي الحمام اخذت حماما دافئ مريح لللاعصاب و توضأت و صلت و ظلت تدعو ربها ان يجعل اسر يحبها مثلما تحبه هي بعد ما انتهت من الصلاة
قالت:والله يا اسر لتشوف مين الي مش استايلك ديه.......


#####


 توقيع : جنــــون


مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #12


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:35 AM)
آبدآعاتي » 3,247,695
الاعجابات المتلقاة » 7402
الاعجابات المُرسلة » 3678
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي





البارت الاحد عشر

بتول:والله يا اسر لتشوف مين الي مش استيالك ديه
ارتدت بتول هذا ��






و ارتدت هذا الصندل��





و جعلت شعرها علي جانب واحد و و وضعت القليل من مساحيق التجميل و وضعت عطرها المميز و نزلت الي اسفل
في هذا الوقت استيقظ اسر من نومه و اخذ حماما و ارتدي شورت باللون الابيض و تي شيرت اسود يوجد به نقشة adidas و ارتدي جزمة بيضاء اللون بنفس ماركة ال تي شيرت و صفف شعره و وضع عطره الخاص و نزل الي اسفل
كانت بتول قد انهت فطورها و خرجت الي الحديقة
نزل الي اسفل و لم يري بتول
فذهب للبحث عنها فغرفتها فلم يجدها نزل الي الحديقة فوجد فتاه فائقة الجمال
اسر:مين ديه
ذهب اسر اليها و امسكها جامد من معصمها
اوجعت قبضته بتول
بتول:ااااااه انت عايز مني ايه يا اسر
اسر بإستغراب: بتول
بتول بسخرية:لا خيالها
اسر في نفسه: اوبا دي طلعت صاروووووخ جوي ارضي
افاقه من سراحانه بتول
بتول: اسر لو سمحت سيب ايدي عشان وجعتني
ترك اسر يدها
اسر بحدة مصطنعة:فطرتي
بتول بسخرية:يهمك في ايه
اسر بعصبية اخافت بتول:لما اكون بسأل سؤال تردي عليا فاهمة
بتول بخوف: فاهمة
اسر:هااااه فطرتي
بتول: اه
ذهب اسر الي الداخل بينما بقيت بتول في الحديقة تبكي علي معاملته لها و تبكي علي انها تزوجت شخص مغرور لا يهمه الي نفسه
كان اسر يشاهدها من الشرفة و وجدها تبكي شعر بألم يعتصر قلبه
قلبه:اعترف بقي انك بتحبها
عقله:ايه يا عم حب ايه
قلبه:لا بيحبها و لازم يصلح كل الي عمله معاها
عقله:لا لا سيبك منه
لكن هذه المرة فاز القلب لكن اسر يجهل الطريقة التي ستصلح كل شىء لكن فكر ان يتقرب منها مجددا
مر يومان دون ان يذكر شيء
في صباح يوم جديد قام اسر من النوم فزعا علي صوت صريخ بتول هرول اليها سريعا وجد بتول ترتدي تيشيرت للزمالك و عقصت شعرها كحكة مفكوكة مما اظهرها في غاية البراءة و كانت ممسكو بعلم الزمالك
بتول بصوت عالي:يلا يا باسم يلا شوط طب باصيها لفتحي
ثم صرخت مجددا جول جول جول و الجول التاني جيه
كان وقت الاستراحة بين الشوطين
فلمحت اسر
اسر:ايه الدوشة ديه
بتول بسخرية:سلامة نظرك واحدة لابسة تي شيرت زمالك و ماسكة علم زمالك و مشغلة ماتش تبقي الدوشة ديه ليه اكيد ماتش يعني مش محتاجة فقاقة
اسر:بس يا بوابة
بتول:ليه الاخ لملوم
اسر:اه يا بوابة بتتفرجي علي الزمالك و مين
بتول: الزمالك و الاسماعيلي لو كسبنا الماتش ده هنتصعد للدوري
اسر:اه الي عمركم ما هتاخدوه
بتول:لا هناخده ان شاء الله يا لملوم
اسر:بس انتم فرقة زناطير
بتول:و انتو فرقة لماليم
ظل هذا العراك مستمر حتي جاء الماتش الشوط التاني
بتول:اسكت بقي عشان الشوط التاني بعديت نبقي نشوف موضوع لماليم و بوابين ده
بدأ الشوط التاني و كانت بتول متحمسة جدا
و كان اسر يراقبها بحب
احرز الزمالك هدف اخر
قامت بتول بالصراخ
بتول:جول جول
احتضنت بتول اسر
اسر كان مصدوم لكنه بادلها العناق
ادركت بتول انها في احضان اسر
حاول الابتعاد عنه لكنه محتضنها جامد
قامت بتول يزقه جامدا
بتول:وسع يا اسر
اسر:بتول انا بحبك
بتول:لا انت كذاب انا بتحب نفسك يا مغرور
ثم اضافت قائلة و هي تدمع عيونوها
انت ترضي حد يعمل كده في هدير قام اسر بالسكوت
بتول: هترد تقول ايه خلاص كلها كام شهر و هنطلق
وقعت هذه الكلمة علي اسر مثل الصاعقة
اسر بعصبية: طلاق مش هطلق يا بتول
بتول بتحدي:هخلعك
اسر:بتول متجبرتيش اعمل حاجة تزعلك
قاطعهم صوت هاتف بتول
بتول:الو
مصطفي: ازيك يا بتول
بتول:وحشتني يا تيفا و ماما عاملة ايه
مصطفي: كله تمام يا حبيبتي و اسر عامل ايه
نظرت بتول الي اسر ثم قالت:تمام يا تيفا
مصطفي: مبسوطة يا بتول معاه
نظرت بتول لاسر مجددا نظرة اوجعت اسر
بتول:اه يا بابا مبسوطة جدا بجد انا اخترت صح
مصطفي: ربنا يسعدك يا بنتي بقولك يا بنتي انا و امك هنسافر نعمل عمرة بكرة الفجر هنمشي يا ريت تيجي يا حبيبتي تقعدي معانا انتي و اسر
بتول:حاضر يا بابا
اقفل الوالد مع بتول
بتول:لو سمحت ماما و بابا مسافرين بكرة الفجر يعمله عمرة فممكن نروحلهم
اسر:ماشي مفيش مشاكل
ذهب كلا من اسر و بتول الي منزل عائلة بتول
بعد الترحيبات الحارة دخلت بتول غرفتها و دخل اسر و رائها
بتول اخذت مخدة و فرشة ثم فرشتهم علي الارض
بتول:انا هنام
اسر:تعالي نامي علي السرير
بتول:و انت هتنان فين
اسر:هنام علي السرير
بتول:ده انا مش طيقة اقعد معاك في نفس الاوضة كمان عنام جمبك تصبح علي خير يا عم
نامت بتول بينما اسر ظل يفكر في حالهما بينما غلبه النوم
استيقظ اسر بعد ما نام بساعتين لانه يريد ماء و جد بتول نائمة حملها و وضعها علي الفراش ثم ذهب ليشرب و عاد مجددا للفراش
قام اسر بإحتضان بتول و نام استيقظو جميعا و جاء معاد سفر والدي بتول
بتول ببكاء هستيري:هتوحشوني اوي
مصطفي قام بإحتضانها:و انتي اكتر يا تولا
و احتضنت هالة بتول
ثم سافرو
عاد كلا من اسر و بتول الي المنزل و ظلت بتول تبكي كثير جاء اتصال لبتول
المتصل:حضرتم مدام بتول مصطفي علي
بتول: ايوة انا خير
المتصل:انا اسف والدك و والدتك توفو في حادثة لما كانو رايحين الحرم البقاء الله
وقعت يتول مغشيا عليها


#####




مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #13


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:35 AM)
آبدآعاتي » 3,247,695
الاعجابات المتلقاة » 7402
الاعجابات المُرسلة » 3678
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي





البارت الثاني عشر


المتصل:انا اسف والدك و والدتك توفو في حادثة لما كانو رايحين الحرم البقاء الله
وقعت بتول مغشيا عليها
سمع اسر صوت ارتطام بتول
خرج اسر سريعا
وجد بتول واقعة علي الارض حاول افاقتها و بدأت تفوق تدريجيا
اسر بقلق:بتول حبيبتي فوقي
فاقت بتول ثم انهارت باكية احتضنت بتول اسر بقوة بينما هو أُدهش من فعلتها
اسر محاولا تهتدئتها:بتول اهدي في ايه
بتول ببكاء:ماتو ماتو سندي
اسر:مين يا بتول
بتول ببكاء:اهلي
اسر:بتول فهيميني
حكت بتول المكالمة لاسر
حاول اسر ان يهدأ بتول
لكنها فقدت الوعي مجددا
حاول اسر مرارا و تقرارا ان يجعلها تفوق لكن دون جدوة
اخذها اسر الي المستشفي
وصلو الي هناك
اسر بعصبية: فين الدكتور
الممرضة:هندهله حالا
اسر:يلا بسرعة
اسر كان يكلم بتول المحملة علي يده
اسر:بتول يا حبيبتي انتي هتفوقي و هتكوني كويسة
اتي الدكتور سريعا و قام بفحصها
خرج الطبيب و علي وجهه الحزن
الطييب:للاسف هي اتعرضت لصدمة عصبية كبيرة اوي و للاسف الصدمة ادت انها تدخل الغيبوبة
اسر بحزن:هتفوق امتي منها
الدكتور:الله اعلم ممكن بكرة بعد شهر بعد سنة
اسر:ممكن اخشلها لو سمحت
الدكتور:مش هينفع
اسر:لو سمحت خمس دقايق بس
الدكتور: ماشي خمسة بس
دخل اسر و وجدها محاطة بأجهزة
بكي و لي لاول مرة في حياته يبكي نعم في هي محبوبته امامه الان بهذا الحال السئ
اسر بدموع:بتول حبيبتي فوقي عشان خاطري عارفة انا هعوضك علي كل حاجة بس فوقي عشان خاطري
دخلت الممرضة
الممرضة: يالا يا استاذ عشان الوقت خلص
مسح اسر اثار دموعه و ذهب للخارج بينما القي عليها نظرة وداع
خرج اسر و قام بمهاتفت سيف
اسر:الو
سيف بحزن:الو بتول عاملة ايه
اسر:مش كويسة خالص بعد ما عرفت الخبر جالها انهيار عصبي و دخلها في غيبوبة
سيف بهلع:انا جاي حالا انتو مستشفي ايه
اسر:ماشي مستنيك احنا فيه مستشفي (......)
اقفل اسر مع سيف
مر قليل من الوقت و جاء سيف
سيف بلهفة:هي عاملة ايه دلوقتي
اسر:مفيش جديد
سيف ادمعت عينيه حزن علي اخته و ابنى خاله المرحون
اسر قام بإحتضانه ثم قال:انت المفروض تكون قوي عشان لما بتول تفوق تعرف تساندها
سيف:مش قادر انت متعرفش ان دول اهلي بعد موت امي و ابويا
اسر:معلش يا سيف هناخد الجثث امتي
سيف: بكرة هنروح ندفهم
قامو بدفن اهل بتول
و مر اسبوعين علي هذا الحادث و اسر كل يوم يزور بتول و في يوم
اسر بدموع: بتول فوقي بقي انتي وحشتيني جدا فوقي بقي يا بتول انا بحبك اوي
ثم جعل رأسه علي يدها و نزلت دموعه علي يدها بدأت بتول بالتحرك و افاقت و وجدت اسر هكذا انتبه اسر انها فاقت
اسر بفرحة:بتول حبيبتي هروح انده الدكتور
تذكرت بتول ما حدث ثم عادت الي البكاء
دخل اسر مع الدكتور قام الدكتور بفحصها
الدكتور: هي هتفضل يومين تحت المراقبة بعدين تقدر تروح مع حضرتك
خرج الدكتور
اسر:بتول عشان خاطري متعيطيش
بتول ببكاء:اهلي خلاص ماتو بقيت لوحدي و سيف كمان كلها كام شهر و يمشي و انا هعيش لوحدي و مش هيكون سند ليا
ادمع اسر علي حال بتول ثم قال:طب انا بعمل ايه يا بتول انا مش هكون سندك
بتول:طب ما انت كلها كام شعر بردو و تطلقني
اسر:لا مش هطلقك
و احتضنها بشدة
بتول ببكاء كالاطفال:يعني مش هطلقني و لا تسيبني
اسر:لا يا قلبي
نامت بتول بينما تنهد اسر تنهيدة حزن علي حالها
مر اليومان دون ذكر و جاء موعد خروج بتول من المستشفي
بتول بتعب: اسر لو سمحت وديني بيت بابا و ماما
اسر: مش هترجعي تاني
بتول: هقعد هناك شوية عشان وحشوني اوي و البيت في ريحتهم
اسر:ماشي
ذهبت بتول الي منزل والديها و كانت تتذكر ذكراياتها معهم
ظل اسر معها كوال ايام مكوثها بمنزل والديها و هذا اثبت لها ان اسر يحبها و قررت قرار سنعرفه لاحقا
اسر:بتول انا هروح الشركة النهاردة عشان بقالي فترة مروحتش بعدين هعدي علي الفيلا عشان اجيب هدوم ليا
بتول: ماشي
ذهب اسر الي عمله و انهاه ثم ذهب الي فيلته ليحضر الملابس و حينما دلف الي الحجرة وجد .......


#####


مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #14


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:35 AM)
آبدآعاتي » 3,247,695
الاعجابات المتلقاة » 7402
الاعجابات المُرسلة » 3678
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي




البارت الثالث عشر


تذكير بسيط للحلقة السابقة
موت اهل بتول و دخولها غيبوبة
حزن اسر عليها بشدة اعتراف اسر لنفسه بأنه يعشقها افاقة بتول من الغيبوبة ثم ذهابها الي بيت اهلها حتي تمكث فيه بضعة ايام ذهاب اسر معها ليراعيها ثم ذهاب اسر للفلة لاحضار ملابس له
ذهب اسر الي عمله و انهاه ثم ذهب الي فيلته ليحضر الملابس و حينما دلف الي الحجرة وجد
بتول و كانت ترتدي هذا
��






و كان تاركة لشعرها الطويل العنان و وضعت قليل من مساحيق التجميل كانت بتول فاتنة للغاية
ظل اسر مصدوم فها هي حبيبته امامه في ابهي زينتها
افاق اسر من شروده علي صوت بتول
بتول:اسر عايزة اقولك علي حاجة
اسر بحب:قولي
بتول بخجل:انا بحبك يا اسر جدا و انا اكتشفت انك هتكون سندي و اماني
اسر بفرحة:و انا يا بتول بعشقك مش بحبك بس انا اسف علي موضوع الرهان بس انا فعلا حبيتك جدا و هموت لو انتي سيبتيتي
وضعت بتول اصبعها علي فمه و قالت:بعد الشر عليك
قام اسر بإحتضانها
و عاشو بسعادة هل ستستمر هذه السعادة لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن
مر عدة ايام و اسر و بتول يعيشون بسعادة
فيوم عاد اسر من عمله و علي وجهه ابتسامة عريضة
بتول:حبيبي انت جيت
اسر:اه يا قلب حبيبك عاملة ايه
بتول:الحمد الله فرحان ليه فرحني معاك
اسر:في حد يقول لحد فرحان ليه
بتول:يعني سيبت الجملة كلها و ركزت في فرحان ليه
ضحك اسر:ههههههههه مش مهم يا ستي انا فرحان عشان هسافر انا و تولا لشهر العسل
بتول بفرحة:بجد
اسر:اه بجد يا تولا
بتول:هنسافر فين
اسر:هنسافر روما
قامت بتول بإحتضانه
اسر:يلا عشان نجهز الشنط
ذهب كلا من اسر و بتول لتجهيز حقائب السفر
سافر كلا من اسر و بتول
و وصلو الي روما
اسر: حمد الله علي السلامة يا قلبي
بتول:الله يسلمك يا اسوري
اسر بضحك:بقولك يا قلبي تقوليلي اسوري
بتول بطريقة طفولية:لا مليث دحوة انت هتفضل طول عمرك اسوري
اسر:لا لا لا بلاش دلع يا تولا دلوقتي ذهبو الي الفندق مر يومان و اسر و بتول يعيشون في سعادة
و في يوم استيقظت بتول اثر لمس اسر لوجهاها
استيقظت بتول و نظرت في عين اسر
اسر بهيام:صباح الخير يا حبيبتي
ظلت بتول تنظر في عين اسر الزرقاء و لم ترد عليه
اسر: بتول حبيبتي انتي بتبصيلي كده ليه
بتول:ممكن يا اسر اسألك سؤال
اسر:طبعا اسألي
بتول:هي ديه عينك الحقيقية و لا لنسيز
ضحك اسر ثم قال:لا ديه عيني الحقيقية
بتول:عارف عينك عاملة زي البحر لما بتتعصب بحس ان هي فيها موج و لما تبقي فرحان بحس اني بعوم فيها
اسر:ده انتي معجبة من زمان بقي
بتول:ههههههه
اسر: بتول صحيح بقي انتي ديه عينك و لا لينسز
بتول بضحك:ههههههههه بتردهالي يعني
اسر:لا والله بجد اصل هي بتقلب اخضر يا عسلي
بتول: لما بفرح اوي بتكون خضرا و لما اكون زعلانة بتكون الدرجة بين العسلي و الاخضر و لما بكون عادية بتكون عسلي
اسر:ليه يعني
بتول:هههههه خلقة ربنا
احتضنها اسر
في مكان اخر في مصر تجلس شلة اسر القديمة
حازم:وحشتينا يا هايدي
ساندي:اه والله يا هايدي
هايدي:و انتم اكتر والله صحيح فين اسر مجاش ليه
ساد الصمت بينهم
هايدي:في ايه يا جماعة بجد فين اسر
شريف:اسر اتجوز و دلوقتي هو في شهر العسل دلوقتي
احمر وجه هايدي بشدة من شدة الغضب:بتقول ايه....اتجوز لا لا لا مستحيل
ريم:اهدي يا هايدي
هايدي: اهدي ازاي هو مش عارف اني بحبو بقي اغيب شهرين اروح باريس ارجع الاقيه متجوز و الله لاقلب عليه هو السنيورة بتاعته الترابيزة
ريم:هايدي سيبك منه و متخربيش ما بينهم حرام
بقية الشلة:احنا كمان بنتفق علي رأي ريم
نعود الي روما
اسر:يلا يا تولا البسي عشان ننزل نخرج
بتول بفرح:هييييييييه
اسر:انا بفسح بنت اختي معايا
بتول:رخم��
اسر:هههههههههه
ذهبت بتول و ارتدت هذا��




و ارتدت طرحة لونها اسود و لفتها علي هيئة لفة التربون
و نزلو سويا
بتول:اسر عايزة ايس كريم
اسر:قلت بفسح بنت اختي محدش صدق
بتول:بليز يا اسوري
اسر:عشان اسوري بس هروح اجيب خليكي هنا لحد ما اجيب و اجي
ذهب اسر بينما ظلت بتول مكانها لكن جذب انتباها وجود منظر رأئع فذهبت لتصوره و هي ذاهبة اصدمت بشخص
الشخص:بتول
بتول:



#####


مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #15


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:35 AM)
آبدآعاتي » 3,247,695
الاعجابات المتلقاة » 7402
الاعجابات المُرسلة » 3678
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي




البارت الرابع عشر



ذهب اسر بينما ظلت بتول مكانها لكن جذب انتباهها وجود منظر رأئع فذهبت لتصوره و هي ذاهبة اصدمت بشخص
الشخص:بتول
بتول بفرحة:رامي
رامي بمرح:اه ياختي اومال شبحه
بتول:طول عمرك غتت
رامي:������
جاء اسر لم يجد بتول في مكانها
ظل يبحث عنها و القلق يظهر علي وجهُ القلق لكن تبدل الي غضب حينما و جد بتول و اقفة تضحك مع احد الاشخصاص لا يعرف هويته بسبب وقوف هذا الشخص و ظهره لاسر
ذهب اسر و الشر يتطاير من عينه
اسر بعصبية:بقي ده يا هانم المكان الي قلتلك تستني فيه
كاد ان يكمل حديثه لكن تفاجئ بوجود رامي
بتول كادت ان تبكي:و الله كنت جاية اصور المكان ده و قابلت رامي
رامي علي مضض:ازيك يا اسر
اسر علي مضض:الحمد الله
رامي:انا مضطر امشي يا تولا عشان عندي شغل خدي ده الكارت بتاعي في ارقامي بتاعت روما عشان لو عزتو حاجة باي يا اسر
ثم ذهب بينما ظل اسر يشتعل غضبا من هذا الرامي فهو من لتقف معه حبيبته و زوجته
اسر بغضب:انتي ازاي تقفي معاه
بتول بخوف:رامي ده انا متربية معاه فهو زي اخويا فعادي لما وقفت معاه
اسر بعصبية:عادي اه عادي اني اقولك خليكيى في مكان و انتي متقفيش فيه و لا عادي اني افضل ادور عليكي زي المجنون و لا عادي بعد ما الاقي مراتي الاقيها واقفة مع واحد تاني و هاتك يا ضحك لا فعلا عادي
سقطت دموع بتول
بتول: اسر انا اسفة
اسر بضيق:يلا يا بتول نرجع
بتول:يا اسر
قال اسر مقاطعا اياها يلا نرجع يا بتول
عاد كلا من اسر و بتول الي الفندق
في الغرفة
بتول:يا اسر خلاص متزعلش
اسر:..............
بتول:يا اسورتي بقي
اسر:...........
بتول:انا غلطانة اني مشيت و سبت المكان بس والله المنظر شدني فقولت اصوره
اسر:........
بتول بطفولة:يوووووه اسر انت لو فضلت مخاصمني كده كتير مش عارفة هيحصل ايه
اسر ببرود:هيحصل ايه يعني
بتول:ما انا بقولك مش عارفة هيحصل ايه
حاول اسر كتم ضحكته لكنه فشل
اسر:ههههههههههه
بتول:مسامحني
اسر بوعيد:عارفة لو مسمعتيش كلامي او شفتك واقفة مع الواد رامي ده و الله ما هيحصل كويس قامت بتول بإحتضانو
مرت ايام و عاد كلا من اسر و بتول الي مصر
في احد الايام
اسر كان يستعد للذهاب الي عمله
اسر:بتول تولا يلا اصحي
بتول:لا يا اسر سبني شوية انام مش قادرة اصحي
اسر:بطلي كسل بقي يا تولا
بتول بتعب:و الله يا اسر تعبانة جدا
اسر بقلق:مالك يا بتول تحبي اجيبلك دكتور
بتول:لا يا اسر هنام شوية و هكون كويسة
اسر:ماشي يا تولا خلي بالك من نفسك
ثم قبل جبينها و ذهب
وصل اسر للشركة وقابل احمد صديقه
احمد:منور يا كبير
اسر:بنورك وحشني يا ابو حميد
احمد:و انت يا اسورتي
اسر بطفولة:انا مش اسورتك انا اسورة بتول و بس
احمد بضحك:هههههه ماشي يا سيدي ربنا يخليكو لبعض
ذهب اسر و احمد لاستكمال عملهم نعود مرة اخري لبتول
استيقظت بتول و هي تشعر بالدوار
نهضت بصعوبة ثم اتجهت الي الحمام سريعا لتستفرغ
مر اليوم دون ان يذكر فيه احداث عاد اسر من العمل و جلس هو و بتول علي العشاء
كانت بتول لا تأكل
اسر:يتول انتي مبتكليش ليه يا حبيبتي
بتول:مليش نفس يا
كادت ان تكمل كلامها لكن قامت سريعا الي الحمام لتستفرغ قام ورائها اسر
اسر بقلق:انتي كويسة يا بتول
بتول بتعب:اه يا حبيبي كويسة تلاقيني بس اخت برد في بطني
اسر: اجيبلك دكتور
بتول:لا لا لا هاخد مسكن و هنام
مرت ايام و التعب يزداد علي بتول
و في يوم كان سيف يريد مقابلة بتول فذهبت اليه و تقابله في كافيه
بتول:سيفو عامل ايه
سيف:الحمد الله عندي ليكي خبر حلو
بتول بتعب تحاول ان تقاومه:ايه يا سيفو
سيف بفرحة:انا و ندي هنتجوز
بتول بفرحة ممزوجة بتعب:الف مبروك يا سيفو
كان سيف و بتول علي وشك الخروج من الكافيه لكن وقعت بتول مغشيا عليها
سيف صارخا:بتول
حمل سيف بتول و ذهب بها الي المستشفي
كان هناك عيون تراقبهم
الشخص:الو
:خسر في حاجة جديدة
الشخص:البت تعبت يا ست هايدي و دلوقتي هيوديها المستشفي
هايدي:تمام خليك وراها و لو عرفت اي حاجة مهما كانت تافهة كلمني فاهم
الشخص: فاهم
نذهب الي المستشفي
يخرج الطبيب و علي معالم وجهُ إبتسامة
سيف:خير يا دكتور
الدكتور:الف مبروك المدام حامل
فرح سيف للغاية لانه سيصبح خال
و دخل سريعا لغرفة بتول
سيف بفرحة:مبروك يا تولا هتبقي احلا ماما
بتول بفرحة: و انت هتبقي احلا خال يا سيفو
سيف:اتصل بي اسر اقوله
بتول بفرحة: لا لا لا انا هروحله الشركة مفاجئة و هقوله هناك
سيف:ماشي يا بتول
بتول:بس الاول تعالي نروح الاول عند الكافيه اجيب عربيتي
سيف:اوك يلا بينا
هاتف الشخص هايدي
الشخص: هايدي هانم دي طلعت حامل و رايحة دلوقتي لجوزها في شركته
هايدي:ماشي خليك ماشي وراها و اول ما توصل كلمنى
ذهبت هايدي سريعا الي شركة اسر
في مكتب اسر دلفت هايدي دون استئذان
هايدي:اسر انا بحبك جدا
اسر بغضب :انتي ازاي تدخلي مكتبي كده
لاحظ اسر وجود السكرتيرة فأشار لها بالخروج خرجت السكرتيرة و اغلقت الباب
اسر:بس انا مبحبكيش و بحب مراتي
وصلت بتول الي الشركة و ذهبت الي مكتب اسر و لكن توقفت حيننا سمعت
كانت هايدي تقترب كثيرا من اسر و وضعت يده علي خصرها و قامت بإحتضانه
هايدي:بس انت بحبك جدا يا اسر سمعت هذا بتول و دخلت في هذه اللحظة و وجدت ذلك المشهد


#####


مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #16


الصورة الرمزية جنــــون

 عضويتي » 752
 جيت فيذا » Feb 2010
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:35 AM)
آبدآعاتي » 3,247,695
الاعجابات المتلقاة » 7402
الاعجابات المُرسلة » 3678
 حاليآ في » » 6ـلىآ رَصيـﭮ الـجنـﯛטּ εïз ••
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الترفيهي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » جنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond reputeجنــــون has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   star-box
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  رايقه

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
لا أخشى عليك

..................من نسآء الكون

بــل أخشى عليك

من #

طفلة
تشبهني

مشآكسَة ، ثرثآرة ، مجنونة ، وتحبكَ كثيراً كثيراً
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي





البارت الخامس عشر والاخير

كانت هايدي تقترب كثيرا من اسر و وضعت يده علي خصرها و قامت بإحتضانه
هايدي:بس انت بحبك جدا يا اسر سمعت هذا بتول و دخلت في هذه اللحظة و وجدت ذلك المشهد
اسر ابتعد سريعا عن هايدي
بتول بدموع:لا بجد براوفو يا اسر و انا الي افتكرتك اتغيرت بس هتفضل طول عمرك زي ما انت
كادت ان تمشي لكن امسكها اسر
قامت بتول بصفعه علي وجهه
بتول بعصبية ممزوجة بدموع:اياك تلمسني
ثم تركته و هرولت سريعا الي الخارج و دموعها مثل الشلالات
كاد ان يلحقها اسر لكن قامت هايدي بإمساكه
هايدي:انت ليا و بس
قام اسر بصفعها
اسر بعصبية:حسابنا بعدين يا هايدي
خرج اسر وراء بتول سريعا لكن لم يجدها
فأخذ سيارته و اتجه الي الفيلا
اما عند بتول في سيارتها كانت تقود بسرعة جنونية و قامت بمهاتفة سيف
بتول بدموع:سيف اوعدني مهما حصل اوعي تقول لي اسر اني حامل
سيف بصدمة لنبرة صوت بتول:ايه في ايه يا بتول
بتول:سيف و النبي يا سيف اسمع كلامي و بعدين هقولق كل حاجة و الله لو عملت الي قولتو لهكون اختك و لا تعرفني
سيف:ماشي خلاص اهدي و الله مش هقول لاسر حاجة
اتجهت بتول الي الفيلة لكن قامت بعمل حركة زكية حتي لا يستطيع اسر ان يعرف وجودها بالفلة ركنت سيارتها عند الباب الخلفي و صعدت من هناك لملمت اشيائها سريعا و تركت لاسر رسالة
نزلت بتول في استعجال و ذهبت الي سيارتها و تركت الفيلة بأكملها و اتجهت الي الغردقة حيث يوجد شاليه لعائلة بتول
وصل اسر الي الفيلة لكن قد فات الاوان
اخذ يبحث عنها في جميع ارجاء الفيلة لكن لمح الرسالة مما جعله في صدمة تامة
و كان مضمون الرسالة
انا بكرهك يا اسر و يا ريت تطلقني صحيح مدورش عليا عشان مش هتلاقيني
لاول مرة في حياة اسر تنزل دموعه
بتول وقفت في استراحة علي الطريق و قامت بمهاتفة سيف
سيف بقلق:بتول في ايه
قامت بتول بسرد كل ما حدث لسيف
بتول:سيف و رحمة بابا و ماما ما تقوله علي البيبي
سيف:طب انتي فين
بتول:معلش يا سيف انا لازم اقفل
سيف:بتول استني
لكن اغلقت بتول الهاتف و اشترت خط جديد لها
عند اسر ذهب الي بيت اهلها لم يجدها و وجد القفل علي الباب مثل اخر مرة تركو المنزل
ثم اتجه الي منزل سيف
قام اسر بالدق علي باب المنزل
فتح سيف و عندما وجد اسر اصبح الشر يتطاير من اعينه ثم قام بلكمه علي وجهه
اسر بهدوء:حقك بس انت المفروض تعرف الي حصل
سيف بعصبية:اه عارف انك مكنتش هتصونها و لا تحميها من اول مرة شوفتك فيها بس لما شفت فرحتها و لمعت عيونها حاولت اتقلم مع وضع انك جوزها و فوق كل ده تخونها
اسر: بص و الله ما حصل هايدي هي الي جات و رمت بلاها عليا و قام بسرد ما حدث
سيف بعصبية:المفروض بقي انى اصدقك بتول مشيت و مش عارف هي فين و لما سألتها قفلت و لما جيت اتصل قفلت الفون كله و ده ليه عشان انت متوصلهاش
صدم اسر لانه اعتقد انها عند سيف
خرج اسر من بيت سيف
و ظل يبحث عن بتول لكن دون فائدة رجع الي الفيلة و صعد الي غرفته هو و بتول و وجد تي شيرت من ملابسها اخذه و احتضنه ثم جلس يبكي حتي غط في نوم عميق
اما عن بطلتنا فوصلت الي الغردقة و تحديدا الشاليه
دخلت تذكرت لحظاتها من والديها ثم بكت علي فراق والديها و خيانتها من زوجها و هي الان تحمل طفل ليس ذنبه انه ابن ذلك الرجل
مسحت دموعها و قالت بنبرة قوية:انا مش هعيط عليه ابدا خليه يشبع بالست هانم بتاتعته
قامت بتول بتنظيم الشاليه ثم ارتدت ملابسها و خرجت لتشتري طعام و ملتزمات للشاليه
تمر الايام و اسر لا يجد اثر لبتول و بتول تشتاق كثيرا لاسر لكن عقلها دائما يذكرها بهذا المشهد
عند هايدي
كانت جالسة مع ريم
ريم:هايدي انتي ليكي علاقة بموضوع اسر و بتول
ضحكت هايدي بشدة
ريم بإستغراب: انا قلت ايه يضحك و بعدين انا عارفة انك ورا الموضوع و بأمارة اني سمعتك بتكلمي الراجل و قولتيله يراقبها كويس
هايدي قصت كل ما خططته لتدمير اسر و بتول
ريم بعصبية:انتي ازاي تعملي كده و كمان بعد ما عرفتي بخصوص البيبي
هايدي ببرود: so what اسر ده بتاعي انا و بس
ريم بزعيق:انتي بجد معندكيش دم انك تفرقي كده ما بينهم و علي فكرة انتي مش بتحبي اسر انتي بتحبي فلوسه مع انك غنية
هايدي:البحر يحب الزيادة يا بيبي
ريم:مفيش فايدة من الكلام معاكي
تركت ريم هايدي و حاولت البحث عن اسر لتخبره بخطة هايدي لكن لم تصل لعنوانه
تدهورت حالة اسر كثيرا لم يذهب الي الشركة لفترة طويلة و اصبحت ذقنه طويلة
كانت بتول تحدث سيف كل يوم لتطمأنه عليها و علي الطفل لكن لم تخبره بماكنها و كان سيف يحدثها عن معاناه و تعذيب اسر في غيابها
اشتاقت بتول كثيرا لاسر
قامت بمحادثته برقم جديد ليس رقمها القديم او الرقم التي تحدث به سيف
رن هاتف اسر برقم غريب
رد اسر بصوت متعب:الو
بتول:..............
اسر بتعب:الو
بتول:...........
لقد عرف اسر من نبرة تنفسها انها بتول
اسر بلهفة: بتول حبيبتي انا بحبك
بكت بتول ثم اغلقت الهاتف و قامت بكسر الشريحة
اما اسر حمد ربه انها بخير لكن ما اصعب الفراق
بكي اسر و بكت بتول كثيرا مرت ليلي صعبة علي بطلينا
تمر الايام و الشهور
مر اربعة اشهر
و حال اسر كما هو
و بتول بطنها التي بدأت يظهر عليها علامات الكبر
و في يوم كانت بتول تمشي علي البحر امام الشاليه و كانت ترتدي هذا��





و ارتدت بلورو اسود و طرحة باللون الأصفر و كانت بطنها تظهر من هذا الفستان
كانت تتمشي لكن دون قصد اصطدمت بشخص
بتول:انت
رامي:ايوة ياختى
بتول: يا ابني متأكد كنت عايش طول عمرك في روما
ضحك رامي ثم رأي بطنها
رامى:شكلي مش انا ابنك لوحدك
بتول بحزن:اه في بيبي جديد جاي رامي بضيق:اومال فين اسر
بتول بدأت بالبكاء
رامي بخضة:في ايه يا بتول
قصت بتول كل شىء علي رامي
ربت رامي علي كتف بتول
رامي:بتول
بتول:نعم
رامي: انا بحبك من زمان و كنت جاي اخطبك بس انتي اتخطبتي لاسر و بعدين سفرت عشان كده و انا عندي استعداد اني اتجوزك بعد ما تطلقي و اربي ابنك علي انه ابني
بتول بصدمة:بتقول ايه
رامي:زي ما سمعتي كده
بتول:اسفة يا رامي انا عمرى ما شفتك غير اخ
بتول:اسفة يا رامي انا عمرى ما شفتك غير اخ و بس و بالرغم من الي عمله اسر الا انا لسه بحبه
رامي بحزن:يعني ده اخر كلام
بتول:اه يا رامي صحيح انت هنا ليه
رامي:كان عندي مؤتمر هنا فجيت اشقر علي الشاليه بتاعنا
ملحوظة اهل رامي كان لديهم شاليه بجانب اهل بتول
بتول:اها رامي اوعدني انك مش هتقول لحد علي مكاني او حتي تقول لاسر اني حامل
رامي:اوعدك بس بشرط
بتول: شرط ايه
رامي:انك هتبقي مسؤلة مني حتي معاد الولادة
بتول:بس
قاطعها رامي بحزم:مفيش اخ بيسيب اخته لوحدها
بتول بإبتسامة:ربنا يخليك ليا يا احلي اخ
مر اسبوعين و رامي مهتم ببتول و اسر بدأ بالنزول الي الشركة لكن اصبح عصبي جدا من اتفه الاسباب ما زالت ذقنه طويلة و اصبح قليل الكلام
في احد الايام اتصل سيف ببتول
سيف:تولا عاملة ايه
بتول: الحمد الله يا سيفو
سيف:و البيبي عامل ايه
بتول بضحك:مش مبطل لعب كرة جوا
سيف:ههههههه ربنا يخليهولك بقولك
بتول:نعم
سيف:انا و ندي فرحنا بعد بكرة و لازم تيجي
بتول بحزن:مش هينفع يا سيف انت عارف
سيف: والله لو ما جيتي انتي لا اختي و لا اعرفك
بتول:بس
قاطعها سيف:بتول هتيجي و خلاص
بتول بإستلام:امري لي الله
اقفل سيف مع بتول
و خرجت بتول الي البحر لتشم الهواء و لمحها رامي و ذهب لها
رامي:مالك يا بتول
قصت بتول المكالمة علي رامي
رامي:حقه يا بتول انتي اخته فبل كا تكوني بنت عمه و مراته دي صاحبتك
بتول:بس انا مش عايزة اشوف اسر رامي:متخفيش انا معاكي
بتول:شكرا يا رامي مش عارفة اقولك ايه
رامي بإبتسامة:مفيش شكر ما بين الاخوات
جهزت بتول حقيبتها للسفر و سافرت هي و رامي
مكثت بتول في فندق
في يوم الفرح
قرر اسر انا يذهب يمكن ان يري بتول
في الفندق كانت بتول تضع لمساتهة الاخيرة حيث كانت ترتدي هذا��







و ارتدت بدي و طرحة بالوان الفستان كان الفستان يداري جزء كبير من بطنها المنتفخ و وضعت قليلا من مساحيق التجميل حتي تداري اجهاد عينها فكانت مثل الاميرة
ذهبت هي و رامي الي الفرح دخلت و عانقت سيف و ندي و باركت لهم
و ذهبت هي و رامي و وجلسه علي طاولة بعيدا الي حدا ما
وصل اسر و ظل يبحث بعينه عنها و ها هو وجدها و لكن ليس وحدها بل و معها رامي
ذهب اسر اليها سريعا
اسر بدموع: بتول وحشتيني يا حبيبتي
كادت بتول ان تجري الي احضانه و تقول انها اشتاقت له كثيرا لكن عقلها منعها
بتول ببرود:اهلا
اسر بضيق حينما لمح رامي بجانبها:ايه ده مش قلتلك متقفيش معاه
بتول ببرود:رامي هيبقي جوزي بعد ما نتطلق يا استاذ اسر
لكزت بتول رجل رامي دون انا يلمحها اسر ففهم رامي انها تمثل
رامي:اتفضل يا حضرت بعيد بقي
قام اسر بلكمه في وجهه
و سحب بتول بقوة من يدها
بتول:سبني يا اسر
اسر: لا
ظلت بتول تضرب بيدها الصغيرة و تحاول الهرب منه لكن اسر كان قد جهز كل شىء حيث انه اخرج منديل به مخدر من جيبه و وضعه علي انف بتول ثم حملها و وضعها في سيارته و اتجه الي الفيلة حينما وصل اغلق جميع مخارج و مداخل الفيلة حتي لا تهرب
وضع اسر بتول علي الفراش
ثم جلس بجانباها يتأملها حتي غط في نوم عميق
بعد عدة سعات بدأت بتول بتململ في الفراش ثم افاقت و وجدت اسر بجانبها
ثم صرخت صرخة مدوية هزت جميع اركان الفيلة
بتول بصريخ:عاااااااااا انت عملت فيا ايه يا حيوان
انتفض اسر من نومه
اسر:في حد يصحي حد كده
بتول:انا عايزة امشي من هنا
اسر:لا مش هتمشي غير لما تعرفي الحقيقة
بتول:عارفة كويس انك زبالة و واطي و خنتني
اسر بعصبية:لا بقي و انا هجيبلك الدليل
ثم اردف قائلا خشي يا ريم
دلفت ريم الي الداخل
ريم:بصي يا بتول اسر برىء و انا هقولك علي كل حاجة و كمان اسر لسه عارف النهاردة مني
فلاش باك
عندما كان اسر يركن السيارة امام القاعة و وجدته ريم
ريم:ازيك يا اسر
اسر:تمام و انتي يا ريم
ريم:تمام هاااااه رجعت انت و بتول
اسر: للاسف لا يمكن الاقيها جوة
ريم:انا عندي دليل انك برائتك
اسر:قولي يا ريم بسرعة
قصت ريم كا ما دار بينها هي و هايدي
اسر بعصبية:يا بنت ال********
ريم:اهدي يا اسر و انا هستناك عشان تجيب بتول و هنقولها
اسر:تمام
باك��
بتول بدموع:يعني انا ظلمتك
قام اسر بإحتضانها
اسر:تعالي يا حبيبتي نفتح صفحة جديدة
ثم قان بتقبيلها من جبينها
خرجت ريم من الغرفة بل من الفلة بأكملها حتي تعطيهم خصوصية
اسر:بتول صحيح انتي تقلتي اوي لا و ايه عندك انتفاخ ابن لزينة و لا كأنك ضرية حلة محشي لا و ايه كرنب
بتول بضحك:بس ده احلي انتفاخ يا حبيبي
اسر:ازاي مش فاهم يعني
بتول: يعني جوة في حد يخصنا
اسر بغباء:ايه ده انتي اكلتي حد من الي نعرفهم
بتول بنفاذ صبر:يعني بعد خمس شهور في ضيف هيشرف
اسر اتسعت عيناه من الصدمة:بجد يعني انا هبقي بابا
بتول: اه يا حبيبي
احتضن اسر بتول
اسر:مقولتليش ليه
بتول:كنت هقولك يوم بتاع الشركة بس
قاطعها اسر:عايزين ننسي كل حاجة و نبدأ من جديد
بتول:ماشي يا حبيبي
اسر:انا بحبك اوي
بتول:و انا بموت فيك
بعد مرور خمسة اشهر
صرخن بتول و قامت من نومها:عاااااا الحقني يا اسر بولد
اسر بنوم:لا لا لا ده تلاقيه بيلعب
بتول بصراخ:قوم يا غبي بولد
انتفض اسر و حمل بتول و اتجه الي السيارة و ذهب الي المستشفي
ثم سمع صراخ طفل
الممرضة:مبروك جالك بنت زي القمر
حملها اسر و كبر في اذنها
و دخل الي بتول
اسر:مبروك يا اخلي ماما
بتول:الله يبارك فيك يا احلي بابا صحيح هنسميها ايه
اسر:حياة عشان تكون هي حياة اسر
بتول بزعل طفولي:طب ما دام هي حياة اسر انا ابقي ايه
اسر:انتي عمرو روح و قلب اسر



انتهت هذه اللقطات السعيدة بحب اسر و بتول و ولادة حياة
بالنسبة لرامي فهو الان احب ريم و تزوجها اما سيف فندي الان حامل و في خمس شهور اما هايدي فاهلها غصبو عليها بالزواج من رجل في الخمسون من عمره اما احمد فتزوج هدير اخت اسر



النهاية



مواضيع : جنــــون



رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #17


الصورة الرمزية مجنون قصايد

 عضويتي » 27626
 جيت فيذا » Jul 2014
 آخر حضور » منذ 9 ساعات (01:38 AM)
آبدآعاتي » 266,060
الاعجابات المتلقاة » 1883
الاعجابات المُرسلة » 8784
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Male
آلقسم آلمفضل  » الاسلامي
آلعمر  » 51سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » مجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond reputeمجنون قصايد has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   cola
قناتك mbc
اشجع ithad
مَزآجِي  »  احبكم

اصدار الفوتوشوب : لا استخدمه My Camera: Sony

мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي



ماشاء الله تبارك الرحمن

ذوق في اختيارك
وعافيه عليك وعلى الطرح الراقي
لاحرمك الله رضاه

لك كل
تقديري واحترامي

مجنون قصآيد



 توقيع : مجنون قصايد






رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #18


الصورة الرمزية عـــودالليل

 عضويتي » 2
 جيت فيذا » Sep 2008
 آخر حضور » منذ 3 يوم (09:59 PM)
آبدآعاتي » 750,110
الاعجابات المتلقاة » 1979
الاعجابات المُرسلة » 3990
 حاليآ في » فوق الكواكب والنجوم
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Male
آلقسم آلمفضل  » الادبي
آلعمر  » 28سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » اعزب
 التقييم » عـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond reputeعـــودالليل has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   7up
قناتك action
اشجع ithad
مَزآجِي  »  استغفر الله

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 8 CS My Camera: استخدم كاميرا الجوال

мч ѕмѕ ~
ياهلا باللي ينور

دنيتي صوته



كيف

لوجيتني

وش حالها الدنيا
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي



200

جمال الاختيار
خلفه ذآئقة جميله جدا

تعرف ماذا تقدم

محتوى الطرح اكثر من راقي

من الاعماق
اقدم لك شكري واحترامي






ليل المواجع
محمد الحريري


 توقيع : عـــودالليل





مهم جدآ
قرار بخصوص احتساب المشاركات وتوضيح مفصل
بالاضافة لشروط استخدام الخاص وصندوق المحادثات

تفضلوا بالدخول

طريقة احتساب المشاركات وكيف تحصل على مشاركات اضافيه بنجاح - منتديات قصايد ليل

قوانين استخدام الشات والرسائل الخاصة - منتديات قصايد ليل


رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #19


الصورة الرمزية غزلان

 عضويتي » 28539
 جيت فيذا » Sep 2015
 آخر حضور » 09-25-2023 (03:38 AM)
آبدآعاتي » 124,615
الاعجابات المتلقاة » 161
الاعجابات المُرسلة » 38
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الاسلامي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » غزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond reputeغزلان has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   7up
قناتك abudhabi
اشجع ithad
مَزآجِي  »  ابكي

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: Sony

мч ѕмѕ ~
ي قول انتي غاليه عندي ومحد يامر عليك
ذي روح طاهره لايمسها مخلوق روح طفله
мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي



متصفح أنيق بمحتواه
سلمت يداك ع الانتقاء المميز
يعطيك العافيه


 توقيع : غزلان



ٳل̨هي جملني بحلتين قلب رحيم وعقل حكيم ...






رد مع اقتباس
قديم 10-23-2016   #20


الصورة الرمزية RioO

 عضويتي » 28825
 جيت فيذا » Feb 2016
 آخر حضور » منذ أسبوع واحد (08:58 PM)
آبدآعاتي » 263,788
الاعجابات المتلقاة » 617
الاعجابات المُرسلة » 731
 حاليآ في » جنوبية
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
آلقسم آلمفضل  » الاسلامي
آلعمر  » 17سنه
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط
 التقييم » RioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond reputeRioO has a reputation beyond repute
نظآم آلتشغيل  » Windows 2000
مشروبك   7up
قناتك abudhabi
اشجع ithad
مَزآجِي  »  ابكي

اصدار الفوتوشوب : Adobe Photoshop 7,0 My Camera: Sony

My Flickr  مُتنفسي هنا تمبلري هنا My twitter

мч ммѕ ~
MMS ~

افتراضي



الله على اناقتك بانتقائك
و بجمال الطرح المميز بين روحك وانت
سلمت الانامل الرائعه على روعة ما تجود به
و على كل الجهود المبذوله
لا حرمناك ابدا




رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
/, للكاتبة, أحمد, مصرية, مكتملة, المغرور, رهان, فيروس, ،


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
معجزة الإسراء والمعراج ضحكة خجوله …»●[ خ ـــيـر الخـلــق ]●«… 5 04-02-2009 12:47 AM
ااسماء الله الحسنى ضحكة خجوله …»●[ أرواح أيمـــانيـــه ]●«… 8 01-22-2009 08:13 PM
موسوعه قصايد ليل المعلوماتيه ...؟ البرق النجدي …»●[لكل داء دواء ولبــدنكـ عليكـ حق]●«… 12 01-12-2009 08:18 PM
دراسة تحليلية لانشوده المطر سراب [ابكتب من قصيدي الوزن وغيرهـ من شعر منثور] 4 01-01-2009 10:45 AM
هكذا كان محمد صلى الله عليه وسلم النصر العالمي …»●[ خ ـــيـر الخـلــق ]●«… 2 12-05-2008 12:15 AM

Loading...


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع حقوق النشر لشعارنا و كتابنا ومسميات الموقع خاصة و محفوظة لدى منتديات قصايد ليل الأدبية